31.08.2013., subota

Zapečeni karfiol

Zapečeni karfiol

subota , 31.08.2013.
Onak zblanširan, kratko kuhan...slana voda, pa par jajci,
žutanjke odvojiti i pomješat sa kis. vrhnjem, bijelanjke u snijeg, zmešati s ovim predhodnim, karfiola poredati u vatrostalnu, malo gore šunke, špeka, već kaj voliš, kaj imaš, preliti "ono", malo papra, muškatnoga oraščića, naribati sireka i u pećnicu na 170 ° NC, cca 45 min.



.......
- 10:17 - gukni (7) - štampaj - #

27.08.2013., utorak

Sranje

Sranje

utorak , 27.08.2013.
I taman se riješimo onih opasnih uložaka Always,
što se toliko minimaliziralo, do veličine konca, s mogućnošću upijanja svih 7 litara krvi + 99 % te vode, od koje smo sačinjeni...............
eeeee, da su to imali Faraoni, koje bi to mumije bile....



kad eto ti novog serijala, samo dva prsta dalje, tamo straga.

Svaki dan si gledam tu hrvatsku dalekovidnicu, to, eto, kako napokon izlazimo iz recesije, kako će turistička sezona u zemlji kupališnog turizma,
trajati čitavu godinu (ak nam počnu dolaziti pingvini iz Greenlanda), o Slavoniji kao žitnici Domaje, te nadasve super reklama.

I jučer preskočim reklame i nisam mogao spavati.
Sav sam zabrinut.
Naime, ona zgodna anoreksična manekenka, kaj ne jede nikaj, ona ima problem kaj je stalno naduta i nemre isprazniti crijeva, a od kojeg kurca, to doista ne znam, no uvijek joj pomogne "Turbolax", pa se tak prosre, prek čitavog ekrana, po dijagonali i ni jedan vratar to nemre obraniti.



I sad sam ja zabrinut za nju. Ak je netko gledal te reklame jučer, sam da mi veli:
-jel se uspjela posrat jučer, jel je ispraznila svoja crijeva, jel je prestala biti onak suha, naduta?????

Oooooo proktologijo, jebem te u šupak, cccccccc, maspater i reklamama.

- 05:40 - gukni (10) - štampaj - #

26.08.2013., ponedjeljak

Bljaaaak, poriluk!

Bljaaaak, poriluk!

ponedjeljak , 26.08.2013.
Složenac pa zapečen.
Svi se beljili, ali svi pojeli.
Blanširati, kuhati poriluka u kipućoj vodi 5 minuta.
Rajčici staviti gore križića, pa u kipuću vodu na minutu, a zatim u hladnu vodu, kako bi odvojili žilavu i neukusnu kožicu.



U namašćenu keramiku, maslacem, staviti pola poriluka, pa rajčicu na ploške, malo vegete, prezle, napola skuhani krumpir na ploške....



U međuvremenu spržiti sezama na zlatnožuto, ohlađenog ga smrviti u avanu, mužaru....



"posoliti" s tim sve poprek........tam negdi oko rajčice, sam uz prezle, posul češnjaka u granulama....
obrati pažnju na češnjak, sezam, a poslije na muškatni oraščić......
završil blanširanim porilukom i na mesto bešamela...umaka....
brašno i mlijeko......
puknul preliv od kis. vrhnja sa jajcima, pa na to naribanog muškatnog oraščića + ploške sira iz friđa, koje su bile na "izdisaju", "akcija".....



OBRNUTI REDOSLJED FOTOGRAFIJA?????
TO ZAHVALITE OVOJ MULARIJI SA BLOGHAERA!

JA NE KUŽIM TAJ SOFTWERSKI DEBILITET, TAJ KRETENIZAM
FOTKE SNIMANE REDOSLJEDOM, OD MANJEG KA VEĆEM BROJU, PO VREMENU, PO DATUMU I KRETENČINA NAPRAVI DIZALICU SERVIS ZA FOTKE, KOJI DIŽE OBRNUTIM REDOM,
OD STARIJE FOTKE KA MLAĐOJ.

BLOGHAERU, SLOBODNO MI OBJASNITE I ARGUMENTIRAJTE, KAKO SAM JA KRETENČINA, A NE VI,.....SLOBODNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Di sam ono stal, pasmater!

