22.05.2013., srijeda

Švasanje

Švasanje

srijeda , 22.05.2013.
Deca, tu sam!
Švsam 100 na sat, oš kojim god tehnikama,
ali kaj sam se našvasal prekjučer,
to,....sam mi muži moremo!

Cccccc, ma Lik, tam negdi iz pičke materine, jel Pelješac, il taj most,
ili, koja pička materina, pa nabavil bačvu toga nekoga plavca maloga,
ono, rinfuza,.....a ono po 3 banke, kilo.......
a veli, kad taj neki to zbuteljira, pa ondak to moraš, nekaj na kant,
ma , odi u pičku materinu,....zgubiš se jednostavno.
Oooooooo, majke ti, zrušil sam se, kaj da sam od stakla.
Zlomil sam se.
Ma, kaj kurac zlomil.........
UBIL SAM SE , AL' ONO MUŠKI!!!!!!




Jebem ti ljude i bravare!!!!!
Ovaj sretan kaj dobi komad plota, kapije, vrata,
a mi bravari, kaj nam daju piti........
Od tud ono:
-"Pijan ko plot"

Nekaj si mozgam o ovim našim Dalmošima....
pa ti "suhozidi",
maspater, kaj ti ločeju, naftu????
To treba pošvasati!!!!!

Jebem ti mater, kad se setim one Bravarčine, nad Bravarčinama,
pa kad je zdelal Yugu,
a kak ja švasam, a Europa sam kaj ni,

ja bum,.....pa ja bum, ma sve to skup,.....
i Afrikanere i te Indijance i Kineze,
ma se bu jedno globalno selo.



Eto, tolike od mene.
Aj Bok!!!!!
- 23:08 - gukni (8) - štampaj - #

15.05.2013., srijeda

Vegetarijanstvo

Vegetarijanstvo

srijeda , 15.05.2013.
Kak tata to dela doma?
Bunarka, potočarka, vlasac, crveni luk, rajčica,
pa šup unutra Kefira i njamiiiiii, ondak
ispušim cigar duvana, završim Q-pack, kompleksa B,
spišam se i nazad za stola.
Drmnem te junetine u povrtnom saftiću, tijestenine,
opalim tivi, kobojagi gledam i zakrmim, na trosjedu.
Ondak se tam oko dnevnika probudim,gledam to,
jebem im mater, pa se skinem, odem pod tuš,
ispušim par cigara duvana, opalim Zmaja i odem krmiti do jutra.
Eh daaaa, prije popijem sokića od dvije cikle, veće, jabuke, jednog limuna,
malo Đumbira, 3-4 mrkve, kriške celera i
Zmaj ko Zmaj, hiti mi nutra bananu, u sokovnik mislim:
-pa Biseru moj dragi, jel scurilo kaj soka od banane?
-je, nekaj jadno

Poslije sam ja njoj scijedil bananu, maspater.
Eeee, sok od banane, ccccccc, ajd, O.K., kužim frape, ali, ova moja
počela glumatati Kraljevića Marka, pa:
-kad je šakom, stisnuo sedam godina sušenu drenovinu na jarkome suncu,
poteklo sedam kapi vode.....
maspater, nemreš biliviti
Banana, ccccccc,.......sam ja to sanjal?








- 17:58 - gukni (5) - štampaj - #

14.05.2013., utorak

Jedna jezičina, dva uha, badave

Jedna jezičina, dva uha, badave

utorak , 14.05.2013.


Smrdljivac, ostaje smrdljivac i moš ga jebat.

Danas,....završetak posla, garderoba, presvlačenje, pranje i
dvoje kolega skinu cipele, a ono smrad, ubi bože.
Svi graknu na njih.
Veli mlađi, kak je za neki spray dal 50 kn, a da mu ne pomaže.

Uključim se u razgovor i velim kak trošim kremu iz "DM"-a i da je problem rješen, gledam, ma nitko me ne doživljava, kao da me nema.
Nitko da bi čul.
Svi u sav glas, svi imaju rješenja.
Jedan priča kak je hodanje rosom ujutro jako dobro za stopala,
drugi, kak je more super, da to izvlači,
treći, da treba biti bos i takav igrati nogomet,
peti, pička materina.....

......................
Ustanem se, velim, "koji ste vi kreteni, svi skup!!!!!"
Čuli su me, utihnuli.......
-Dvanaest sati ste vi u cipelama u bravariji, dvanaest, smrdite na govna,
a pričate nebuloze o moru, rosi, pičci materinoj, s neisplatom plaća i godišnjim od dva tjedna. Bok.

Tak nam je i u životu.....izbori, vlast, sve.
Ofčja pamet s puno blejanja, sve pametno, svi sve znaju, a svi u pičci materinoj.
Jezičina bez ušiju, a dva nam Bog dal, valjda za ukras.
- 18:03 - gukni (8) - štampaj - #

13.05.2013., ponedjeljak

nix blogznakaj, no ukusno

nix blogznakaj, no ukusno

ponedjeljak , 13.05.2013.
Nedjeljni ručkić, na brzake.
Pileća juhica, grincajg, za šalatu, krastavci sa vrhnjem + zelena (odvojeno)..

