I love moto

05.02.2006., nedjelja

ma evo me...tu sam ja...evo ga i novi post koji toliko želite...

hmmm..ča da pišen...a ma... čera su bile maškare prekčera i čera smo delali od jutra do mraka...počeli smo veture delat još pred misec dan..ali bilo je puno dela tako da smo se trebali ćapat dela na vrime...bilo nas je 15-16..bo..4 kurve jedan od njih ja...stavit ću slike na blog kad ih nabavin...imao san puno mušterija kad su prišle 5 korijere...svako malo smo nekog starca silovali...ma bilo je ludo najluđe...i puno alkohola..morete znat kako je bilo...neki su rekli da neznaju da san muško da bi me ševili..da iman dobre noge...imao san minicu i neke mrežaste najlonke i na nogama neke nešto neman pojma ča...a za sve vidit kako je bilo ste trebali bit tamo...ste mogli ča ću van ja....neda mi se više pisat..jer siguro iman još kakov promil i sve mi se muti spi mi se...samo ću stavit neke nove slike ke iman..još od božića ali tek sad san ih nabavi...slike od maškare ću stavit brzo...kizzzzz svima
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
...pusaaaa svima..restepka..thx na komentarima..

<< Arhiva >>