alkemicarka u usponu https://blog.dnevnik.hr/alkemicarka-u-usponu

četvrtak, 23.02.2012.

Dječak koji je spasio more i djevojčica koju je spasilo more

Jeste li čitali Priču o dječaku koji je spasio more? Prekrasna priča Mira Gavrana koju sam večeras čitala svom dječaku pred spavanje. Mali Jakov je nagrađen od zločestog kapetana Klikasa s planeta Jantar jer je jedini zaplakao nad njegovom sudbinom, a njegova dragocjena suza spasila je Klikasu život. Jakov je mogao izabrati nagradu koju je htio, ali se odlučio za more, jer bi ga kapetan u protivnom isisao i odnio na svoj planet.
I moj Marjan se složio s Jakovom. Kaže, blago bi se potrošilo, a u moru se može kupat i prskat cijelo ljeto. A i drugi mogu, i opet se more neće potrošit.

More je uvijek zauzimalo posebno mjesto u mom životu, čak i kad nisam živjela na moru. Kao djevojčica sam maštala o moru i ono je za mene bilo živo biće. Da me je netko pitao da nabrojim stvari koje život čine smislenim, sigurno bi na vrhu liste bilo more. Pa taman se u mom djetinjstvu druženje s morem svodilo na tjedan dana, ili malo više ako je bilo sreće. Čudno kako me život odveo na more. Ili bolje rečeno smrt. Kad prijateljicama kažem kako sam kao djevojčica uvijek čeznula za Makarskom iako tamo nikad nismo ljetovali, našale se kako sam ja kriva za rat. Ali zbilja je čudno to, zar ne?

S vremenom sam shvatila da se može čeznuti za morem čak i kad ti je ono pred nosom. To je znak da čezneš samo za kičastim posterom sa zalaskom sunca i da nisi spreman za more. U posljednje vrijeme najiskrenije mogu reći da ne čeznem ni za kakvim posterom. I ne mogu shvatiti kako netko može reći da mu je dosadno u ovom malom gradu uz more. Ma zapravo mogu shvatiti, ali je to šteta.
Istina, ima dana kad ne vidim ništa. A ima dana kad su mi more, i život uz more, svaki dan drugačiji. More uostalom i nije nikad isto. Nisam ni ja. Ali ono je uvijek tu, a ja sam nekako počesto i tu i tamo, a da nisam ni tu ni tamo.
U samotnim šetnjama uz more slušam zvuk svojih cipela po kamenčićima; za mene to je zvuk koračanja prema sebi.

23.02.2012. u 21:50 • 4 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2012 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29        

Listopad 2012 (1)
Srpanj 2012 (1)
Svibanj 2012 (2)
Ožujak 2012 (3)
Veljača 2012 (2)
Siječanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Studeni 2011 (2)
Svibanj 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (2)
Prosinac 2010 (1)
Listopad 2010 (1)
Rujan 2010 (4)
Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (2)
Travanj 2010 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Kako da, kvragu, znam, kad sam jednog dana samo sjela i registrirala se. Razdragana uđoh u blogosferu gdje mi nitko neće reći: skrati taj tekst ili pak vaš status je predugačak za 567 znakova. Nemojte reć da vas nisam upozorila.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr

Web counter

Free Hit Counters
Free Hit Counters