A l i e n ˙ T w e e t y



VAN/ZEMLJANKIN BLUES

Posveceno svim dragim van/zemljankama koje vole ovaj blog, i koje pitaju kad cu ih povesti malo u svemir...

Rado! Morate samo svladati vjestinu disanja vakuuma, i naci neku jako dobru dijetu, od koje cete pozivjeti par tisuca godina!

...eventualno ako nekog treba samo odbaciti tu do Marsa... ;)

:* !

Play VAN/ZEMLJANKIN BLUES (SWF):




Listen (MP3):




Melodija: tradicionalna svemirska
Aranzman, izvedba, tekst i vokal: Alien Tweety
Produkcija: kucna

Tekst

Aliene, svud se kreces
Aj, sto i mene ne povedes
Aj, po Svemiru me provezes


Ajde mala ne budali
Mora da se samo salis
Svemir nije bas za svakog
Nije bas za svakog, znas li

Dobro dodje ako zivis
Tisucama godina
Vremena ti inace malo fali
Svemir nije znas bas mali!

Udaljenosti su strasne
Za tvoj mali kratki vijek
A okolo sve je vakuum
Zraka nema ni za lijek

Pa nemogu tako vozit
Sve do tamo tko zna gdje
Prozor da nemogu otvorit
Idi bre, ugusicu se!

Povedi me u svoju daleku galaksiju
Aj, da upoznam aliensku naciju
Aj, od planete tvoje populaciju


Jao ne znam da bi bas
Ti to tako jako htjela
Da ti samo samo znas
Kako svijet je zgusnut nas

To je razlog sto su nasa
Tako mala mala tijela
Tamo zrak je vrlo gust
Implodirala bi cijela

Poludjela bi zauvijek
Ti da naseg probas vina
Naša hrana nama fina
Malo bi ti teško sjela

Radijacija je jaka
Protiv tvoga krhkog tijela
I od toga i od tlaka
Stisla bi se jadna cijela

Onda me bar odbaci tu do Marsa
Odakle sam jos davno davno pala ja
I otkad se osjecam kao vanzemljanka
I otkad se osjecam kao vanvanzemljanka



------------------------ Komentari (35) - Pokazi komentare - Isprintaj - # - - Share - Share on FriendFeed






<< Arhiva >>

Komentari On/Off

O meni

Ime mi je ttTwwwýtý×××, za moje Zemaljske prijatelje sam Alien Tweety, i ovo je moj mali audio blog.
Dolazim sa planete Twý×, i na privremenom sam radu i skolovanju na vasoj planeti.
Uz svoje mnogobrojne druge studije, ovdje na Zemlji studiram primitivne kulture, antropologiju, etnologiju, i zemljologiju.
Imam 1008 1009 godina, sto znaci da sam jos vrlo mlad,
ali sam ipak vec vrrrrrrrrlo pametan! I lijep!!!

Moja najdraza draga:

:*

toplo preporucujem:

Celestia


Intergalakticki kontakt

alien [AT] alientweety [DOT] info

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


online