Zanimljivo nezamislive stvari

20.09.2007., četvrtak

MY FAVORITE GAME

Image Hosted by ImageShack.us


jeste li ikad igrali neku virtualnu igru i bar se malo zapitali na koji način je ta igra napravljena, koji su ljudi i sa kojom školom napravili tu igru!
Ja sam se zapitao prije 4 godine kad sam kupio svoje prvo osobno računalo i to
ka sam zaigrao igru GTA 3. Palo mi je na pamet kako bi bilo lijepo da ja napravim jednu svoju modernu igru, ali u to vrijeme mi se sve to činilo nemoguće! Znam da se svakom od vas to čini tako nemoguće i neshvatljivo!

Danas kad sam pametniji i dosta inteligentniji, još se uvijek pitam sa kojom su školom ti ljudi napravili tako modernu igru! Pitam se kako su oni samo dobili posao
u tim velikim tvornicama igara, te se pitam postoji li na ovom svjetu kakva škola ili fakultet koji bi se osvrtao na tematiku izrade vrtualnih igara!

Počeo sam sAm na kompjuteru modelirati neke likove za igre, te mi je to jako zabavno! Bavim se s tim tek 5 dana i znam sve osnove programa Blender! Vidio sam na internetu jednog momka koji se hvali svojom animacijom koju je napravio u blenderu koja je, onako, dobra! Al kad sam vidio da taj program uči već 2 godine
shvatio sam da sam ja ipak u prednosti, jer u ovih 5 dana korištenja program slažem skoro istu animaciju kao on!

Na neki način sam sam sebi dokazao da je izrada virtualnih igara jerdna od umjetnosti! Ja sam si taj proces izrade virtualne igre prikazao na način kao u stvarnom životu, a to su:
Modelator(kipar) - koji će izraditi modele(kipove) likova u igrici
Tekstulator(slikar) - koji će izraditi teksture(slike)i tako obojati modele (kipove).
Programer - koji će oživjeti sve te likove u igri.

Kad samo vidim koja se samo lova okreće po svijetu oko tih video igara, dođe mi da i ja uzmem dio tog velikog kolača! EA je dobila za igru GTA 3 više od 50 milijuna dolara, pa sad vidite sami!
Sve što vam treba da dobijete milijune dolara je program za 3d modeliranje, program za programiranje i bar 30 ljudi koji će raditi da igra bude što prije gotova!

Evo ja sam se odlučio posvetiti 3d modeliranju, pa možda u budućnosti sastaviti
ekipu s kojom ću napraviti igru!
Mislim da je uživotu bitno imati što više hobija!
Ako i vas to zanima, možete skinuti sa interneta zadnju verziju programa BLENDER 4.45 potpuno besplatno, a ja ću vam reći da je taj program standard u industriji video igara!

11.09.2007., utorak

Top 5 najgorih, a najpoznatijih strofa u Hrvata

1.Severina 'Moja štikla'
ojda da, da, da, oj da da
Sssss sex
Hop, hop, mrk, mrk
šic, šic, bježi nekoj drugoj
cupa, cupa, zumba, zumba
sijeno, slama, sir, salama
Cikla, nikla, cikla rikla
Afrika paprika
'MOJ KOMENTAR
Ovo je ipak najgluplji tekst u povjesti dore, Gluplji čak i od
'I wanna be a pilot, I wanna to fly'. Najgora u Hrvata. Jednom rječju STRAŠNO.smijeh

2.Minea 'Da me oće Stipe'

'Pada snijeg Zagreb se bjeli
Radit snješka mene ne veseli
Otkrit ću vam jedan detalj mali
ljepše mi je u horizontali
joj-joj-joj-joj....
jedan mali s juga kao centrifuga
MOJ KOMENTAR
Autorica je naravno ledendarna Vjekoslava Tončeva Huljić.
Za mene je tekst tako komercijalan da neznam šta bi reka.
Ovo bi i moja baba napisala prije jutarnje mise, STRAŠNO.
A pjesma je okrutno poigravanje sa jednom od najvećih
djećijih radosti, snijegovićem.....lud

3.Jura Stublić 'Chicago'

Vozio se jura stublić na raketi
kroz Chicago
U Chicagu su gangsteri opljačkali
narod cijeli.
Oj gangsteri iz Chicaga jura stublić
progovara:
Vrati BMW i mercedes, vrati vilu
i tri stana....'
MOJ KOMENTAR
Vrckasta poskočica o gangsterima iz Chicaga zapravo
se odnosila na katastrofalnu političko-ekonomsku situaciju
u Lijepoj Našoj 90-ih. Šteta što to nitko nije skužio.namcor

4.Mucalo 'Odakle se čisti riba'
'Odakle se čisti riba, dal od glave
il od reeeeepa?
U suštini stvar je ista,
na kraju samo bitno:
Neka riba bude čista, ista, ista, sta!'
MOJ KOMENTAR
Jedna od legendi Duško Mucalo piše još legendarnije pjesme,
ali u drugom smislu, skužio sam ga još ubendu Prava kokta,
kad je pjevao 'Ra,ra,ra,ra radnička odmara se klasa, pla pla pla
plavi se jadran talasa'. PHAAAHAHA. rofl

5.Magazin 'Minus i plus'
'Trebam te ja, nije način da
okrećeš mi leđa, samo jer smo
razlika, ko minus i plus,
ko amer i rus, u mom svijetu
ti si korov, a ja hibiskus'.
MOJ KOMENTAR
Šteta što nisam siguran ko je pjesmu napisa, ali ova
pjesma nema smisla. Prestrašno.puknucu

03.09.2007., ponedjeljak

Želim se probuditi!

Image Hosted by ImageShack.us


Dani tuge
U ovih 7 dana dogodile su se tako užasne stvari, koje želim što prije zaboraviti.
Nemogu slušati o svim tim nesrećama, koje mi stvaraju gorčinu u grlu. Nemogu više gledati tužne roditelje u čijoj se koži nikad nebi želio naći. Pitam se može li se u nekoj državi početi živjeti bez amaterskih pogrešaka, tako da vlada napravi nepogrešiv opći sistem sigurnosti ili se to sve baš trebalo dogoditi! Nadam se da sudbina nepostoji, jer to bi bilo tako nepravedno. Ako je ovako u Šibeniku, zamislite samo što se sve dogodi na planetu dok kažete "što"! Život je kao jedan veliki vlak koji se nikad nezaustavlja, a sve što je iza njega to je prošlost.

Prije 3 godine poginio mi je prijatelj kojeg nisam baš dobro poznavao, bio sam tako tužan, al najviše zbog njegovih roditelja koji su izgubili sina. Zamislite samo da sam ga vrlo dobro poznavao, nebi mogao više opisati taj osjećaj koji bi bio više nego užasan. Tako je tužno kad izbubite nekoga tko je cijeli život bio tu pored vas i nikako nemožete zamisliti da ga nema. Vraćanje u realnost ponekad može potrajati mjesecima ili čak godinama, samo je pitanje koliko ste jaki da to prebolite.

Ljeto je gotovo, a ova jesen će za neke ljude biti Užasna i nezamisliva. Mogu li ti ljudi ikad nastaviti živjeti nekim normalnim životom?! Teško!
Na neki način vidim da je svijet ponekad zna biti kao noćna mora iz koje se želiš probuditi, ali nekad se jednostavno više nikad neprobudiš.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.