alejandroland

27.07.2006., četvrtak

Prošli četvrtak

Malo je šugavo što pišem na rate al šta ćeš ne stignem od posla. Ronjali ja i cura.... ona u plićaku ja u dubljem plićaku :-)) Nije baš bilo ribe al na jednoj čeki legnem kad ispred mene rep od ugora trlaha u rupi. Gledam šta ću? Imama pušku s dva pera pa mi je malo bed pucat u rupu. I tako sam zaranjao jedno 4 puta kad sam se odlučio pucat mu u guzicu. Jebiga nije htio pokazat glavu. Puco ja al samo sam mu okrznuo rep. Kad sam izlazio vidio sam mu glavurdu kako je izvirila iz jedne rupe s druge strane stijene. Odmah sam natezao lastik za drugi tir. Išao opet dole, ciljao u glavu al se harpun odbio od stijene i fulao ga ja opet :-(( Idem ja opet gore..... Nategnem pušku i opet dole. Vidim mu glavurdu, kretao sam se čim lakše da ga ne prestrašim (mada je već sigurno bio u šoku :-)) Roknem ga u glavurdu i odmah počmem čupat van. % metara prije izrona pizda si raskida gornju vilicu i skine se s harpuna!!! O madre mia santa madre!!!! Popizdio sam. S površine sam napamet sklapao harpun u pušku i pogledom pratio ugora kako traži utočište novo. Naravno kretao se prema dubljem. Našao je neki grm posidonije i tamo se pritajio u rupi. Malo sam se pripremao na površini i krenuo tražit u grmu. Jedno 5 urona sam imao dok mu nisam uočio. Majku mu!! Opet mi buljom okrenut!!! Jebiga šta ću ovaj put sam malo bolje pripremao pucanj i izrokao mu repčinu u sridu. Pustio sam sve i krenuo van. Kad sam bio pred izlazom iz vode ugledao sam pizduna kako se sa harpunom izmigoljio na drugu stranu rupe. Na brzake sam par puta udahnuo i opet krenuo dole. Uhvatio sam ga i počeo se kretati prema površini, kako se provukao na drugu stranu rupe ja sam išao gore a puška dole. I of kors!!! Kad sam stigao 3 metra pred površinu puška je blokirala i više nisam mogao potezati pa sam opet sve morao pustit. Nakon par udaha vratio sam se samo par metara i odrezao konop i izronio s njim. Dok sam sa nožem glumio šivaču mašinu po njegovoj glavi struja me malo bacila u bok. PANIKAAAA! Di mi je puška u pizdu mater! Upamtio sam mjesto gdje sam se nalazio i radio veće i veće krugove nebih li našao pušku. Nakon 10 minuta sam ju ugledao i izronio. Naravno sve urone sam radio sa ugorom u rukama. Kad sam došao doma vaga je pokazala 6 kila. Nikad do sad se nisam tako namučio sa ribom! Slava mu!!!

- 13:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Kampiranje
Podvodni ribolov
Izleti
I još štošta....



Free Web Counter

Broj posjeta
Ne budi kretenoid, poštuj lovostaj

Drozd - trajno
Šarag - 15.3.-30.4.
Zubatac - 15.4.-15.6.
Kavala - 15.5.-15.7.
Kirnja - 1.7.-31.8.