Ti začini, češnjak, sezam, sa svojim natur uljem i muškatni oraščić.

Svi oni idu sa takvom klopom, no nema sjedinjavanja.
Češnjak pobjeđuje! Najjači!
Žal mi kaj ga nisam izbacil, jer ova dva su super, naročito sezam, propržen i stucan.
Ovak je to na kraju zgledalo!



Puk u pećnicu, cca 45 min na 170 stupnjeva.
- 18:32 - gukni (6) - štampaj - #

25.08.2013., nedjelja

Štrukli sa osvrtom na knedle

Štrukli sa osvrtom na knedle

nedjelja , 25.08.2013.
Moji doma su inače ludi za knedlama od šljiva i tu se ja ne pačam.
Krumpirovo tijesto.
Dobila ćer neke šljive, pa dogovorila sa majči radnu akciju.
I tak delaju one, a ja to nemrem gledati mrtav ladan, pa se uključim u akciju.
Ode 3 kile brašna i skoro 5 kila krumpira.
115 komada + 9 odmak u rupu, aj min, pojeli,
s obiljem sprženih prezli, krušnih mrva i šećera.



Fascinira me to brašno, ta tjestenina, tijesta i varijacije na temu.
Eto primjera te "ovojnice" oko šljive, pa presuto ponovo produktom od brašna, tih prezli, pa prek vučenog tijesta za pite, štrukle, bureke, biskvita,
lisnatog, rezanaca za juhicu, raznih dumpling-sa, ma da ne nabrajam.
Valjda ih ima milijarda kombinacija.



Šljive su bile sumnjive. Ma nigdje ni jednog crvića, što bi značilo,
ili su tretirane, ili su Monsanto.
Ukusne, velike....a možda su japanske, iz Fukušime.
Njemačke nisu ziher, jer tak velike nisu mogle stati u aparateka za vađenje, istiskivanje koštica, a on iz Njemačke.



Ah, kak je bilo zabavno. Puna kuća čeljadi, vriska i galama.
Dobro veli Bogznanić.....Obitelj!
A i gradonačelnik, ono, kad je rekel za Aquaparka, da bu on nama to napravil, a da je naše da se jebemo, drugim rijećima.
Zmaj mi se obećala za navečer obraditi valjuška, no, malo sam se nažlempal, pa zaspal prije dece, jegiba.



**************************************************************************
Malo da pripomognem i ondak se napalim i simultano krenuh raditi štrukle.

Štrukle nigdar nisam delal. Uvijek kupovne, ili donirane iz okruženja i uvijek kuhane pa servirane sa preprženim prezlama i šećerom, jel na masti, jel na maslacu, mislim, pržene bez šećera, on na kraju.

Zapečene štrukle sam jel okolo........................
i odem pogledati recepta, njih više, kad ono, enigma.........
maspater, vučeno tijesto??????????????
pa to bu štrudla ispala, burek, a ne štruklji!!!
Sorry! Mi u Zagrebu burekom zovemo i pitu od sira.
Kad se kod nas veli pita, u prvi mah se podrazumjeva neki kolač,
sandwich sistem, biskvit tijesta, a unutra neko "punilo", jel voćno, jel nekaj kremoznoga, na nekoj mliječnoj....produktu ala sir, no.

Da skratim, znači, štrukli se delaju isto ko taj "burek" od sira, ili kao štrudla, s tim, da se u štrudlu (od npr. jabuka, višanja), pošprica sa uljem, tak da se tijesto više lista, a zna se fila posuti i sa grizom, da pokupi vlagu,
našiša se i šećera.
Tjestenina, to vučeno tijesto se dela......npr.:
-1/2 kile bijelog brašna
-cca 2,5 dcl mlačne vode
-koji prstohvat soli
-malkice šećera
-cca 3-5 žlica biljnog ulja
-par kapi octa?????????????
Ja ga ne stavljam, a zakaj se stavlja, pojma nemam. Po meni on sam može sjebati fermentaciju brašna, tijesta. Pobije te bakterije. Možda krivo govorim. Ja i bez octa to vrlo lijepo izvedem.

Zmešati, pokriti najlonom, da se po površini tijesto ne bi sušilo,
jer to se poslije pretvori u grudice i jebe te kod razvlačenja.
Pustiti 10 min, da se odmara, ponovo premjesiti, pokriti naylonom, ili premazati uljem, pa još po ure odmora.

