I love moto

31.05.2006., srijeda

hello to..svima...

hello..ja malo švrljan po netu i nisan naša niš zanimljivo pa san priša tu ča napisat u nadi da ću ča napisat..ali već san tu pol ure i niš..hehehe...a ča ću van drugo reć nego da san popravi motor i da san back in game..kupujen istrošenu gumu 19 cola 100/90..tako da nemoran ovu novu spalit na fešti..hehehe..na feštu ste svi pozvani..samo ča nas nebite našli ni da nas išćete z sateliton pa bolje da se najavite..hehehehe..ponediljak san pisa neku miću maturu i petak će dones rezultate nadan se da će bit onakovi kakovi ja očekujen..još dve šetimane pa će i ta jebena škola finut..a ma valja će sve bit ok.. još ću stavit malo slike s grobnika pa idem ča:D..pozdrav svima...
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

02.05.2006., utorak

...hello...

ja sam napokon opet tu..popravi san fuck´n net...ko će se sad opet sjetit svih nikova..a ok par dana tu pa ću se sjetit..thx svima na komentarima..pisat ću ih i ja sad kad mi radi net..(valjda)..sad san se tek uključi na net pa mi se neda pisat...i opet imam upalu sinusa..samo ću stavit par slikica..jednu moju..tu san imao upalu alkohola hehehe...pozdrav svima...
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

<< Arhiva >>