Zanimljivo nezamislive stvari

23.08.2007., četvrtak

Gađajte me Pitama

Moja nova igra


Nezaboravite: Koji Je razlog da me gađate?

-Jer vam nisam spotova objavio




Nagrada: Tko mi obori rekord objavljujem njegovu sliku na blogu i dobiva od mene bilo kakvu uslugu
(npr. druženje smenom u obližnjem lokalu, uz to da ja plačam pive...)
Natjecanje završava do subote!
Moj nick je greatboy!

Nagrada osvojena!

Nek mi se javi Summer girl ukoliko želi nagradu! Javi se preko komentara
ili na moj mail znam_ko_ti_curu_sevi@net.hr , zahvaljujem ti se!

Samo za Summer girl:
Nadam se da si upoznata sa nagradom! Sliku na mom blogu ću ti objaviti tako da mi na e-mail, znam_ko_ti_curu_sevi@net.hr, pošalješ link koji ćeš copirati kada na www.imageshack.us uploadaš sliku, a uslugu koju god hoćeš ja ću ti ispuniti. thumbup

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.