Njoki od krumpira i brašna, više krumpira, da budu mekši.

Picek, belo, sprženo, na maslacu.......šampinjoni dinjstani na maslinovom, na to gotovi picek-belo, pa vrhnje, sir, malo gustina i vinčeka, da bude onak kiselkasto. Ukrčkati.........malo muškatnog orašćića uz zeru češnjaka, soli i bibera.
Nisam se štel zajebavati sa oblikovanjem njoki.
Nek se Strina pozabavi oblikovanjem, maspater.
Ručak gotov u podne, tak da su me stanovnici, mislim, ak smo u stanu,
pitali, jel to doručak, ili ručak.
Pošto sam se ustal u pol pet, rekoh:
-večera, maspater!

Natrpal sam se, par pivi i pravac vodoravno, zakrmil sam dobre dvi ure.











I btw, spremam se na ispašu.
Raste Potočarka ko šašava.



Već je pogledom brstim, bleeeeeeee.....
- 17:56 - gukni (5) - štampaj - #

11.05.2013., subota

Bil sam na koncertu

Bil sam na koncertu

subota , 11.05.2013.
Severine?
Neeeee
Cajke, ove narodne, Linđo, Gange, Zagorske, Prigorske, Slavonske, Istarske, z onim instrumentima, Tute, Mite, Svite.
Koncert?
Zapravo, kak se to zove?
Oni plešedu, "ijuuuu, šijuuuu, gurnem ti ga do ušiju....obrni je okrenije iz tvoga sela nije,....rekla daće, skinini joj gaće,....sestra ti nije, ijuuuuu"
Linđo i gusle su me najnapalile.
Inače, da mi netko dal badave ulaznicu, nikad ja to ne bi išel gledati.
Meni to bez veze, no, eto, baš meni pred kućom.
Ode Zmaj, ono trešti, tresu se prozori, pa krećoh ja.

Iznenadil sam se. Baš mi diglo raspoloženje.
Proradili mi geni na gusle, maspater, čist nemrem vjerovati da sam selak,
a ja mislil, fini gradski dečec, fakin.

Jučer Zmaj isto bila........i bila neka klapa....Nostalgija se diče.

Zutra isto....od 18 h.....instrumentalne duhovne popevke, a u 20 h Rock koncerat......Špansko, na igrališću OŠ, ove nove, nemam pojma kak se zove,
"Dječji trg"














- 23:36 - gukni (10) - štampaj - #

Danas

Danas

I riknula kloset daska, ona od WC-a Water Closeta i
pravac bauhaus, a ono tisuće njih, čak i one sa amortizerima,
sam ju cimneš, a ona polake dole.
normalno, geni tate Škota, High lendera i mame Židofke,
zel sam onu od 199,99 kn, kajkurac meni treba s elektrogrijanjem,
kad to morem rješiti, da odeš za nekim od ukućana, sedneš, ono, još toplo i obaviš ta sranja od posla.

I hodam tak tam, kadli, na ti bivšeg poslodavca.
Ništ nisam pričal, sam , "dobar dan",.......
dalje on:
-čuj, joj, tak mi neugodno....Ona mi zbrisala na poslovni put u Italiju, pa sam si mislil, slijedeći tjedan, kad se vrne i plati mi te nofce, prvog bum tebe namiril........

Ugledan je, teško je, vjerujem mu, renomirana zagrebačka radiona,
ha, hm, pa se nadam da bum slijedeći tjedan ušel u lovu.

Kod tate mu, dok je bil živ, sve je klipsalo O.K.,
sin mu je zadnji dobival plaću.
Prvo Državi, ondak Radnicima, pa dobavljači, crkve i pičke materine.

Ovaj sad di sada delam isto.....jooooj teško je, a Ono, žena deca u kući na moru, tri meseca, gliser, mercedes, roni, jebe, ne kuhaju doma već se vani hrane, crkva, pička materina itd.
Dok mu je tata vodil radionu, prvo je bil Radnik.

Alat se troši, ronira, ode vrit......pol toga od doma moram vleći, da mu posla napravim.
Ne nekaj skupo,....sitnice, ali bez kojih nemreš, šubler, vinkl, iglu, flomiće,
borere, metre, rukavice......... i taj "anrajzer, ili paralelrajsen".
100 sam ih napravil u životu, što strojno, što ručno, što od inoxa, što od Čelika,.....pol podijelil, pol mi pokrale kolege.....
i ponovo krenuh....novi, ručno rađeni u primitivi.....zubima, noktima i prstima, cijev 60 X 60 X 3, zrezana jedna strana za vodilicu, graničnik,
komadić vinklića, prošlicani komad, pleha nutra, lepak, kupvni "nonijus",
eto ga......., ali funkcija vrhunska.










class="blog-image-gallery">

class="blog-image-gallery">

class="blog-image-gallery">

class="blog-image-gallery">

class="blog-image-gallery">


Gledal sam danas misu za Blajburg, zato pišem ovo, da odagnam zle misli i mržnju iz sebe.
Antifašizam podrazumijeva i fašiste, jer ne bi bilo smisla.

