NJIH ČITAM:

kriza
babyvampire
niky
littlebluestar
anđeo i demon
lutkica






MY MAIL:
mae1988@net.hr

MY MSN:
cajkegirl1988@hotmail.com

OVOLIKO LJUDI JE DOSADA POSJETILO OVAJ BLOG:

Free

Indira Radic
Prevaranti

Sve su zene drugarice tuge
rod po muci i sestre po bolu
svaku od nas muce iste rane
ljubavnice, kocka i kafane

Ref.
Ne dajte se prevarite, drage moje
princevi na belom konju ne postoje
na pocetku svaki ce vam dusu dati
a na kraju svi su isti prevaranti

Nema zene koja u zivotu
nije pala na musku lepotu
kojoj tuga ne polomi krila
koja nije prevarena bila

Ref.

Image Hosted by ImageShack.us


Sad idi,briga me!

Noćas mi ne nudi ništa
ni tvoje usne slatke ko med
odnesi svoje stvari
i svoj obraz pregažen...

U meni više ničeg nema
nikom se ne radujem
i kad sat otkuca ponoć
novi život počinjem...

Al' ne dam ti više ni tren da me povrijediš,
dosta si ljubav gazio...
i divno je vidjeti kako sad odlažiš
s tobom je sve prokleto...

Sad idi, briga me, ne kuni oči te
jer one nikada nisu te varale...
Bog zna da nisam ja ni kurva ni svetica
al' priznam, kriva sam što sam te voljela

Makni s lica taj svoj osmijeh
on me bolno podsjeća
da su samo budale vjerne
i završavaju ko ja...

I ne spominji mi prošlost
ni sto je bilo do sad
nakon svega oprost tražis
k'o sebicni gad...

Al' ne dam ti više ni tren da me povrijediš,
dosta si ljubav gazio...
i divno je vidjeti kako sad odlažiš
s tobom je sve prokleto...

Sad idi, briga me, ne kuni oči te
jer one nikada nisu te varale...
Bog zna da nisam ja ni kurva ni svetica
al' priznam, kriva sam što sam te voljela...

Image Hosted by ImageShack.us


Dara Bubamara
Mojih pet minuta

Koliko puta si ti srusio moj svet
po mojoj dusi gazio
a ja oprastala ti sve
i laz i neveru
kad ti poletis padala do dna

I zato ovu noc ja izlazim sa njim
kad ga pred celim tvojim drustvom zagrlim
da mi je samo da pogledom uhvatim
taj izraz tvoga lica kad me vidis s njim

Ref.
O, ovo je mojih pet minuta
utehe malo za sve one godine
ovo je mojih pet minuta
kazem ti zbogom
njemu kazem voli me

Ovo je mojih pet minuta
sve sam ti dala
nemam sta da izgubim
i zato skloni mi se s puta
da te vise ne vidim

Koliko puta sam zbog tebe plakala
koliko puta si me izdao
govorio si mi, uzmi ili ostavi
kad volis mene tako ti je to

Image Hosted by ImageShack.us


Ceca
Idealno losa

Krevet nenamesten je, ma, briga me za to
ja necu spavati u njemu sigurno
u prvi ulazim klub ko u saunu
a tamo sedis ti sav u daunu
ma, idealno lose

Ref.
Idealno, idealno lose si ti
za mene idealno da pridjem ti
ti si idealno, idealno lep, tuzan, sam
zbog takvih ko sto si ti
ovde sam dosla, ja idealno losa

Biram samo laksi nacin
kraci put, neki lak plen
nekoga ko dace mi se nocas lako
neko ko je vec ostavljen
ma, idealno lose

Ref.

U mojoj sobi samo tama, samo krs i lom
tako svuda je u gradu mom
ako ne znas s kim bi, gde bi, zasto
onda za tebe je to
ma, idealno lose

Ref. 2x

Image Hosted by ImageShack.us


Ceca
Koza pamti

Nikada, nikada, nikada, nikada
sa tobom vise nikada

Ni vazduha izmedju dlanova
ni predaha izmedju uzdaha
u prolazu tela pripijena
bez imena, samo bez uspomena

Ref.
Lepo naslepo, te tvoje usne stranca
ma, lepo do bola kad pokupis neznanca
ljubi me ti, nikada te vise necu videti
al' koza pamti

Lepo naslepo, ni kajanja, ni srama
ni juce, ni sutra, ni dzentlmen, ni dama
ljubi me ti, nikada te vise necu videti
al' koza pamti

Ni razmaka izmedju redova
bez pitanja, vidljivih tragova
u prolazu tela pripijena
bezimena, samo bez uspomena

Ref.
Image Hosted by ImageShack.us



Indira Radic
Ne dolazis u obzir

A ja luda k'o i pre
ne mogu mi nista godine
ne mogu mi nista porazi
ne mogu mi takvi kao ti