Konkretno, ove štrukle sam delal od:
-1 kg bijelog glatkog brašna, Tip 550

Ajd da tu malo o brašnu, pšeničnom naravno.
Imamo glatko, koje je jako fino mljeveno i "oštro" malo grublje.
Kad delam s oštrim, dobim malo prhkiji efekt.
Ljudi koji nisu ziher mešaju pol-pol, količinu koju trebaju.
Stvar treninga, osobni doživljaj.
E sad, tipovi jednog i drugog, imamo od TIP-400 jako fino i jako bijelo, iz sredine zrna, a dalje to ide ka TIPU 1000, koje je de facto, crno brašno.
Znači, ima i malo ovojnice zrna, pa do integralnog brašna, ono cijelovitog zrna.Ti TIP-ovi, to se dobi paljenjem žita, sadržajem izraženim u količini pepela. Tak sam ja to shvatil.

-1/2 litre tople vode
-žlica soli
-žličica šećera
-11 žlica suncokretovog, ili nekog drugog biljnog ulja
Ejjjjjjj, u Zagorju ne rastu masline!!!!
-dva jaja (to me iznenadilo)

ZA FILU:
-kila posnog kravljeg sira
-soli
-2-4 dcl kiselog vrhnja
-malo šećera
-3 jaja može i kombinacija, da žutanjke staviš, a bijelanjke stučeš u snijeg, pa ih kao takve deneš.

Staviš neku krpu, stolnjak, pobrašniš ga, tijesto podjeliš, razvaljaš, a poslije ga od ispod, od sredine razvlačiš jagodicama prstiju, obe ruke, prema van. Normalno da se lakše dela, ak netko prek puta tebe, nasuprot tebe, s druge strane dela to isto i normalno da bu se napravila rupa, ak nisi utreniran, izvježban, ak to delaš 5 X godišnje i normalno je da bu ti jednom uspjelo super, a drugi put katastrofa.

Eto, tu mi je draga uskočila u pomoć, pa to jesmo nekak.



Štrukli se prvo "naznače" bridovima dlana, ono, karate udarcima, pa se sjeku bridom tanjura.
Zašto?
Zato jer se krajevi tak zaljepe, pa nebu fila curila van.

Protvan namazati maslacem, pouljiti.
Poslagati nutra. Premazati žumanjcem i rastopljenim maslacem.........

Zapravo sam ih trebal preliti mixem jaja i vrhnja, no od toga sam spraznil friđa, a u dućkas mi se ni dalo ići.
Tak bum napravil sa onim viškom, neki drugi dan, kaj sam ga del u duboko.

Kad se speklo, s to malo preostalog vrhnja, zmešanog sa uljem,
sam premazal onak vruće.
Šporheta sam del na cca 160 ° NC, srednja prečka rerne, a vremenski????...ja gledam površinu, ono da porumeni.



I taman mi to, kad eto pulena iz Bakra sa Broncom.
Mali Galilej zna upotrebiti tu polugu od vesla na tim njihovim Galijama.

I došla nam majčica (ona "u zakonu", po zakonu), sa pečenjakima.
Veli:
-viš ovega, taj ti je osam redi, to je domaći i bolši ti je neg ov, umetni od dvanaest redi

I fakat je tak, sam zaboravi sve to.
Eto nama Monsanta!!!!

Oznake: štrukli, knedle sa šljivama


- 06:29 - gukni (11) - štampaj - #

24.08.2013., subota

Grickati, ili posrkati?

Grickati, ili posrkati?

subota , 24.08.2013.
Sad bi ja trebal grickati mrkvu ko zec,
trošiti ove zube kaj sam ih skupo platil.
Ma nemooooooooj!

Ili odvratnu ciklu?
Onu prokletu jabuku, zbog koje moram svaki dan na posao.

Ja to......sokovnik, pa puk, jednu jabuku
-dvije cikle
-2, 3 mrkve
-malo celera, korjena
-list, dva kelja
-kivi
-pol limuna
-listić, dva (odrezanog) svježeg đumbira

i srrrrrrrrrrrk

I fakat je ono kaj piše po Internetu,
ono npr. kad cugaš alkohola, pa te obuzme........
e tak tu sa ciklom......
fakat me obuzmu ti valungi topline, svud po truplju.