O Zlu, ne bih....i onom partizanskom, komunističkom, a ni ovome danas
"Blaženom, pod patronatom katoličke crkive u Hrvata".

Sva sreća, nebeska kaj je Isus Krist uskrsnul, zgubivši se Gore, kod Oca si, sa svim svojim ostatkima, kostima, jer
najvjerojatnije bi mu se danas, u grobu njegovom, okretale kosti njegove.
Sila silu rađa, mržnja....mržnju, od laćanja mača.......
Ne!
I danas saznasmo, "između redaka", tko je krivac!
Klerofašistički paraziti sa Kaptola.
"Gnojidba" je esencija vlasti, normalno, uz neobrazovan narod,
tupadžije, stoku sitnog zuba.

Pet Zagorci imam na poslu......Pet!
Kad velim da su Zagorci Pravi ljudi, veliju mi:
-Jesme, sem onog gada iz Trgovišća, kaj nas je zjebal!!!!

Paraziti i nametnici uvijek moraju imati žrtvu, za sisanje krvi.
Možda gnjide, uši.....grinje, na ostatcima kože..................................
hrana je to, a i stil života!!!!

Treba te mise gledati, treba.....i pratiti tu retoriku, pa mućnuti glavom.
More to i na "dobro" izaći, kao.-...



A sa druge strane "Ime Isusovo", dragi Nam komšije i sreći nikad kraja!!!!!



- 14:31 - gukni (3) - štampaj - #

10.05.2013., petak

Luftanje i grijanje

Luftanje i grijanje

petak , 10.05.2013.
Nema majci.
Špara se turbo.
Prošlo leto, kad sam dolazil doma nakon 10 sati na golom suncu,
...uđeš u stan, hladovina, ...dost ti ventilator.
Imamo samostojećeg, uz moga isto, manji, kod sina u sobi i jedan stolni veći, kaj si ga Zmaj otpeljala na posla.
Klima je radila minimalno.
No neka je.



I dođem danas doma, kad Zmaj kupila još jednoga ventilatora.
Žemska prati tu tehnologiju i da nebilo nje, mogo sam umrijeti, a ne bi znal za ovoga ventilatora.

Stupasti, meni taman do jaja, fifi cca 15 cm.
Ahhhhh, mam sam si zluftal jajca.



Nategel boxerice, a dole si sam čul ding-dong, dok su lupala jedno o drugo.
Zvuk čelika, kakav drugi u bravara.













A piše da troši 45 W, a gle ugodnog iznenađenja, na trojki sa vrtnjom leve, desne.
I navek ti glava gore, nema da bu puhalo u nju, sam dole.
E sada, čul jesam za upalu uha, mandula, jajnika, ali još nisam čul da je negdo imal upalu jajci.

Sad sam ja na potezu.
Riknula nam klozet daska, a čul sam da ima neka kaj grije rit.
Rekel sam Zmaju da bum to kupil, a ona da nebu na to šorala,
pa da je još struja ubi.
Ma baš me briga.
Za svoju guzicu želim vrhunsko, Haj Teh!!!!!
Ali do 50 W maximum, ak najdem, da mi jajca ne sprži.

A čuj joj spike.....na godišnjem Gospoja.
Dođem ja s posla (pazi momenta), pa iza dođe jedan sin, pa drugi.
Čupajz kelj za ručak s vratinom na gril.
Grije ona njima to, prži, a ja pifkana i meditacija na Blogu, pa bum koju minutu posle.
Kupila i jagoda.
-stari i ti imaš jagode
-mrmlj, aaaa koliko me pada mesa?
-koliko oćeš
-ja bi dva, sad završim sa postom, pa te molim.....
-sam si ih speci
-molim?, ....pa ja sam danas radil, a ti si na godišnjem, pa kak si deci...
-je, oni su izašli iz mene

E tu sam je čekal ko naručenu!!!!

-kurca moga bi oni izašli iz tebe da ja nisam ušel u tebe, sa dotičnim.


- 18:18 - gukni (2) - štampaj - #

09.05.2013., četvrtak

četvrtak , 09.05.2013.

- 19:42 - gukni (7) - štampaj - #

08.05.2013., srijeda

Ćorava posla Duha Svetoga!

Ćorava posla Duha Svetoga!

srijeda , 08.05.2013.
I počelo se mutiti vid ove moje kokoši,
ma ne Zmaja, mame joj, i vele doktori, "to i to" i injekcija u oko,
eeeee, injekcija u oko, ccccccccc,
iiiii, zeme Zmaj mamu si i gore na Sv. Duh i
bolnica i čuj lopove!!!!
Sve te zavedu, tu si, bolnica, papirologija ajnc A,
ti si u bolnici, no, dobiš tu injekciju u oko i vozi doma.
Koji kurac buš tu ležal?
Flaster na oko i mrš!
A papiri....ti ležiš u bolnici, svašta oni troše na tebe, potrgali se od skrbi,
to leta oko tebe,.....maspater, koje lopuže.