Ja i kad sam tuzna veselim se
sa istoka na zapad selim se
i kako mislis da izvedes to
da ostanemo dugo zajedno

Ref.
Ne dolazis u obzir ne moze po tvom
nisam ja za miran zivot vec za lom
reci cu ti ljudski ti razumi me
oluje kao ja ne prolaze

Ne dolazis u obzir ne moze po tvom
nisam ja za miran zivot vec za lom
tvoje muske suze mi nista ne znace
jer za mnom onaj pravi ne place

A ja ista k'o i pre
brige se na meni ne vide
lazu mene lazem druge ja
da sam bolja ne bi valjala

Ja i kad sam tuzna veselim se
sa istoka na zapad selim se
i kako mislis da izvedes to
da ostanemo dugo zajedno

Ref.

Ref.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mile Kitic
Smejem se, a place mi se

Nekom sam sve tebi ne
nisam ti ni gost
ko si shvatam zadnji nazalost, zeno
Bio sam ti kao grad
velik kao i on sad
setis li se toga ponekad

Smejem se a place mi se
trazim lek u vinu
vino pijem da ubijem istinu
Ne boli sto nisam znao
da te drugi meni krao
boli sto sam zadnji saznao

Sta je bilo, bilo je
zeno moga sna
boli kad se voli pogresna, zeno
Bila si mi ceo svet
sad sve puca kao led
i na tugu dosao je red

Image Hosted by ImageShack.us
my life26

Dragana Mirkovic
Zaboravi srce

Svanulo je jutro nasmejano svima
samo meni budi jecaj u grudima
eh da imam moci kao dobra vila
zorom bih se pokraj njega probudila

Ref.
Zaboravi srce dan kad si ga sreo
zbog njega u dusi sve je uvelo
zaboravi srce one oci plave
jednom su te izdale

Sinoc mi se vetar igrao u kosi
kao da mi iz daljine glas donosi
njegovo mi opet saputao ime
duni vetre putem srece povedi me

Ref.

Gledala sam nocas zvezdu kako pada
kao da je zamnom posla do bez traga
rodice se nova zvezda iza grada
ali nista nece biti ko nekada

Ref

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Poslednji let

Ne mogu tebi ja da ljubav naredim
da tvome oku vratim izgubljeni sjaj
ne mogu da ti srce ceznjom zarobim, a htela bih

Ne mogu ja u tvoje snove nezvana
na druge da se ljutim sto te nemam ja
ne mogu da ti budem vaznija od svih, a htela bih

Sareni leptiru mog sivila
ne idu ni nevini sa krivima
sta cu i ja medju zivima

Ref.
To sto me ne volis
to je tvoje pravo, moja sudbina
ceo zivot pogresne sam ljubila
sto bi izuzetak bio ti

To sto me ne volis
zauvek je srusilo moj svet
sada letim poslednji svoj let
sklopljenim krilima

Ne mogu ja u tvoje snove nezvana
na druge da se ljutim sto te nemam ja
ne mogu da ti budem vaznija od svih, a htela bih

Sareni leptiru mog sivila
ne idu ni nevini sa krivima
sta cu i ja medju zivima

Ref.

Sareni leptiru mog sivila
ne idu ni nevini sa krivima
sta cu i ja medju zivima

Ref.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Roba sa greskom

Nocas je hladno, k'o smak da je svijeta
svi slave zastitnika ovoga grada
necija tudja prisutnost mi smeta
zasto sam sebi to dozvolila ja

Jesam li luda il' nisam budna
sto mi je sad
casa sampanjca i ruke neznanca
ma to nisam ja

Ref.
Krojaci sudbine moje
sa njim me spojite da slicim na nesto
moje je srce nepopravljiva stvar
roba sa greskom, roba sa greskom

Krojaci sudbine moje
razbijte tanjur fini od porculana
vratite taj otucen sa svih strana
ova je ljubav ko jeftina hrana, loseg restorana

Lijep kao grijeh al' zeli to sve
zagrlim jastuk i odmicem se
dal' to me grije svijetlo iz geta
il' tijelo njega sto uvjerava me

Da sam mu draga i cemu se nada
al' ja nisam ta
casa sampanjca i ruke neznanca
ma to nisam ja

Ref.

Myspace Layouts
Myspace Layouts


Ima li nade za nas (duet Andjela)

Znam da ipak mislis
da sam kriva ja za sve
i da moja sreca
tvoju uzela je

Kako zbog mene nemas
sve sto imam ja
i kako je tuzna
samo tvoja sudbina

A ne znas da nisam
ni ja sretna s njim
i kako se svako jutro
sjetna probudim

Pa mi dodje da te
jos jednom pitam ja
ima li nade za nas

Ref.
A cini mi se da bih i ja
dao pola zivota svog
da sam opet duso samo
dio srca tvog

Jer nema dana kada
na te ne pomislim
kako da se onda i ja
s tim pomirim

Jer dao bih sve
godine, mladost i sne
da si opet kraj mene

A ne znas da nisam
ni ja sretna s njim
i kako se svako jutro
sjetna probudim

Pa mi dodje da te
jos jednom pitam ja
ima li nade za nas

Ref.

