27.08.2006.

...hy wave......zadnjih dana se nije baš ništa posebno događalo no......osim neki dan....bili smo vani (NINA,Tea,Tony,Milenko i ja)......i išli smo đir do verudele......došli smo tamo i nismo znali ša da radimo.....bili smo na nekim stijenama di se kupamo.....bilo je negdje devet i nešto.....i bilo je poprilično dosadno......pa smo se išli kupati smijeh......(Mile,Tony i ja)......malo smo se smrznuli ali nema veze rofl......danas je subota i maloprije sam se vratio iz Uljanika thumbup.....bilo mi je predobro thumbup....skoro pa i najbolja subota od svih do sad.....samo što na kraju nije bilo baš nešto dobro no......zato jer se jedna cura do koje mi je jako stalo i za koju bi napravio baš sve rasplakala i bilo mi je full žao......neću je imenovati jer bi se naljutila.......ovim putem je pozdravljam jako,jako,jako puno.......,a sada idem jer mi počinje OZ......
pozzzzz Milenku,NINI,Toniju,Tei,,Marku,.....i svima drugima.......bokkkkkk wavewavewave

- 00:01 - Komentari (68) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.