Zanimljivo nezamislive stvari

15.12.2007., subota

Subota=Novi Post!

Sve manje imam komentara na blogu i to u prethodnom postu nema komentara, pa mi se neda ni pisat ništa!
Radim na projektu 3d igre! Baš sam započeo prije neki dan, pa ako je ko zainteresiran da uđe u tim nek se javi, trebam programera i dobrog texturatora! Radi se o Igri sličnoj kao Prince of Persia!


Bilo bi sasvim ok kad bi pronašao
10 programera,
10 3d modelatora i animatora,
5 2d crtača koji će raditi skice likova!
5 2d crtača koji će raditi texture
2 dizajnera

Al ljudi koji znaju raditi! Igra bi bila gotova za godinu dana i mislim da bi na tržištu prošla sasvim dobro! Zaradili bi negdje po mojoj procijeni oko minimalno 100 000 kn! Ali nikad neznaš kako će igra biti prihvaćena od strane korisnika pa je taj posao i rizik! Ali možeš se vrlo lako obogatiti, pogotovo ako imaš dobru ideju za igru, jer nije sve u grafici i realnosti!
Današnje igre su teška smeća koja se samo baziraju na dobroj grafici i samo imaju dobru reklamu koju popuši svaki treći gamer!
Ja naprimjer nemogu više naći dobru igru, koja ima zanimljivu priču, jer je svaka dosadna i bazira se na Ratu u budućnosti!

Moj projekt nezvuči nimalo loše, a ja sam zamislio da bi se igra bazirala na prošlosti i to u Rimsko doba u kojoj bi vaš vojnik bio jedan od Rimljana!
Toliko za sad!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.