Budi kraj mene

Ref.

Da si opet kraj mene

Myspace Layouts
Myspace Layouts


Kucka
Sad kad si potrosen
k'o limun iscedjen
dzaba stvaras mi probleme
trosis vreme, gubi se

Kasno si shvatio
skupo si platio
dzaba sada ti zbog mene
seces vene, ubi se

Ref. 2x
Kucka sam, jesam
pa neka sam
besna sam
al' svega svesna sam

Kucka sam
pa sta i ako sam
prestani, nestani
gotovo je

Svu noc sam plakala
na tebe mislila
ipak ja bez tebe
ne bi sama sebe, salim se

Sta sam ucinila
tebe izgubila
e moj slatki misu
mali ipak pali, salim se

Ref. 2x

Kucka si, jesam
pa neka sam
besna si
al' svega svesna sam

Kucka si
pa sta i ako sam
prestani, nestani
gotovo je

Ref.

Kucka sam

Myspace Naughty Icons
Koma
Prosle noci bas se nesto dobro ne sjecam
ne znam bi li neceg moralo me biti sram
jer ja sam htjela, on je htio
znam da dobro mi je bilo

A trosilo se sinoc
preko mjere svacega
zadnjeg sto se sjecam
da sam s nekim otisla

Jer sve sto meni nisi dao
on je htio, on je znao
sad hladna voda turska kava
ne pomaze boli glava

Ref.
Koma, koma necu doma
tamo mi se ne ide
tudja soba, tudja roba
tako svake subote

Koma, koma necu doma
medju zivim nema me
pustite me svi po redu
nigdje mi se ne ide, jer sam koma

Vec sam sita da mi
trube kamiondzije
i da hodam sama
k'o da o glavu mi je

Jer sve sto meni nisi dao
on je htio, on je znao
sad hladna voda turska kava
me pomaze boli glava

Koma, koma necu doma
tamo mi se ne ide
tudja soba, tudja roba
tako svake subote

Koma, koma necu doma
medju zivim nema me
pustite me svi po redu
nigdje mi se ne ide

Koma, koma necu doma
tudja soba, tudja roba
tako svake subote

Koma, koma necu doma
medju zivim nema me
pustite me svi po redu
nigdje mi se ne ide, jer sam koma

Myspace Sexy Icons

I zovem, zovem devedest dva
neka traže, neka nađu ga,
nek’ kaže gde je ljubav nestala,
nek’ puste sirene, nek’ uzbuna krene,
a kad ga stignu, nek’ mu kažu “stoj”
nek’ bar na silu prizna da je moj,
moj čovek bez glasa, bez duše, bez lica
moj najteži porok, moj tihi ubica!


< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Rujan 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (13)
Listopad 2007 (9)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (11)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yes/No

by UnDeRgRoUnD QuEeN =)


Image Hosted by ImageShack.us

* Mudrost se rađa iz pogrešaka; suoči se s pogreškom i uči.

Image Hosted by ImageShack.us

*Promjena sebe je neprekidna, vječna i besmrtna. (Arthur Schopenhauer)

Image Hosted by ImageShack.us

*Ono što nas ne ubije to nas jača. ( F.Nietzsche)

Image Hosted by ImageShack.us

*Godine ne stvaraju mudrace. Stvaraju samo starce. ( Swetchine)

Image Hosted by ImageShack.us


*4 stvari se ne mogu vratiti: izgovorena rijeć , izbačena strijela , protekli život i propuštena prilika.

Image Hosted by ImageShack.us


*Nemoguće je samo velika riječ koju koriste mali ljudi da bi lakše živjeli u svijetu koji im je dan, umjesto da potraže snagu da bi ga promjenili. nemoguće nije činjenica. To je mišljenje. Nemoguće nije izjava. To je izazov. Nemoguće je mogućnost. Nemoguće je privremeno. Nemoguće je ništa.
Image Hosted by ImageShack.us



*Zivot je samo komadic gline koji sami oblikujemo.Radimo od te bezlicne mase nesto posebno...nesto samo nase..
Image Hosted by ImageShack.us

NOĆAS BIH MOGAO NAPISATI

Noćas bih mogao napisati najtužnije stihove.

Napisati, na primjer: "Noć je posuta zvijezdama,
trepere modre zvijezde u daljini."

Noćni vjetar kruži nebom i pjeva.

