subota, 04.11.2006.

hey ljudi

HEY LJUDI
znam znam nisam dugo pisala i sorry ali sam morala strebat i strebat tako
da vam sada pisem duuuuugiiiiiii post
uglavnom sigurno ste culi za hanu i filipa da su prekinuli ah jadna hana
jucer sam evo sa hanom isla u city centar one tamo smo bile negdje 2 i pol sata
i bilo nam je super.Nazalost hana je danas otisla u sloveniju ili slavoniju ili
tako nesto uglavnom ona je otisla a za mene je to generalno sranje zato jer mi je naj
frendica i uvijek smo zajedno.
Sutra najvjerojatnije idem u kino zamislite gledat Sachu barona cohena tj.
kazahstanskog reportera
poznatijeg kao BORAT.
ako ste gledali jucer mtv-ijeve dodjele onda ste vidjeli borata.
1 slika borata u njegovoj vlastitoj kreaciji:
Borat u svojim kupacim.
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
i faca borata
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
i evo jednan mali video s boratom
iskreno da vam kazem nisam ga pogledala tako da neznam koje pi....... tamo radi

No dosta o Boratu ajdmo malo pricat o najpopularnijoj seriji kopja trenutno ide na telki
PRISON BRAKE(ili tako nesto) ili ako vam je draze zakon brace.
gdje glumi (barem prema mojoj sestri) prezgodan wenthwort Miller (makar meni on nije nimalo zgodan)
i evo par fotka wenthworta i jedan mali video.
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

i ljudi to je to PozZzzzz

- 00:41 - Don't just fade away ( 0 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

                                                    Designed by: Nlo©