bastard

četvrtak, 15.10.2009.

o čokoladi s mjehurićima i predsjednicima

nakon dugo vremena, mjerena jedinica je mjesec, evo par rečenica. tek tako. palo mi na pamet, dok sam gledao onu reklamu za dorininu čokoladu s mjehurićima, da bi mogao i nažvrljati par rečenica na blogu. dok ne zaboravim lozinku za ulogirati se.

a kad smo već kod te reklame svaka čast ljudima iz kraša na toj ideji. doduše, čini mi se da su kopirali milku jer i oni imaju čokoladu s mjehurićima. uglavnom, svaka čast jednima i drugima. ideja je stvarno dobra. prodaju ljudima upola manje čokolade i zrak. i to po istoj cijeni kao da prodaju običnu čokoladu. a onda mi je palo na pamet da je šef kraša ujedno i predsjednički kandidat. nadam se da neće i nama ostalima koji ne jedemo čokoladu uspjeti prodati zrak, maglu ili nešto slično ako postane šef lijepe naše.

doduše, moglo bi biti i još gore. recimo da se banditić ipak kandidira. nakon što uvede naplatu parkinga i u privatnim garažama i dvorištima sigurno bi naplaćivao i zrak koji udahnete kad uđete u širi centar zagreba i ostalih većih i manjih gradova. a s tim novcem ne samo da bi napravio pelješki most samo tako, nego bi vjerojatno napravio i tunel iz zagreba do ulaska na most. uz određenu proviziju naravno. a nije isključeno da bi dolje negdje napravio i skijalište s umjetnim snijegom. kad već mogu ovi u dubaiju...

bilo bi dosta trkeljanja zasad. dnevni zadatak sam ispunio i sad se mogu izvaliti na trosjed te najvjerojatnije zaspati za dvije minute. eventualno tri. do čitanja...

- 20:27 - Komentari (5) - Isprintaj - #