Zanimljivo nezamislive stvari

14.10.2007., nedjelja

Moja klasična subota!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I taman kad je bilo najljepše ono sviće..... ti moraš da se vratiš kući ko popišan cvijet

20:00 Spremam se za ugrad! Tuširam se i u glavi razvijam plan nabave pića!
Zvoni mobitel! prijatelj zove petnaest minuta prije nego što smo se
dogovorili, jer mu se neda stajat u kući, al ja nedolazim ni u
dogovoreno vrijeme nego kasnim 5 minuta!

20:30 Odlazimo do susjeda po četri litre crnog vina! Kod susjeda raspravljam
koliko mu vino vrijedi i da bi mogao umjesto 15kn prodavati za 10kn!
Susjed neprihvaća i ja uzimam vino! Kesu sa vinom dajem prijateljima
da nose do grada, po sistemu onaj koji kupuje taj nenosi! Svraćamo
do pumpe po Duvane, colu, čaše i žvake

21:00 Dolazimo u grad, odlazimo na Tvrđavu Sv. Ana! Uspenjemo se preko,
preko žice, jer je ulaz na Sv. Anu zabranjen! Počinjemo piti Bambus!
Uz piće obavezno pričamo o Poslu, Drugom svjetskom ratu ili o našoj
mladosti!

21:30 Ekipa nemože piti od gladi! 15min traje napucavanje ko će otići do
pekare! Na kraju odlazu oni najgladniji! Vraćaju se iz pekare sa pričom
kako su šiptaru opsovali mater!

22:00 Ekipa je napola pijana i spremna pričati o najdubokoumnijim temama!
Pali se muzika na mobitelu!

22:30 Ekipa je pijana i nemirno sjedi! Smiriva nas samo to da zapivamo!
Pjevamo cajke od mile kitića i ponegdje ostane mjesta za Hladno pivo,
Riblju čorbu i Bajagu!

23:00 Obavezno u tu uru se uputimo prema gradu! Prelazeći zapinjemo o
ulazna vrata tvrđave! Dolazimo u grad! Odlazimo do kafića u kojem
karlovačko 0.5l, jer ispod toga nepriznajemo kafić! Stojimo na plesnom
podiju s pivom u ruci i uz lagane pokrete gledamo što se događa!

23:30 odlazimo do drugog kafića gdje nas na putu do kafića zaustavlja ekipa
i uvodi nas u neke teme koje traju pola sata!

00:00 Dolazimo u drugi kafić, gledamo dal da tu popijemo Pivo, ali se onda
odlučimo vratiti prvi kafić! Na putu do kafića izbjegajemo razgovore
iz razloga pola sata prije! Uzimamo pivo u kafiću! Odlazimo na plesni
podij gdje se već skupilo puno ljudi! Blesiramo se, upoznajemo ženske
koje onako u sjeni izgledaju prekrasno! S njima stojimo do ure ipo!

01:30 One odlaze doma, mi odlazimo u kafić "mali caffe"! Tamo pijemo!

04:00 Pronalazimo prijevoz do kuće, i odlazimo!





12.10.2007., petak

Hmmm.......

Image Hosted by ImageShack.us

Pričam vam priču....

Napomena: uz čitanje preporučljivo slušati Prljavo Kazalište: Dani ponosa i Slave

Vjerojatno se pitate zašto ovako rijetko pravim postove... jel?
U zadnje vrijeme mi se baš neda pisati blog, jer imam druge zanimacije!
Razmišljao sam čak dal da nekom dam ovaj blog koji je šteta odpisati, jer ga ljudi vole, ali mislim da nemam baš povjerenja u druge ljude...
Zamislite da u ovom postu samo onako napišem koje mi je korisničko ime i šifra
i dam blog cijeloj hrvatkoj...
To bi bilo jednako kao kad bi maloga mačića bacio među bijesne pse! Naravno
mačić bi bio rastrgan...
Na neki način sam shvatio da je blog postao kao jedna velika osoba kojoj možeš reći sve svoje probleme, sve ono što te muči i sve ono što si godinama želio nekome reći ali jednostavno nisi mogao, jer si mislio da će ti se drugi smijati!
Prije nekih mjesec dana na jednom chat-u sam onako bezveze izjavio da imam blog, a jedna je ženska izvalila "Imaš 17ipo godina i imaš blog....", ja sam samo odgovorio " da imam, tko je tebi kriv što ti nemožeš imat"!

Ovih dana sam se samo posvetio Informatici, kao što ste primjetili dugo nisam pisao o pivu, kojeg sam na početku bloga uzdizao do neba klanjajući se. Subotom pijem samo crno vino, jer mi je piva postala skupa s obzirom da me ispod 8 piva 0.5l nemože opit!
Sutra je subota, a meni je uvjek isti ritual. Najprije se opiti dobro, onda do lokala ispijati pivicu, a onda upoznati neku curu......

Sjećam se kad sam bio prvi srednje, kad sam počimao sa pićem, kad sam osjetio žar zabave u piću i curama! Svake subote bi bio isti ritual koji se do danas promjenio! U to vrijeme nam piva nije bila skupa, naprotiv, bila je jeftina! Svatko bi kupio po 6 bavarija 0.25l i lijepo ih pijuckao "kod brodova" ! Zar nije lijepo kad niste u dugim vezama, kad imate vremena za ekipu, za ludost, a onda ipak na kraju ostanete sami!

Ovim uvodom sam pokušao opravdati samog sebe, kod onog djela ljudi koji će biti skloni proglasiti me ludim kad istresem istinu da svaku subotu imam drugu žensku i da više od pola godine nisam imao curu iz razloga što mi se nijedna cura nesviđa.
Ma sutra je Subota i frendu rođendan, meni će biti dobro, vi se zabavite....party




<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.