Dovede ju Zmaj doma, mi to hranimo, peremo, kapamo, mažemo,
ova drobi, moraš je slušati:
-i skoro mi dala inekciju u zdravo oko, sva sreća kaj sam vrisnula na nju!

Danas, kontrola, otpust i sprašili je doma, a mi isto.
Ne kaj nas košta, neg kaj maltretira, drobi i sere!

Mislim, poanta priče!
Star si, sjeban, desi ti se nekaj tak, s jednim okom bauljaš po gradu do doma si, sam si moraš kapati oči, mazati to, sutra na kontrolu, jebeš se tak, a
mafia iz bolnice "Svetog Duha" te vode u papirima, kao da si kod njih i račune uredno ispostavljaju HZZO-U.

I kaj misliš takav se skljokaš, smandrljaš niz neke štenge, sjebeš se u totalu?????
Koga tužiti?
Tragovi bi trebali postojati.
Ak si u bolnici, kaj ti, koji kurac imaš bauljati okolo?

Za popizditi!
U ovoj državi, baš sve počiva na lopovluku.



Cccccc, ja?
Samo kaj nam priroda daje, odnosno Čak Noris, samo za nas muškarce, a za nuspojave i ostale pizdarije, zovite si svoga ljekarnika, ili apotekarnika.
(brzo čitaj).

Ste vidili američke filmove, ono, o bolnicama,
prehladiš se, te izlječe, pa iz kreveta u invalidska kolica, ali ona obična, bez puške, makar ih je masu ratovalo svud okolo,
pa do izlaza bolnice, pa te podignu iiiiiiiiiiiii vritanjak, vozi Jura!!!!!!

Koja smo mi debilana, cccc.

Gledam jučer one likove, kaj bi mi trebali biti, neki gradonačelnik.
Brste i laprdaju, ali svi, SVI!!!!
Jedan se fura na, čuj mu retoriku, počel sa "Branitelji i pemzioneri",
da ti isti jebali strinu , tetku i ujkoja,
....onaj Ferdelji, zonom trbušinom, taj nemre zdržati 5 minuta, a da neki kurac ne strpa u sebe....sva sreća pa bio samo galon vode,
dr SDP se fura na spiku EU fondova, sad bu oni, sam kaj nisu,
onaj novinarčić sa bradicom iz LIberala, e taj, a i Liberali bu rješili problem saobraćaja i gužvi u Zabregu.
Ma jebem vas sklerozne i retardirane, pa kaj ste zaboravili da su nekoj GB kompaniji, agenciji za praćenje i analizu saobraćaja, platili milijune kuna, za snimanje i analizu prometa. Elaborati gotovi!!!!!!
Srušiti Vladu, Sabor, Katedralu, preseliti u Kozari Bok, a ovo asfaltirati.
Preporuka: "Rušiti i asfaltirati u radno vrijeme, sa osobljem"
PS...."uputa o horizontalnoj saobraćajnoj signalizaciji, tzv. bijelim crtama
posred ceste,......srednji red djelatnika inkorporiranih u asfaltnu bazu se treba smiješiti".

Mislim da bum za ove izbore ušel u onu kategoriju, čiji glasački listić bu bil na Tiviju, u obliku fotke sa onim našaranim textom u stilu:
"Mas vam pater nedojebanu, banditsku"
Cccccccccccccccc!!!!!

Oznake: Bolnica Sv. Duh, oko, politika, izbori, gradonačelnik Zagreba


- 19:16 - gukni (6) - štampaj - #

07.05.2013., utorak

jeba mu pas mater

jeba mu pas mater

utorak , 07.05.2013.
Al, kak god okreneš!
Dođeš trijezan, veseli mi se,
dođem pijan ko majka veseli mi se,
ljut, opalim mu vritanjak, voli me,
cmizdrav, zagrlim ga, voli me.....

Isus Krist???
Mislim....teške riječi?
Ja ga Volim.

Moj pas!!!!
Rasa?
Čistokrvni hrvatski uličar!
Mješavina Batman doga i ovog našega....šišmiš doga, ili blogdoga (probaj).

Čuvar i tragač.
Ide van, samo šnjofa, naiđe neki mužjak,...alfa testesteroni provriju,
jedino s menom,....frizzzzzz, mater ti jebem, ma ni makac.
Koštala ga dresura!
Ja to ne šapćem, već dreknem.
Pobegel mi za kujom prek prometne ceste.
Donesel sam ga nazad!
Prikopčal za lanca, digel tih njegovih 40 kg u zrak i nosil na tom vešalu nazad.
Par put sam mu opalil takav vritanjak da me dobro zapametil.
Sada kad priđe blizu toj cesti, sam zarežim, kak i on, mam se vraća kontra.

