01.01.2007.

NOVA GODINA!!!! :)

......hy......evo mene smijeh.......neznam kako da
pocnem jer se dugo nisam javljo,ali evo smijeh......
neda mi se pricat ša je bilo prije nego cu samo ispricat
kako je bilo proteklih par dana.......pa evo : kao ša znate
jucer je bila Nova,a i danas jesmijeh........bilo mi je super
thumbup.......slavio sam sa prijateljima iz razreda i kvarta
, znaci bilo nas je otprilike 15-16........i mogu rec da bolju
Novu nisam imo yesthumbup.......svi su se zajebavali i
bili ludi partysmokinrofl......slavili smo u stanu od
jednog frenda iz razreda i ovim putem mu zahvaljujem
i pozdravljam ga wave jer da nije bilo njega nebi bilo
niti stana ,a onda stvarno neznam di bi slavionamcor
........tnxsmijeh.......,a još se puno toga dogadalo
kod mene prije Nove yes.......npr........izgubio sam
dvije najbolje frendice headbang i sada mi je full
zao namcorno , a jebiga trebo sam malo vise
misliti sada je kasno.........ovim putem ih puno,puno
pozdravljam !!!!!!!!!wavemah.........da vam
ispricam još o Novoj ........: nekoliko nas je doslo
u taj stan oko 6.30 da pripremimo jelo,piće,muziku,
yes......nakon sa smo mi to sve pripremili vec je
bilo 8 i onda su dosli svi,a tek onda je pocela
zajebancija........do 9 i nešto smo se zajebavali
,a onda smo jeli ,a poslje jela smo presli na piće
........nekoliko njih je bilo poprilicno pijano,naravno
i japartysmijeh.........u ponoc smo bacali rakete
i pucali petarde ,a poslje ponoći smo slušali muziku
i tako.......oko 3 ujutro su došla još dvojca mojih
frendova,najveće legende thumbupsmijeh.......
jedan sasvim trijezan (Krijany)yes ,a jedan
mrtav pijan (Aljo) partyrofl........frajer je bio
tolko lud da je onako pijan popio još otprilike
1 litru svakakvih pića rofl.......oko 4 ujutro je
bio mtrav pijan pa sam mu ja izmikso još jedan
koktel ,a u njemu je bilo : neki ronbotran,piva,
juice,coca-cola,sprite,vino i DETERDŽENT
roflroflrofl........bio je tolko pijan da nije
niti skužio ša pije , tek poslje me pito ša sam
sve stavio unutra da mu je okus posto malo
čudan,a ja sam se počo trgat od smijeha i
onako kroz smijeh mu reko deterdžnet ,a on
ništa , nastavio je piti i tek nakon ša je popio
nekih 1 litru i neš dođe on do mene i kaže
:Ej,Alen.......ša si ono reko da si stavio????
.......a ja njemu kažem : deterdžent.......on
uzme još gut i tek mu onda dođe do mozga
i počne sve pljuvat.........a jebiga nije mu niš
bilo roflroflrofl......sorry aljo!!!!!!!!.......
.ja sam bio isto dosta pijan pa sam svašta
radio,neda mi se pričati u detalje!........sve
u svemu bilo je SUPER
i volio bi da i iduću godinu bude isto ovako
jer ne može biti bolje,da slavim sa istom
ekipom,na istom mjestu, i bilo bi superthumbupthumbupsmijehpartysmokin
.........pozdravljam sve koje znam a pogoto
ekipu sa Nove , a to su : Deno,Krijany,Aljo,Pero,Oriano,Fićo,Egy,Maky,
Manuela,Lucija,Antonela,Petra,Sara,Žana,Nina,
........sorry ako sam nekog zaboravio!!!!!!!! i
posebno pozdravljam Teu i Ninu koje su
slavile kod Tee!!!!!Pozdrav svima i SRETNA NOVA GODINA!!!!!!!!!!!:
thumbup:thumbupsmijehboKKKK!!!!!!!!wavemahwavewavemahmah

- 22:38 - Komentari (168) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.