………….
jedna rijec,
u recenici je bila greska,
recenicu sam iuzstila,
i izgubila sve cemu sam se nadala
sve sto sam snivala i cemu sam se radovala...

recenica je sve ubila,
i sne i nadanja,
otjerala ga,
daleko od mene,
bez traga...

suze opet teku,
zaustavit ih ne mogu,
zelim ga,
a on mene ne,
uuuu kako ovo boli ljudi pomozite...

bojala sam se otvoriti dusu,
jer znala sam,
svaku srecu prati nesreca,
ona gadna sjena,
sto se skriva i pojavi se kad je najnepozeljnija...

i mene je sustigla,
ta sjena ocaja, boli i tuge,
sve me boli,
dusa, srce, tijelo,
sve te njegove recenice i obecanja,
te njegove price i davanja,
sad se suznih ociju pitam,
da li je sve to,
moje boli bilo vrijedno...

volim ga priznajem,
spustam glavu ko uvenula ruza,
trazim ga oprost,
za tu gresku,
tu recenicu izgovorenu iz mojih usana...

tisina vlada,
ni glasa mu nema,
muk je s njegove strane,
zar da sad zivim u tuzi i neznanju,
samo od uspomena...

volim ga vise od svega,
zelim da se javi,
da mi se vrati,
nada u meni sada vlada,
ali grozan osjecaj me prati,
da vise nema povratka,
da je ovo kraj bez sretnog zavrsetka...

Image Hosted by ImageShack.us

ovaj tekst nema nikakve veze sa mojom sadasnjom situacijom.. iam decka, vec 4 mjeseci.... ovaj tekst je jos od prije napisan...:)....

21.12.2006. u 16:35 | 30 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (6)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Chitav nas zivot je slaganje lego kockica.....i njihovo rusenje.......

neki znaju tko sam..a neki ce tek saznati....


mislim na tebe
-mislis o drugoj
gledam te
-gledas me
sjecam se
-i ti vjerojatno
ljubim te
-ljubio si me
imas me
-imala sam te
ne gubis me
-izgubila sam te
trebas mi
-a ja tebi??
Ne razumijem te
-ne razumijes me
Ne poznajes me…



Ako se ikad sretnemo ti prodji
prodji ko da se ne znamo
jedino tako mozes mi pomoci
da te prebolim nekako

Nemas ti sto da se kajes
nisi me nikada ni voelo
jer ti od prvoga dana
pocetak kraja si mi nudio

Kad samo stranci
budemo u noci
znacu da sve je nestalo....


Image Hosted by ImageShack.us

Nikad vise s tobom
I da me volis,
Da me opet onako zavolis
Kao sto sam ja nekad tebe
-nikad vise s tobom!
Osjeti sad ti malo kako to boli,
Pati,moli me da ti se vratim,
Ali ja znam
-nikad vise s tobom


Image Hosted by ImageShack.us

Bas je…
Jedan rijec
Jedan pogled
Jedan dah…
Dovoljno je.
Opcinjena tvojom ljubavlju
Toliko dugo….
Bacena u ponor
U jednom trenutku…
Jedna rijec
Jedan pogled
Jedan dah
Dovoljno je.

Image Hosted by ImageShack.us

hvala ti za svaki tren koji sam provela misleci o tebi.....nadajuci se boljim danima...

nijedna te nece voljeti
kao ja,
nijedna te nece slusati
kao ja,
nijedna te nece ljubiti
kao ja,
samo ja,ja tvoja
jedina

Image Hosted by ImageShack.us

nisam kao ti..
ne,ja nisam kao ti..
da ljubim,pa zaboravim...
ne,ja nisam kao ti...
da milujem,pa sakom udarim..
ne,ja nisam kao ti...
da obecajem,pa ne izvrsim...
ne,ja nisam kao ti
da ljubim......
da volim....
a onda ostavim...
i preko noci zaboravim...
ne,ja nisam kao ti....