Inače, jako ne fotogeničan.









I ondak me davi, stalno bi se mazil, kuži mi raspoloženje, non - stop me žica nekaj,....kuži kaj mu velim, no ignorira me!
Oću ga iziritirati nekom forom, vučem ga za rep, čupam mu uši, guram mu prste u uši, ruku u gubicu, no ne jebe,....sve mu paše!

Unuke kad mu dođu, krade im hranu iz ruku, komadić nečega,
a nek ostane na stolu, komadić njemu, nečega primamljivog,
NEMA ŠANSE, da to kusne, ŠANSE NEMA,i zato ga cijenim.

Moj pas!
Jooooj, kaj mu radim, ma bitanga me kuži i vrti oko maloga prsta.























Sam se setim onih naših kromanjonaca u pećini, pa kak su ih branili naši pesi.
Ovom svom, u nedostatku medvjeda, tigrova, lavova,
hitim komad limuna na pod, pa kad to počne gristi,
misli da ga netko napada, ....reži na to i laje,
ooooo, ti jeba pas mater, ludu, cccccccc!


- 20:02 - gukni (10) - štampaj - #

05.05.2013., nedjelja

Bajkerska posla

Bajkerska posla

nedjelja , 05.05.2013.


Malo pod dojmom, pa si razmišljam, pod kojim okolnostima i
dolazim do zaključka.....ziher ne normalnim.

Dosta te dece na motorima nije normalno.

Idem neki dan, kajkurac neki, jučer, po Škorpnikovoj, vozam se u autu, "šaram" leve-desne, eskivirajući šahtove i rupčage, strogo u svojoj traci
(desnoj). Svjestan da mi je s desne strane rubnjak, rizol i da tam nemrem, jer bum sjebal auta-felge i gume, a isto tak se odnosim i prema crti, s moje lijeve strane, Paralelno, s moje lijeve strane nailazi auto u svome, lijevom traku.
Kao iskusan i stari šofer imam običaja, pratiti promet iza sebe u retrovizoru.
Bacam pogled svakih nekoliko sekundi, šibam nekih 60-tak km/h.
U jednom trenu između nas dvojice....
WRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOMMMMMMMMM
Pederčina na motoru "stonasat", po sredini, po "kokainskoj lajni"
(američki termin za drogeraše, nacija toliko zdrogiranih da šmrču i crte po cesti.......pitaju crnca, četverogodišnjaka u vrtiću:
-kaj bi štel biti kad odrasteš?
-izlječeni narkoman)

Vozeći se 300 na sat, ne razmišljaju da mi može uletiti u "mrtvi kut" u nanosekundi, baš kad sam se nameril na preticanje, nekog ispred sebe.
BOOOOINNNNKS
Joj sorry, ja kriv, a ti si bil u pravu, odi si gore na Mirogoja, gdje je takvih tikvana na tisuće.

Mislim, čemu konjetina u tom mesu, pod lažnom deklaracijom junetine,
kad može još jeftinija Tikvetina.
Sfaširaš telembuse i na gril.



Malo bum s arhifskim fotkama. Po dva put sam fotkal.
Jedne sam prodal, a druge su moje, tak da ne bi bilo, a na javnom je mjestu, a snimano u dobu kad je vrijedilo geslo:
-"ak nikak drukčije nemre, ondak bumo pošteno"
Tada je još G'din Svilan delal na Novoj.

Velim....sačuvaj me blože luđaka na tim motorima.
To svršava čim zajaši na njih.





Jede, spava, živi na tome.





Bilo tu na tim druženjima svakakog pučanstva.
Stari Bajkeri, normalni ljudi i jako pažljivi šoferi, ali bilo i bolesnika.
Bila jedna stara kuja, šminkerica, ni tricikla ni imala.
I navalila na mene i oće mi gore na vrh kurca, a 300 godina ima,
sva naborana, ko Švica. Zliftingom, liftingom, već kojimkurcem, bi 4000000000000 takvih mogel napraviti. Kornjača stara, tuljanovog mozga.
Ajd, blogu fala sam je se rešil. Stara kornjača kurca željna!

I tak se vozim neki dan i Biker ispred mene na Biku, čemu drugom, cccc.
Posred trake svoje.
Usporim, frajer žmigu, u lijevu traku, pretekne ovog ispred, nazad u desnu traku, brzinom normalnom.

Kak lepo, kaj ne?
Mislim, to naguravanje u jednom traku? Pa ne stane nas sto, maspater!!!!







