Words get tangled at your tongue and you stumble on your feet

ponedjeljak, 18.09.2006.

Untitled 2

Oči mi krvare

MySpace Layouts

MySpace Layouts






ne leti više

18.09.2006. u 18:50 • 15 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

I cvrči cvrči cvrčak na čvoru crne smrče

Bok svima. Ak zelite opis cega vec , dole vam je.
maknula sam sve stare slikice, pa, jer su mutave. Sto jos rec. Okej. Long Live SpongeBob Squarepants! Do slusanja. smijeh(ne nemam vise takve zube, 3 godine atomske centrale u ustima ucinile su svoje.)

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Kooooooooooo zivi pod morem voli svoj dom?!? SpužvaBob Skockani!


Customize your blog

Customize your blog


e taj prasac tu e to sam ja, nemrem zakopcat one crne hlace. prasac. iju.

Myspace layouts

Myspace layouts











'kultura section'- udruga Gudčevi pioniri, sluzbeni slogan: ''obrazovanje nam je jaca strana!'' weeeeeeee

okej. u zadnje vrijeme iz mojih slusaljki izalze mikrovaskularni (mi-kro-va-sku?-la_rni??) valovi pod nazivom/ima:

A ono. kao.
Niklbek, okej pozer sam jebiga. Onak. Malo tolerancije vas nebu ubilo.
Puddle Of Mudd, fora. brm brm brm. i sve po starom. Iako Avril (wink) i Michelle nisu vise u starom elementu al koga briga jel tak? NedA MI SE VISE PISAT PA NECU VISE A DEMIT CAPS MA NEMA VEZE

I tako.



poblize o. korisnici.

O boze. Bas gledam ovo tu ispod i bokte inafantilno. Ko djete. Sa puno slova o i neznam kojih ku. Al sam prelijena jebiga da to mjenjam sad. Nemogu. kent. Ma. Dolje ak cete citat ljude, drustvo , ne. Pa. Recimo. Da se dosta toga. Jel. Promjenjilo. Ne losije. Samo drukcije. Da. Wee. Entuzijazam. Ubija me. Rezat zile. Al ne danas. Jos moram kod frizera otic prije toga.




-Hy, I'm marta (& I'm an alcaholic......a sad vi:Hy Marta!)
idem u Špud i u Elly Bašić, ostatak teksta je vec prekrila prašina, čist irelevantno


Oook. Sad. Novi uzori, nove zanimacije. Novi svejtonazori. Kak se ljudi brzo mjenjaju. Boze stvarno. Citam sad ovo kaj vi nevidite vise jer sam ahaha obrisala, i mislim si. kaj sam to ja napisala? ja sam bila tako veselo djete? tako.....histericno? Neuroticno???!??


na ovo druge boje kliknete,onda kada se pokaze prstic-to se zove link (upute za pocetnike , Volume II., potrebno mojoj majci)

mardže
sreco
Vole sve sto vole mladi i 3 ih je i tako to
citati
DABO
Koznakoji vec u nizu 'blogova od dabo', pismen ko i ostali, obavezna lektira za sve zeljne razonode (fuj kak se uvjeino izrazavam fuj fujj ljiga aa mrzim ljiguuu)
kako sam vec prije navela, moja srodna plava umjetnicka dusica, koja doduse ponekad ne shvati vic ali je u stvari (duboko, duboko u dusi) stvarno pametna i inteligentna, ingeniozna i sve. Wo ai ni! Odnedavno se socijalizira sa grmljem, sto je prakticnije nego sa importaneom. Smislena recenica ili nesto sto samo plavojke razumiju? Pa ne, stvarno, covjek kad-tad mora odvagnut situaciju i odredit koji su mu prioriteti.
Behaimi
Blog za pametne, zeljne strastvenih diskusija i nadavse inspirirane :)
Sarohito/Saraa
saroslava
Bobic
po novom kratkokos...literarno nadaren i. jedan od njih. mi svi zajedno volimo šostakoviča a haha. :):):)
Veseli Klub Sretnjih Skupljača Sličica Životinjsko Carstvo
Can I make it any more obvijus? poglečte
Mali Mercep (ne manji, nego mali. sto ce rec lovro. prijan. prijan lovro. bok mali mercep!


sad jaa:
MSN :
marta_gabrielle@hotmail.com
znam. jadan je. al kad je jebemu sve zauzeto
i jahu:
marta107gabriela@yahoo.com