subota, 29.10.2005.

Očekujući novosti!

Moram priznati da me je ovaj problem na blog.haeru koji je uzrokovao nestanak cijele arhive prilično ubio u pojam! Sav trud koji sam uložio u stvaranje ovog bloga preko noći je postao uzaludan. Vjerojatno ste primjetili kako se sadržaj više i ne mijenja. Eto, jednostavno sam izgubio volju.
Ostaje mi da vam preporučim da posjetite sve linkove na tekstove iz desnog stupca koji su (srećom) sačuvani na mojem serveru i da se još malo strpite jer u slobodno vrijeme radim na novom blogu koji će, kako sam već najavio, biti na vlastitoj domeni. S obzirom na to da je arhiva nedostupna, sadržaj skupljam puno sporije nego li sam očekivao.
Puno je novosti i na poslovnom planu! Monolit napokon ulazi u onu sferu poslovanja koju sam mu u samom začetku i namijenio, dakle u stvaranje vlastitih, komercijalnih projekata koji neće ovisiti o ćefu naručitelja. Bit ćete obaviješteni o svemu.
S druge strane, zahvaljujući neočekivanoj (pozitivnoj) reakciji uglavnom posjetitelja ovog bloga na moju potragu za suradnicima ovih dana krećemo u nove pobjede u puno većem broju i na puno širem teritoriju. Monolit goes national! Zapravo, više to neće biti monolit, nego PeBeS (brand kojeg sam razvio lokalno za potrebe poslova grafičkog dizajna i distribucije), a sve o tom projektu moći ćete uskoro doznati na starom siteu PeBeS-a.
Putem tog branda, a i te stranice, više nećemo nuditi samo usluge oblikovanja, tiska i distribucije. Upravo zgotovljavamo prezentacijski materijal kojime ćemo početi nuditi cijeli spektar usluga i proizvoda namijenjenih marketingu malih poduzetnika. Nekako mi savijest ne da da sada, kad sam uspio zaploviti nekim drugim vodama, ostavim segment koji mi je tolike godine osiguravao posao i na kojemu sam učio. Na svu sreću, sada imam dovoljan broj suradnika i dovoljno razgranatu mrežu partnera, a i iskustva, da te usluge možemo ponuditi širem tržištu, nadam se, bez gubljenja kvalitete koja nam je i do sada uvijek bila glavna vodilja u profesionalnom razvoju.

- 14:37 -

ovaj blog je umirovljen - tu je novi

Komentari (35) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>