alejandroland

24.07.2006., ponedjeljak

Klupska gara

Eto, pišem nakon dugo vremena, pa ću sve u par crta...
U nedjelju je organizirano klupsko prvenstvo. Bura mi nije dala mira i tuklo je na sve strane. U ful plitko nisam mogao, ijako sam pokušao, jer me valjalo i razbacakalo na sve strane. U dubokom je bilo mutno za krepat, tako da kad god bi ribi došao u vizualni kontakt ona je nestajala brzinom svjetlosti. Nakon 3 sata prevrtanja po valovima, ispljuvavanja mora koje je konstantno upadalo u disalicu, dopizdilo mi je i krenuo sam van. Lijepo sam gurnuo bovu pod trbuh i pedalirao, bez ribe ali sretan jer neću više trpit to bacakanje. I tako ja pičim nazad kad ono na 4 metra tisuću i po bodova leži u obliku viže žutuge! Lijepo sam odbacio bovu u bok laganini krenuo dole i u trenu kad je htjela nestat zapuco hrpun u nju. Par puta je zamahnula i nestala u mutnome. Gledao sam mulinel kako se odmotava i smješio se bodovima. Malo natezanja vamo tamo i popustila je. Odvukao sam ju u plitko kako bi ju izvukao van, vukao i vukao nekih par sto metara. Kad sam došao u pličak skinuo sam peraje i bacio ih na stijene, zatim sam čekao idealan val da se mogu popest na obalu. Kad sam izašao, počeo sam ju izvlačit van i kako to obično biva..... skinula mi se. Ajooooj, alaj sam psovao!!!! Bacio sam se u vodu, kako je pjenilo nisam kužio jedan kurac u moru. Uhvatio sam harpun i počeo tražiti, nakon nekoliko trenutaka sam ju pronašao. Imao sam tu sreću da nije krenula u duboko već je probala zbrisati kroz neke kanale u plitkom. Zavukao sam se u kanal za njom. MOre me razvlačilo po stijenama kao što picajolo razvlači tijesto. Jedino rješenje je bilo uključit divljaštvo, što sam naravno i učinio, onaj smireni tip u meni je otišao na kavu.... Uhvatio sam harpun s obje ruke i počeo zabadati u vižu. Nakon drugog pokušaja sam skužio da bi trebalo gađat u krilo a ne u tijelo, pošto se u tijelo harpun zabadao svega 2-3 cm. I tako je divljak probio žutulju a smireni tip se počeo vračati. Kad sam sav stumban uspio izač na obalu izvukao sam ju i napokon malo predahnuo. Pogledom sam tražio peraje al sam našao samo peraju. Jebiga! Ajmo opet. I bacio se u valove i pjenu nebih li našao peraju, i nakon par tumbanja po stijenama izvukao sam ju iz neke rupe. Prilikom skidanja čarapa skužio sam da mi je puko nokat, jebemu.
Vaganje je bilo na otočiću Levanu. Kako sam vukao tu pizdariju po obali ljudi su se okretali i slikali. E jesam izgledao ko pacijent! Nizac sam joj provukao kroz otvore na glavi i vukao ju po pijesku, kao da vučem kućnog ljubimca.
Vaga je pokazala 12 i po kila. Jedinom kome sam ju uspio donirat je bio kunjado, koji me kasnije zvao i "zahvalio" se što sam mu dao 2 sata guljenja i natezanja :-))

P.S. Ljudi, nemojte pucat u Žutulju osim ako je za bodove. Meso joj i nije baš neko, a koliko sam čitao ženke su vječito trudne. Dva puta godišnje se mršte a mladi su 4 mjeseca u njoj.....
U ovoj mojoj je bilo 5 mladih. Tako da je lagana bed spika :-(((

- 13:46 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Kampiranje
Podvodni ribolov
Izleti
I još štošta....



Free Web Counter

Broj posjeta
Ne budi kretenoid, poštuj lovostaj

Drozd - trajno
Šarag - 15.3.-30.4.
Zubatac - 15.4.-15.6.
Kavala - 15.5.-15.7.
Kirnja - 1.7.-31.8.