Zanimljivo nezamislive stvari

30.08.2007., četvrtak

Moja tužna ljubavna priča!

Napomena: Nemojte se rasplakati! Sve u textu je po istinitom događaju.

Image Hosted by ImageShack.us


Prva prava ljubav
Bio sam osmi razred, u to vrijeme nisam se nikad poljubio niti išta slično. To su bili dani kad sam se tek upoznao tekučinu pivo i kad sam na neki način ulazio u svijet odraslih. Ta večer je bila točno na festival djeteta u šibeniku, bila je subota. Pio sam sa ekipom iz ulice kod dobro poznatih "Brodova". Ja sam popio 7 malih bavarija 0,25l. Opio sam se od onoga što bi me danas nebi ni taklo. Kad smo sve popili otišli smo u "Skipera", dobro poznati kafić u koji su se okupljali osmaši i srednjoškolci. Bio sam u to vrijeme totalno opušten da nisam imao nikakvog srama (čak sam jednom nesvjesno pokazao u curu koja je plesala s mojim rođakom i rekao ispred nje i njega da je ona kurva, što je bila istina). Ja zagrlim dvije ženske, prve koje su mi se našle na putu i onako gledajuči preko pijanog oka odaberem jednu i pozovem prijatelja da pleše s ovom drugom. Tako mi plešemo i skroz nesvjesno se zažvalimo i onako dvije minute bez prestanka. Tad sam se prvi put u životu poljubio, a ta cura je ona u koju ću se kasnije zaljubiti. Kad smo izašli ispred ja sam je počastio pićem i kad sam trebao doma, poljubim je razmjenimo brojeve i odem.Cijelim putem sam lagao prijateljima da mi je to četvrta ženska, iako mi je bila prva. Smatrao sam je kao ništa posebno, jer sam bio omiljen i kod strane drugih cura. Tijekom tijedna smo se dopisivali SMS porukama, ona nije mogla izaći van zbog roditelja i tako smo dugo odugovlačili.Jedno vrijeme smo se skroz stali dopisivati i ja sam od nje očekivao da mi prva pošalje poruku u znak da želi nešto više samnom. Tako se nismo više dopisivali, jer je ona isto očekivala da ja prvi pošaljem, nismo se ni viđali sve dok nije počela srednja škola.Ja sam se ošišao i promjenio Still. Svaki put kad bi prošao pokraj nje ona me nebi primjećivala. Pitam se jeli to činila iz razloga što se sramila malo ili me kadkad nije uopće primjećivala, jer je uvjek gledala samo ravno. Mislim da je i prvi i drugi razlog bio dovoljno dobar. Tako je prošlo gotovo 2 mjeseca škole, meni je narasla kosa, ona se nije javljala, samo bi nekad u prolazu jedno drugom klimnili glavom. U međuvremenu smo u gradu upoznali neke ženske s kojima smo te subote lomili, svatko je imao svoju žensku. Iza te subote, mislim da je bila srida, meni na mobitel stiže poruka "Nebi se ti više javija!?". To je bila poruka
od ženske skojom sam se prvi put poljubio, kojoj sam lagao da mi je četvrta, prema kojoj sam nešto i osjećao. Tako smo se mi dogovorili da ćemo se naći u subotu u dobro poznatom kafiću "Skiper". Ja sam se te subote opio od vina, popio sam gotovo 7 dl, što je za mene tad bilo malo manje od previše.
Ušao sam u kafić i malo sam se sramio iako sam bio pijan, stao sam u jedan kut kafića i pio colu. U kafiću je kao i obićno bila velika gužva. Pomislio sam u glavi kako ona više i nije napaljena na mene, kao da se ohladila iako je i njoj malo bilo glupo. Do mene je došla jedna moja prijateljica koju nisam dobro poznavao i stala ispred mene pričajući nešto. Ja je nisam slušao, nije mi se baš sviđala, ali sam u taj čas bio pijan i malo napaljen. Nerazmišljajući poljubio sam je i ljubio se snjom 4 minute. Ženska u koju sam zaljubljen otišla je iz kafića, iako tad u nju nisam bio zaljubljen. Nju sam povrijedio, bilo mi je žao samo nje. Te subote sam lomio sa četvrtom curom u životu, bilo mi je drago jer sam na neki način bio ponosan. U jutro mi je došla poruka "Koja ti je ono nova cura?". Poruka je bila od nje. Ja sam joj govorio da mi nije cura, ali sam se osjećao kao faca. Pitao sam je samo možemo li i dalje biti prijatelji, ona je rekla da možemo. U međuvremenu mi se razbio mobitel i izgubio sam njen broj koji je bio u memoriji....Nikad se više nisam zaljubio!

Do danas sam promjenio 30 ženskih, ali mi je ona uvijek u sjećanju i kad s bilo kojom prekinem odmah se sjetim nje. Još sam zaljubljen u nju iako je od toga prošlo 4 godine, glupo mi je sad nabavljat njen broj i slat joj poruke. Jednom mi je jedna ženska kroz smijeh rekla da sam ja njoj bio prvi, iako nisam na to ništa odgovorio i pravio sam se da nisam čuo.
Pitam se dali će se u mom životu ikad pojaviti ženska koja će biti dostojna njoj.... Pitam se što bi bilo da mi je ona bila četvrta, dali bi je u to vrijeme cijenio, te se pitam hoće li mi ikad više poslati SMS poruku i pitam se dali sam joj stvarno ja isto bio prvi!
Svaki put kad poslušam pjesmu "Kad hodaš" od Riblje Čorbe, rastuži me i posjeti me na te dane kad sam izgubio curu mog života.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.