Zanimljivo nezamislive stvari

24.04.2008., četvrtak

Rock 'n' Roll

Dođu mujo i haso u fast food
i mujo naruči HOT DOG!
Dobije on hot dog, otvori ga
i kaže:
-gle haso, od cilog ćuke ja dobio kurac!

Probajte jesti kukuruza, ribe iz konzerve, sladoleda i zaljvajte sve to bijelom kavom pa mi recite šta je bilo na wc-u! Može?

Evo malo o meni!

Mojih 5 zapovijedi:
-Neradi ako se može preživjeti!
-Sve radi u zadnji tren, pa makar bio posao od 2 dana!
-Bolje 2ure u ladu, nego jedna na suncu!
-Poduzimaj sve da nemoraš hodat, pa makar cili život se školovao!


tok mog života:
-radim
-žderem
-spavam

Neda mi se radit, svi računaju na mene, a ja neman srca nekog razočarat!
jel moguće iz ovoga napraviti sreću?

Pitanje dana:
Kako me vidite za 10 godina?
Image Hosted by ImageSha<br>
<!-- Kraj -->

        </td>
    </tr>
</table>

<span class= - 17:54 - Komentari (9) - Isprintaj - #