Noćas bih mogao napisati najtužnije stihove.
Volio sam je, a ponekad je i ona mene voljela.

U noćima kao ova bila je u mom naručju.
Ljubljah je, koliko puta, ispod beskrajna neba.

Voljela me, a ponekad i ja sam je volio.
Kako da ne volim njene velike nepomične oči.

Noćas bih mogao napisati najtužnije stihove.
Misliti da je nemam, osjećati da sam je izgubio.

Slušati noć beskrajnu, još mnogo dužu bez nje.
I stih pada na dušu kao rosa na pašnjak.

Nije važno što je ljubav moja ne sačuva.
Noć je posuta zvijezdama i ona nije uza me.



To je sve. U daljini netko pjeva. U daljini.
Duša je moja nesretna što ju je izgubila.

Kao da je želi približiti, moj pogled je traži.
Srce je moje traži, a ona nije uza me.

Ista noć u bijelo odijeva ista stabla.
No mi, od nekada, nismo više isti.

Više je ne volim, sigurno, ali koliko sam volio!
Moj glas je tražio vjetar da takne njeno uho.

Drugome. Pripast će drugome. Ko prije mojih cjelova.
Njen glas i jasno tijelo. Njene beskrajne oči.

Više je ne volim, zaista, no možda je ipak volim?
Ljubav je tako kratka, a zaborav tako dug.

I jer sam je u noćima poput ove držao u naručju,
duša je moja nesretna što ju je izgubila.

Iako je to posljednja bol koju mi zadaje
A ovo posljednji stihovi koje za nju pišem.

Pablo Neruda



Myspace Graphics



Zivot!!! Zivot je kao procitan roman samo razlika je u tome sto se u romanu mozes vratiti na ljepse strane a u zivotu nikada na ljepse dane!!!



Myspace Graphics



Postati covjek

I kad poželiš plakati,
ti se nasmiji...
I kad osjecas da se lomis,
ti pogledaj visoko...
I kad vidis da ti sreca odlazi,
ti stavi zivot na kocku...
I kad vidis da gaze po tebi,
ti se digni s poda...
I kad vidis da ljubav polako odlazi,
ti je pusti da ide...
Zivot te nikad nece maziti,
ne dopusti da budes lutka,
ne dopusti da ljudi kazu da si bio kukavica
jer to bi bilo kao da se nisi rodio...
Digni glavu visoko,nasmiji se tuzi,
suzama prkosno pogledaj gore,
i sta te u zivotu ceka
ti budi svoj,
samo tako ces postati covjek...



Myspace Graphics



Imao sam više problema sa samim sobom, nego što sam imao s bilo kime u svom životu. (Dwight L. Moody)


Myspace Icons





ponedjeljak, 11.06.2007.

:-(

ful se loše osjećam zadnjih par dana,tako sam zivčana,uglavnom zbog škole ali i nekih osoba koje su tako dobri glumcibang no ja sam ih odavno pročitala samo se pravim glupa,al ako mi prekipi u stanju sam reć što zapravo mislim,a do onda ću i ja biti glumica ko neki.u subotu vani nisam provela plan koji sam namjeravala,mislila malo zajebavat jednog bivšeg koji je mene izgrao pa mu poslje bilo žao ali ja ne padam na te fore.uglavnom plan mi propao jer je konto neku curicu,čini mi se bezuspješno a i zaboli me.ja i bračun smo se totalka zgazili od red bull votke i baljezgali gluposti,jebote zvijezde su nam se vrtile...došo jedan lik do mene i počeo mi govorit kako sam mu ja super još od osnovne,bla,bla,bla(bili smo ista generacija al ja c razred,a on a ili b),mislila sam si daj odbij više,ako nisam tada ni puno puta poslje htjela biti s tobom neću ni sad,iako sam bila pijana.poslje došo buraz pa smo išli do galije.nije loše tamo,muzika domaća,prepuna terasa,zgodan konobar....bilo je nekoliko frki šta je tipično za opatiju,najgore je bilo kad je lik izvadio pištolj al srećom sve je ok završilo,bez pucnjave.uopće ne kužim te dečke,ful se balavo ponašaju,misle da ako se pomlate da će biti face-stvarno su jaki....al nažalost ima sve više i cura koje se tako ponašaju-ODVRATNO!danas mi stara neš spominjala da 22.idemo vjerovatno u slavoniju kod bake na 4 dana al ja baš nisam sigurna dal bi išla,neda mi se sama tamo bit,sestrična radi,susjeda s kojom sam izlazila se udala i odselila u ZG,njen brat studira u ZG,STVARNO NEZNAM ŠTA BI TAMO,a i radit počinjem kad završi škola.neznam šta da više kažem,ae pozdrav ljudi!!!!!mah



| LoVe Me (9) | Or HaTe Me | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.