SQWER

srijeda, 15.02.2006.

UVJERLJIVO VODSTVO!!

Nakon samo dana glasovanja Suzana Smetko ja u uvjerljivom vodstvu...Njezino vodstvo nije bilo upitno od samog početka... i stalno se kereće od 75 do 80% zavisno od doba dana i tko kada glasa...Očito je bila moja greška šta sam u anketu stavio "jadnu tinu"(tina nemoj se uvrijediti ovo je samo preneseno značenje) jer mislim da je anketa trebala biti drugačije formulirana bez tine u njuj nego samo s suzanom....

tj. da se ocijeni samo njezin dio ponižavanje naprimjer ocjenom od 1-5 ili nekim pitanje npr. nije se osramotila, osramotila se malo, osramotila se ko i svaki vikend, osramotila se kao nikad u životu ili nešto druo

tu je jedino moja greška šta sam stavio tinu u anketu, žao mi je tina ali probat ću se iskupiti i zato ću te staviti sutra ili preksutra u novu anketu...nadam se da će ti se svidjeti ta anketa....

- 21:33 - Komentari (3) - Isprintaj - #