Zovim Bikerom sam malo konverziral, na tematiku dijela ikonografije.
Ljudina tak transparentna, tak učena,.....
-Nekada su Hell's Angels "izgubljeni piloti u manjku adrenalina",
poslije II WW, formirali ulične bande Bikersa, a dio vizualnog identiteta su im bili komadi trofejnog nacističkog ordenja.
Nema lijepo mišljenje o Nacistima......čisti modni trend.
BTW Nacizma, osobno sam se uvijek divil toj ikonografiji, dizajnu.
Fakat nekaj doteranog.
NAPOMINJEM, sam s aspekta design-a












Ondak ovi probirljivi, kaj im nikaj ne paše.
Da .....:
-Jooooj, a jel imate kaj od Gavrilovića????
-Neeee, sam Sljeme







E ondak je došel Vlado!
-kaj Vlado, ja sam Gjuro
-jel Tito mene jebeš?
-ne, taj mi zel dedi fabriku
........................
-gle, fakat









-ajoooooooj, predajem se



-ovaj mi ni čist, hm, hm



a bilo i ovih Tigrova sa Sumatre, Škufova, Sandokana....



I tak 7-8 X i ajmo osloboditi Petrinjunjunjunjunju!!!!





Velim....."meso" treba čuvati friško, ne u zamrzivaču.





Đuro, živia ti meni, ljudino prava!!!!!
- 12:42 - gukni (15) - štampaj - #

Bajkerska posla

Bajkerska posla



Malo pod dojmom, pa si razmišljam, pod kojim okolnostima i
dolazim do zaključka.....ziher ne normalnim.

Dosta te dece na motorima nije normalno.

Idem neki dan, kajkurac neki, jučer, po Škorpnikovoj, vozam se u autu, "šaram" leve-desne, eskivirajući šahtove i rupčage, strogo u svojoj traci
(desnoj). Svjestan da mi je s desne strane rubnjak, rizol i da tam nemrem, jer bum sjebal auta-felge i gume, a isto tak se odnosim i prema crti, s moje lijeve strane, Paralelno, s moje lijeve strane nailazi auto u svome, lijevom traku.
Kao iskusan i stari šofer imam običaja, pratiti promet iza sebe u retrovizoru.
Bacam pogled svakih nekoliko sekundi, šibam nekih 60-tak km/h.
U jednom trenu između nas dvojice....
WRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOMMMMMMMMM
Pederčina na motoru "stonasat", po sredini, po "kokainskoj lajni"
(američki termin za drogeraše, nacija toliko zdrogiranih da šmrču i crte po cesti.......pitaju crnca, četverogodišnjaka u vrtiću:
-kaj bi štel biti kad odrasteš?
-izlječeni narkoman)

Vozeći se 300 na sat, ne razmišljaju da mi može uletiti u "mrtvi kut" u nanosekundi, baš kad sam se nameril na preticanje, nekog ispred sebe.
BOOOOINNNNKS
Joj sorry, ja kriv, a ti si bil u pravu, odi si gore na Mirogoja, gdje je takvih tikvana na tisuće.

Mislim, čemu konjetina u tom mesu, pod lažnom deklaracijom junetine,
kad može još jeftinija Tikvetina.
Sfaširaš telembuse i na gril.



Malo bum s arhifskim fotkama. Po dva put sam fotkal.
Jedne sam prodal, a druge su moje, tak da ne bi bilo, a na javnom je mjestu, a snimano u dobu kad je vrijedilo geslo:
-"ak nikak drukčije nemre, ondak bumo pošteno"
Tada je još G'din Svilan delal na Novoj.

Velim....sačuvaj me blože luđaka na tim motorima.
To svršava čim zajaši na njih.





Jede, spava, živi na tome.





Bilo tu na tim druženjima svakakog pučanstva.
Stari Bajkeri, normalni ljudi i jako pažljivi šoferi, ali bilo i bolesnika.
Bila jedna stara kuja, šminkerica, ni tricikla ni imala.
I navalila na mene i oće mi gore na vrh kurca, a 300 godina ima,
sva naborana, ko Švica. Zliftingom bi 4000000000000 takvih mogel napraviti. Kornjača stara, tuljanovog mozga.
Ajd, blogu fala sam je se rešil. Stara kornjača kurca željna!

I tak se vozim neki dan i Biker ispred mene na Biku, čemu drugom, cccc.
Posred trake svoje.
Usporim, frajer žmigu, u lijevu traku, pretekne ovog ispred, nazad u desnu traku, brzinom normalnom.

Kak lepo, kaj ne?
Mislim, to naguravanje u jednom traku? Pa ne stane nas sto, maspater!!!!







Zovim Bikerom sam malo konverziral, na tematiku dijela ikonografije.
Ljudina tak transparentna, tak učena,.....
-Nekada su Hell's Angels "izgubljeni piloti u manjku adrenalina",
poslije II WW, formirali ulične bande Bikersa, a dio vizualnog identiteta su im bili komadi trofejnog nacističkog ordenja.
Nema lijepo mišljenje o Nacistima......čisti modni trend.
BTW Nacizma, osobno sam se uvijek divil toj ikonografiji, dizajnu.
Fakat nekaj doteranog.
NAPOMINJEM, sam s aspekta design-a



















E ondak je došel Vlado!
-kaj Vlado, ja sam Gjuro
-jel Tito mene jebeš?
-ne, taj mi zel dedi fabriku
........................
-gle, fakat









-ajoooooooj, predajem se



-ovaj mi ni čist, hm, hm



a bilo i ovih Tigrova sa Sumatre, Škufova, Sandokana....



