< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us
"Sam na svijetu; nitko na
me i ne misli. Svi oni koje
vidim da uspijevaju u životu,
drzoviti su i imaju tvrdo srce,
kakvo ja nikako nemam.
Mrze me zbog moje prirodne
dobrote! Ah!Uskoro ću
umrijeti,bilo od gladi,
bilo od jada što su ljudi
tako bešćutni."
Young


"Ako je umišljenost
oprostiva,onda je to u
prvoj mladosti jer u toj
dobi ona je pretjerivanje
jednoga ugodnog svojstva.
Potreban joj je izgled ljubavi,
veselost, bezbrižnost. Ali
umišljenost koja želi biti
važna! Umišljenost s
ozbiljnim i samozadovoljnim
izrazom! Takva je
prekomjerna glupost bila
namijenjena XIX. stoljeću."
Le Johannisberg, pamflet

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
...SOME PEOPLE...
anchi
kata i maja
kalthir
kiki
marija
tompa
vrda
ZOLTAN

annakin
apple
daugther jane
juventina
purgerka maja
purgerica
uvijek crna ovca



... & SOME OTHER
bella ragazza
chicmistique
devmapall
frknut@mala
shoe
svoje ja
širo
void of light buahahahaha
Image Hosted by ImageShack.us
"Non so piu cosa son,
Cosa facio."
Mozart, Figaro

Image Hosted by ImageShack.us
"Republika! - Danas na jednoga
koji bi se žrtvovao općem
dobru dolaze tisuće i
milijuni onih koji znaju
samo za svoje užitke i
svoju taštinu. U Parizu
čovjeka cijene zbog
njegove kočije, a ne
zbog njegove vrline."
Napoleon


"Kada se živi poput životinja,
s nosom okrenutim prema zemlji,
doista treba neki kut laži,
gdje se čovjek zabavlja,
da se časti sa stvarima koje
nikada neće posjedovati."
E. Zola

Image Hosted by ImageShack.us
"Zadovoljstvo da dižeš glavu
cijele godine skupo se
plaća stanovitim trenucima
koje čovjek mora pretrpjeti."
Casti


"Čovjeku je dana riječ da bi
mogao sakriti svoju misao."
R.P. Malagrida


"Manje uživamo u onome
što smo postigli nego u onome
čemu se nadamo."
W. Shakespeare


"Groteskna strana
svakidašnjih događaja sprečava
čovjeka da vidi pravu
nesreću strasti."
Barnave

Image Hosted by ImageShack.us

MOJ GROB

Image Hosted by ImageShack.us

U planini mrkoj nek mi bude hum,
Nad njim urlik vuka, crnih grana šum,

Ljeti vječan vihor, zimi visok snijeg,
Muku moje rake nedostupan bijeg.

Visoko nek stoji, ko oblak i tron,
Da ne dopre do njeg niskog tornja zvon,

Da ne dopre do njeg pokajnički glas,
Strah obraćenika, molitve za spas.

Neka sikne travom, uz trnovit grm,
Besput da je do njeg, neprobojan, strm.

Nitko da ne dođe, do prijatelj drag,-
I kada se vrati, nek poravna trag.


Ivan Goran Kovačić

ponedjeljak, 19.03.2007.

Grejp, Spužva Bob, Jagodica Bobica i ljudi koje poznajem

Čovjek sjedi i jede grejp, crveni grejp, jer je ono bijelo manje gorko nego na žutom grejpu, iako ni žut nije loš. E al sok mi je ipak bolji. Al onaj vindijin, onaj drugi ne znam čiji mi ne valja. I u konzumu su napolitanke bolje nego u drugim dućanima. Kao, ne dobivaju svi istu robu. Al fakat su bolje, trebate obratiti pozornost. Kai lazanje svaku nedjelju? ok.
E sad. Kai bi sve ovo trebalo značiti, nemam pojma. MIslim si, kai, pa nemam ja pravo tu se žalit okolo. ono. OImam grejpa i banane i čokolade. Imam i puno posla koji uvijek može čekati.
Kai neka matura, a? koga briga.
Kai neki fax a? koga briga.
Kai... ma koga briga rekla sam..
Treba gledat spužva bob skockanog...treba paziti da se ne napiješ previše jer si moš svašta priuštit... a ono kom trebaju nezgode...
treba pazit da se ne petlja s krivim tipovima (od običnih seljačina, emotivno nezrelih, preko onih upitne seksualne orijentacije do oženjenih). Dječaci, čitajte udane. Svi smo mi isto smeće. Ljudi je l. Osim ako se smatrate nečim drugim...al onda ne biste čitali ovo.
Treba i jest zdravo, a vele da ti i LSD može pomoć da budeš zdrav, al nije dokazano pa bolje nemojte.
Jagodica Bobica je idol. Držite se nje. A nije ni Spužva Bob loš. Sam kai je malo komliciraniji od Jagodice Bobice :)
Ai pozdrav. jasno je da moj mozak više ne funkcionira.
Valjda zato kaj me zadnjih 6 mjeseci gotovo svi doživljavaju ko da sam kai ja znam...krhka. Da ne budem retardirana, zato krhka.. Ono nitko neće niš reć, il ono bilo kai, napravit, je l, svi se boje da će me sjebat. A kao svi me previše vole da bi me sjebali...Je a kak vi znate, molim vas, kai bi mene sjebalo il ne bi...ono nitko se nije zapitao...da mi je ovak gore nego da... ajmo nikad ništa ne napraviti da se ne sjebemo, il druge, il ne budemo krivi za nešto...kai se uopće ne mora dogoditi...svi smo pasivni. Super. I kaj sad? Ja bih na prijeki sud. Kriv si jer ne živiš punim plućima. Ja kažem, nije to...svi su sebični, eto kai. Ko da je nekog briga. eee, nie bitno.



| komentari (9) | print | # |

<< Arhiva >>