Skoro svaki dan ja to,
a kad dođu nove, ovogodišnje cikle, ondak bum i to lišće brstil.
Negdi sam pročital da je ta cikla bila, ono, sam lišće i mali, mali korjenček i da su ljudi brstili to zelenje njeno,
a sad ga bacaju, telci jeni!

Ma jesam ja vegan, volim ja to, no jebeš ti to, gle Tito,
sve to, ak poslje nema neka hrgica meseka, od kakve zatučene kravice, ili deteta mu, ili kakvog zaklanog pajceka, preklanog janjca, zatučene.......
Ma može i strujom, plinom....bitno je poslije to fino speć u tavici na maslinovom ulju..........




Koliko je u bajci Snjeguljica bilo patuljaka...?
Aaaaaa, nenenene.
Sednete vi meni na njega.
Mene ste našli?
Ajd brzo neko podpitanje!
- 01:15 - gukni (7) - štampaj - #

23.08.2013., petak

Složenac sa srdelama, već kaj jesu

Složenac sa srdelama, već kaj jesu

petak , 23.08.2013.
Jako jednostavno i brzo, iz glave, onak u hodu.

Nazval sam ga složenac, jer sam ga slagal.

Krumpir, rajčica, paprika, tikvica, patliđan, pa prek te girice.
Soli papra maslinovog i puk u pećnicu, pod foliju, nekih sat vremena,
na 150 ° C.
Pred kraj alu folija maknuta.

Pred posluživanje preliveno tajlandskim ribljim umakom.
San Shi diže aromu 100%.


- 06:49 - gukni (8) - štampaj - #

20.08.2013., utorak

Lisnato, ne vanili kiflice

Lisnato, ne vanili kiflice

utorak , 20.08.2013.
Sad bi po meni trebalo to čekati dan dva, ko vanili kiflice, dok ne omekne.

Trenutno hrskavo i prhko!
Moje prvo uspiješno lisnato tijesto!



O.K., za sada takvo...druga tura ide s integralnim brašnom i raženim +
pun kurac sjemenki.
Fali u pećnici "švel" aparat, nekaj da popari to, a time dolazi i "rumen" proizvoda.
Zna tata, tata delal pekarske peći!

Ti layeri, slojevi, to me stalno bičilo.......i
došel ja do rješenja....pekmez i kruh.

Tijesto od glatkog brašna, soli, vode, malo svinjske masti, odmoreno,
razvaljano, a ondak do pola mazano maslacem na sobnoj temperaturi,
onak "otkravljeni", do pol, pa preklopiti, pa do pol, pa preklopiti i tak par puta.

Nježno preklapati, a ondak u zamrzivač, jednu uru, da stisne,
pa van, pa razvaljati što tanje, e sada......
očeš Croat San,.....joooooj da, del sam tu i suhog kvasca,
jer Lisnato postoji kvasno, a i bez kvasno, pa kaj očeš.

I ....ja, štel sam te štangice.....razvaljaš, pukneš sjemenke, malo ih utisneš, zrežeš na "štangice", pek papir, cca 180 NC...15 min i van,
negdi u kaku zdjelu i vlažnu krpu gore, da se olade.

Drugoj turi sam dodal i malo ribanog Ementalera.

Mmmmmmmmmmmmmmmmm!

Svakaj bi se tu dalo nahitati....lan, sezam, buća, suncokret, maslina,
sir, mekinje, ili na slatko....trokut, pekmez, čokolada, crna, bijela,
Croatsan, još maslaca gore,
samo plizzzzz, nemojte margarin!
To nije tenkovska gusjenica SSSR-a, da ju mažete margarinom.

Evo slički.






- 21:28 - gukni (6) - štampaj - #

18.08.2013., nedjelja

Cous cous

Cous cous

nedjelja , 18.08.2013.
Becous is good.

Velim, jel sam ga jednoć u Alžiru, nix bogznakaj, a ondak u Maroku.
E tu je bil Bog Bogova, sa pečenom janjetinom gore, pa se sve to cijedilo po njemu.