I tak 7-8 X i ajmo osloboditi Petrinjunjunjunjunju!!!!





Velim....."meso" treba čuvati friško, ne u zamrzivaču.





Đuro, živia ti meni, ljudino prava!!!!!
- 12:28 - gukni (5) - štampaj - #

04.05.2013., subota

Garum

Garum

subota , 04.05.2013.
E, i da smo to sfiniširali!
Sunčeka ima, bakterija fala Bogu još, pa da to odfermentira tamo do duboke jeseni, pa da tata to scedi, pa da vidimo toga ribljeg umaka.

Danas sam bil u "Bumbaru"- staklovinja da ti mozak stane, te tegla vaka, te naka, te boca vaka, te naka, te čepova te onih plastika za gore na butelju, tee

Kupil trolitrenku, teglu, pa stari Garum, od veljače, ožujka, nutra
+ kila novih srdela, appx. posoljeno sa nekih 30 %, morske, jodirane.
I sade, neka to krčka tamo do jeseni.

Ovaj "stari" Garum, uopće ni smrdil. To tak jedan čist fajn miris po ribi.

Ak mi ovo "upali", ondak bu tata svake godine isto....cca 5 kil ribe, 30 %
soli i nek se sunča. Meni taj fish sauce genijalan, isto kak Tabasco,
bez toga nemrem....od toga se kita diže.
Serem! Mm!







E sad moram prekinuti, zove Zmaj da trebam ići ručati.....
a ondak bum malo odkrmil, pa se čujemo pred veče.
Ajd Bok!














- 14:43 - gukni (5) - štampaj - #

03.05.2013., petak

Proljeće

Proljeće

petak , 03.05.2013.
Pa ona fora o "proljetnom umoru".
E, fora 300 godina stara, ono, od stoljeća sedmog,
dok je Columbo otkrival Ameriku, pa kiselil zelje, a to kiselo,
slično limunu, pa "prepuno" vitamina C, a kaj ga svježe ima tri put više.....
Majmunarije od doba Gubeca.
Doba kad se sve svelo na neki grah, kuruzu, žito si sanjal, kakav komad sušene svinjetine i kacu masti, kaj ti je služila da si to mogel prodati, pa da si nekaj kupiš, tipa krumpira, da bi sa decom preživel zimu.............

Danas? Više manje, svega.
Pitanje? Jel si možeš priuštiti?
Više manje da, ak tome pridaješ neke važnosti.
Graha ima, skup, suvih šljiva isto, zelene šalate, na vagone, citrusa pun kurac,
ZMRZNUTO, KONZERVIRANO,....voće i povrće, po modernim
nutritivnim tehnologijama,
znači, ono maksimalno sačuvano.........
oš bananu, jabuku, paradajz, papriku, kiwi, swahili, china, portugal, turkey?

Koji kurčev proljetni umor????

Kvaliteta?
Možda čak i bolja od onih naših kumeka i kumica sa placa, kaj bu ti svaki kurac uvalili pod "friško i zdravo sa sela", a kad ideš peći jajaca,
pilići ti bežiju po tavi:



Ma goni sve u kurac danas!
Mislim, daj si zamisli seljaka koji je korpus "HDZ-a"?
Lopov!!!!
Kaj očekivati od takvog seljaka?
Mesnice "Fiolić"?
LOPOV!!!!!!
Konzum?

No dobro!
U kljun trebaš nekaj hititi!

Tata si ubral Bunarku sa Balkona, paradajz iz Niskozemske, luk iz Portugala, a kraskurac iz kajjaznam Turske.

Litru pileće juhice, pa sam si maznul te šalate i počel krmiti.
Došel Zmaj:
-a ko bu piceka jel?
-nemrem stara, beginiši me se
I nisam mogel!
Valjda je to taj proljetni umor????

Više mi fali neki Tschaijkovski, koliko got, o maj got, zatucani Germani srali kako nemaju Č.













Buduća Potočarka!













Eh, daaaaa,.....nikaj bez domaćeg kefira.
BTW, danas me pak razjebal jedan neuki Zagorec:
-oooo, kak smo mi u Zagorju delali jogurtaaaaaa
-jeeeee, ak vam se tata zdrkal unutra, kaj lupetaš?
kiselog mlekaaaaa, jebem te smotana!!!!!!!!

JOGURT TRAŽI SVOJU BAKTERIJU I KONTROLIRANE UVIJETE NA
42 °, a kiselo mlijeko se uvijek kiselilo kad se štelo kiseliti i kad Vam neka kretenčina veli da doma dela jogurta, ...slobodno mu recite da je KRETEN.

Popizdim!!!!!!


