alejandroland

28.08.2006., ponedjeljak

Subota kratki izvještaj

Kovačević, Miro i ja krenuli u ribolov oko 5 u jutro. Kako smo se približavali skužili smo da je u daljini malo naelektrizirana atmosfera. Munje su skakutale po nebu, naravno u pravcu u kojem smo mi išli. Par puta smo se pitali jel to zdravorazumski al kad smo stigli skužili smo da je eletrika malo dalje pa da ne treba imati straha. Skoknuli smo u vodu. Ja na lijevo, Miro na desno i kovaćević ravno u duboko! Nisam imao skjenalino na leđima tako da mi je šuljanje bilo poprilično otežano u plitkome. Da sada ne duljim: 1 hobičica od malo više od pola kile (nije za se pohvalit ali ako sam koknuo nek se i zna) 1 lignja i 4 šarga od oko 300-500 gr. Da budem iskren to mi je bila utješna nagrada...... šuljam se ja na jednoj pličini, provlačim se kroz procjepe kako bi se čim bolje sakrio. Odjedno u daljini nešto plavo/srebrno bljesne, zagledam se, kad ono lica u plitkom. Bila je ogromna (barem za moje pojmove, pošto sam ih vidio samo par i to u daljini i prolazu, nikad ni blizu da ulovim) barem 15 kg! Problem je bio u tome što je kanal završavao jedno 5 metara od nje a ja neiskusan pa nisam znao kako će reagirati. Ostao sam u kanalu koliko god sam mogao, ali to ipak nije bilo dovoljno. Lagano sam isplutao kako bi izbjegao nagle pokrete. Ugledala me i lagano krenula prema meni. Mislim da je bila u puškometu (krajnjem) ai se nisam usudio pucat jer nisam znao dal bi harpun probo tu debljinu ribe a najgore mi je kad osakatim ribu i ona pobjegne. Taman kad sam mislio da ide u pravom smjeru i mislio da će doć dovoljno blizu, sa dva tri zamaha je nestala iz mog vidokruga. Naravno pokušavao sam još polaa sata radit čeke u plikome ali nikakvih rezultata nije bilo. Iako sam već navikao na slične situacije prvih 15 minuta sam imao gorki okus poraza u ustima. To je onaj najgori dio, kad premotavaš film u glavi i pitaš se " ma možda bi ju pogodio? ". Sve u svemu sad sam nabrijaniji na njih!!

- 07:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Kampiranje
Podvodni ribolov
Izleti
I još štošta....



Free Web Counter

Broj posjeta
Ne budi kretenoid, poštuj lovostaj

Drozd - trajno
Šarag - 15.3.-30.4.
Zubatac - 15.4.-15.6.
Kavala - 15.5.-15.7.
Kirnja - 1.7.-31.8.