Kuskusa sada ima kod nas, di god se okreneš.
Što je Kuskus?
Najsitnija tijestenina na svijetu. Mnogi pomisle da je žitarica, jer je slična prosu, no Gospodo draga, tu ste se zajebali.
To je nešto poput griza, a dobije se valjanjem i bacakanjem na pari u situ.
Meni osobno djeluje jako jebeno komplicirana tehnika.
Pradomovina mu je Sj. Afrika, zemlje Magreba.
Žitarice spremljene na takav način i osušene imaju dugi vijek postojanja.
Sirotinjska hrana, koja se servira sa povrćem, pa i mesom, ako ga se ima i automatski s time tvori kompletno jelo visoke nutricionističke vrijednosti.

Provalil sam i način na koji se sprema.

Najbitnije, ga je preliti nekom bistrom juhom, temeljcem, malo više od njegovog nivoa u plićoj posudi i pustiti da popije tu juhu, cca 10tak minuta.



Poslje ga razmrviti, jer se slijepi i zamastiti maslinovim uljem.
U zagrijano maslinovo ulje sam ubacil dva režnja češnjaka i nekaj svj. bosiljka.



E sada u njega deti bar dvije povrćke, jednu kuhanu, ili pečenu, a drugu hrskavu, svježu.

Već sam radil i pisal, od sirove mrkvice i Bamija, no danas sam ga delal sa svježom rajčicom i pečenom paprikom.
Šteta kaj su istih boja.
Rajčicu sam na sitne kockice, a papriku na rezance.
Zmešaš i gotovo.

U prilog sam spekel komad svinjske plećke, aromatizirane sjemenom Komorača, papar, sol, senf, timijan, pečenoj u poklopljenom vatrostalnom staklu.







Oznake: couscous, kuskus


- 05:51 - gukni (6) - štampaj - #

17.08.2013., subota

Bez stolni pingač

Bez stolni pingač

subota , 17.08.2013.
Već ak postoji pilot bez pilotne letjelice, avijona, aj min,
kaj ne bi postojal i bez stolni tenis?



A i ona narodna:
"jebal bi se, a da ti ne uđe"
Bez kurčni sex, ili u svatove bez kurca?????????


- 07:55 - gukni (5) - štampaj - #

15.08.2013., četvrtak

under the helmet

under the helmet

četvrtak , 15.08.2013.
Zgrabiš je za glavu, pa ju presavrneš onak ko čarapu.
Ščupaš joj dušu van, skopaš joj oči i povadiš sve zube,
opereš i obesiš da se scedi.
-ajd sad mrdni beštijo

-ajooooooj, pa kaj si joj napravil, ccccc, kak bu sad mešala krumpire pod pekom?
-pa krakovima jebem te blesavu



I nikaj, krumpira, maslinovog, luka, češnjaka, vina bijeloga, soli, papra
i jel bi rajčice, ili ne bi, onaj veli paprike, ovaj, daj tikvice,
a nitko se ne bi setil janjetine npr. maspater škrtu.





Kad se ljut barutni dim razišao i prašina slegla.........
Normalno da sam zaboravil fotkati.
Meni kad guzica zine, jebo ti slikanje.
Nek Jadranka....ona se voli slikati.

Oznake: Hobotnica ispod peke


- 10:42 - gukni (0) - štampaj - #

11.08.2013., nedjelja

Dinjstanje

Dinjstanje

nedjelja , 11.08.2013.
I ode Zmaj delati i zadatak mi ostavila na kredencu
-kuruza
-slanutak
-c. grah
-pelati rajčica
-skuhani grincajg od juhice, dan prije....nema bacanja i to smo reciklirali
-par komada bamije
-jedna ljuta chili papričica sa ostruganim žilama iznutra (tak se smanji ljutina na feferonima
-glavica c. lika
-čitava glavica češnjaka + još žličica č. u granulama

I smišljam ja i smislim.
Nekaj kao dinjstani grah, grafče na tavče.
O.K. bilo i šnicli, svinjska plećka, to zmarinirano s uljem češnjakom solju i paprom.



I prvo luk dinjstati na masti, a ondak dodavanje sastojaka i mešaj mala.

Pelate sam zblendal štapnim mikserom, a gustoću sam dobil tak da sam pred kraj dinjstanja zblendal to sve u woku, oko 1/4 mase cca.