Hrana je od Boga i treba ju poštivati i dok sam živ, ne dozvoljavam lupetanja o hrani.
Treba jesti sve!

Ja piceka, taj dan, ne, kajjaznam, došlo mi tak.
Pustim nepcu, nozdrvama, očima, a "truplje" si izabere, kaj mu fali
i dost je iskusno da zna!

E, na pivu nikad ne fula, oće ju i oće, a kaj je to znak?
Fali jebenog vitamina B, da vitamina, cccccc, čitavih komplexa!
- 19:38 - gukni (4) - štampaj - #

01.05.2013., srijeda

Skok u bezdan

Skok u bezdan

srijeda , 01.05.2013.





A, to znaš da sam skočil!
Ma ne kaj bi se usral od straha, već kaj to košta nekih dobrih 300 pivi,
pa ak se već more birati, rađe 300 pivi.
Enivej sam se skoro usral.
Tatina Sinčina skakala.
On mi je drugi komad deteta. Taman sam mu školu dal i na ti pizdarije.
Ak me ni skratil za dvije godine života, nikaj drugo me nebu, maspater i detetu.
Velika deca, velika briga i kaj je najsmješnije, dok sam živ, to bu bilo moje dete.



Stojiš dole, govno ti smrznuto u šupku, a mulac se hiti sa tri tisuće metara
iz avijona i sve to moraš pofotkati, zvati odmak Zmaja u Zagreb
da joj veliš jel mu se otprl padobran, ili ne, pa to ufotkati mobitelom, pa joj emajlirati..........
i još k tome, e nebu on sa 2000 m, već si platil 800 kn gore......
da bi sa 3000 m, a kad smo krenuli u Varaždin, Zmaj je komentirala:
-joj, joj, ni dopunskog zdravstvenog si nemaš
-daaaaj stara ne drobi, mislim ono, ak mu se ne otvori, dopunsko bu mu pomoglo, c te jebo, cccccc
Premišlja si za nadoplatu, a instruktor:
-pa, ak nemaš, bu ti tata malo pomogel.........
pa me pogleda.....
-pretpostavljam, Vi ste Gosapodin otac?
-e si se pravoj crkvi, našel pomoliti, jebate, prošli tjedan sam tek počel delati.....ovaj mali ti takav buržuj, njega deri.





Dugo si je on to želil, jako dugo!
To mene oduševljava kod sina, to......upornost i strpljivost.
I kak god je meni bilo, drago mi je kaj je to učinil.
Sad se ima s čime kurčiti, a i tata,
pa eto me tu, da se malo prokurčim, a vi bute me shvatili, jel tak?!

"Mama bum ti se živ vratil", a tata dole, knedla u grlu i ko me jebe, ccccc.
Pizdek!



A i Sara mu se hitila, prije, sa 2000 m, shodno financijskom stanju.



Sve košta, sve se sumira....i "pretovar" iznad 80 kg.
Kad me ekipa iz "slobodnog pada" vidila, sa mojih 120 kg, sam su im sline procurile.



I sve bi to bilo badave i bez veze da ni te ekipe i dečki skakača instruktora
i djevojaka, zemaljskog osoblja.
Vrhunska organizacija, profesionalnost za + 100,a o psihologiji, duhovitosti
......ma svaka im čast.

Video materijal, fotke, ma nekaj neprocijenjivoga uz eto taj doživljaj koji se pamti čitavi život.









Oznake: padobran, skok, tandem skok, slobodni pad


- 08:57 - gukni (20) - štampaj - #

< svibanj, 2013 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Travanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (3)
Veljača 2023 (1)
Kolovoz 2022 (2)
Veljača 2022 (1)
Travanj 2021 (1)
Studeni 2020 (1)
Lipanj 2020 (1)
Ožujak 2020 (1)
Veljača 2020 (1)
Siječanj 2020 (3)
Prosinac 2019 (1)
Studeni 2019 (2)
Kolovoz 2019 (8)
Srpanj 2019 (1)
Svibanj 2019 (1)
Travanj 2019 (2)
Ožujak 2019 (2)
Veljača 2019 (5)
Siječanj 2019 (4)
Studeni 2018 (2)
Listopad 2018 (3)
Travanj 2018 (2)
Veljača 2018 (3)
Siječanj 2018 (1)
Listopad 2017 (1)
Rujan 2017 (4)
Kolovoz 2017 (1)
Srpanj 2017 (7)
Lipanj 2017 (4)
Svibanj 2017 (2)
Travanj 2017 (5)
Ožujak 2017 (6)
Veljača 2017 (3)
Siječanj 2017 (5)
Listopad 2016 (3)
Rujan 2016 (1)
Srpanj 2016 (2)
Lipanj 2016 (6)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (2)
Veljača 2016 (7)
Siječanj 2016 (9)
Prosinac 2015 (3)
Studeni 2015 (1)
Listopad 2015 (12)
Rujan 2015 (6)
Kolovoz 2015 (9)

Komentari On/Off

Box2