Pošto su svi sastojci već de facto kuhani, kuhal, dinjstal sam samo iz razloga i tak dugo, dok se nije dobila pretpostavljena gustoća.


- 08:45 - gukni (7) - štampaj - #

03.08.2013., subota

kremozna cvjetača

kremozna cvjetača

subota , 03.08.2013.
Kaj sam ja stavil nutra, više pojma nemam.
Skuhana cvjetača, komadić, kuhane mrkve, dinjstani luk i češnjak, sol, malo majoneze i vrhnja i štapni blender, ne njega, mislim, znjim.

Dosadil više tartar, pa da probamo nekaj novoga.
Po onoj teoriji, cvjetača je slična mozgu, pa je dobra za mozak,
makar sam ja više za sličnost pive i likvora, te kupke, toga tekućeg jastuka,
što štiti tu sivu mašćobu od potresa i stresa.
Kad ti Zmaj zna reći....
-ahhh, ti i taj tvoj kokošji mozak, natopljen alkoholom
Rečem i ja njoj:
-ista si si ko ona tvoja spaljena mater

Pohana puretina.



I u trilemi sam.
Jel lulu starog kapetana, ili...., ili.....
Howg, ja govorio!



- 10:20 - gukni (8) - štampaj - #

02.08.2013., petak

Ljetna nakuhavanja

Ljetna nakuhavanja

petak , 02.08.2013.
Plan je bil.....
pileća juhica od fčera

-hrga puretine, posoljene, pobiberene, povegetirane, posenfljene
Svinjska mast, mladi krumpir.



Numero due!

Zapečena rajčica vulgaris i cherry, sa gore ribanom gaudom i Granna Padanom.
Pošto je sirek potonul dolje, još smo malo dodali na kraju,
radi umjetničkog dojma.



+ još jedan prilog....pečene paprike na maslinovom u umaku od češnjaka i vrhnja.



Šalata....Sir Grabancijaš, rajčica cherry, luk, kraskurac, potočarka, maslinovo, par kapi octa.



Najgore mi bilo, onak golom za šparetom, prčkati po papriki.
Stalno me vruće ulje špricalo po malome.
Ni malo ugodno, no, poslije, onak masni, sam je ušel bez predigre.
Sad znam za ubuduće.

Kad sam se probudil iza ručka, pak sam bil gladan.
Imal sam dinje no ne i pršuta.
Panceta je čist O.K. zamjena.


- 15:35 - gukni (7) - štampaj - #

01.08.2013., četvrtak

Mašleki

Mašleki

četvrtak , 01.08.2013.


Pod zub, il dente....
i ondak se setih da imam u friđu Pesto Genovese,
paaa, prima piatto, a za tim piceka-belo, u saftu od vrhnja češnjaka i sira..


- 09:00 - gukni (7) - štampaj - #

< kolovoz, 2013 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (3)
Veljača 2023 (1)
Kolovoz 2022 (2)
Veljača 2022 (1)
Travanj 2021 (1)
Studeni 2020 (1)
Lipanj 2020 (1)
Ožujak 2020 (1)
Veljača 2020 (1)
Siječanj 2020 (3)
Prosinac 2019 (1)
Studeni 2019 (2)
Kolovoz 2019 (8)
Srpanj 2019 (1)
Svibanj 2019 (1)
Travanj 2019 (2)
Ožujak 2019 (2)
Veljača 2019 (5)
Siječanj 2019 (4)
Studeni 2018 (2)
Listopad 2018 (3)
Travanj 2018 (2)
Veljača 2018 (3)
Siječanj 2018 (1)
Listopad 2017 (1)
Rujan 2017 (4)
Kolovoz 2017 (1)
Srpanj 2017 (7)
Lipanj 2017 (4)
Svibanj 2017 (2)
Travanj 2017 (5)
Ožujak 2017 (6)
Veljača 2017 (3)
Siječanj 2017 (5)
Listopad 2016 (3)
Rujan 2016 (1)
Srpanj 2016 (2)
Lipanj 2016 (6)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (2)
Veljača 2016 (7)
Siječanj 2016 (9)
Prosinac 2015 (3)
Studeni 2015 (1)
Listopad 2015 (12)
Rujan 2015 (6)
Kolovoz 2015 (9)

Komentari On/Off

Box2