Osvrti na aktualnosti https://blog.dnevnik.hr/aktualnidogadaji

četvrtak, 05.07.2007.

Treći blog

Pišući blog o svom emotivnom stanju, sada, nakon skoro tri godine, zbilja mogu reći da sam napredovala. Ne kažem da predobro pišem, samo da to puno bolje zvuči nego prije.
Prije dvije godine otvorila sam blog na kojem bi u trenucima dosade zabilježila što čitam, što sam pojela, i sl. :D U zadnje vrijeme pišem o onome što mi se desilo. Bez emocija. Bez izraženosti stilskih sredstava. I taj način pisanja guram na bolje.

Učinilo mi se zgodno i korisno probati unaprijediti i stil pisanja kakav iziskuju osvrti na dnevna događanja, odnosno na vijesti iz medija. Listat ću portale i dati svoj komentar na neku aktualnost o kojoj u tom trenu budem imala što reći ili koja mi se učini zgodnom temom za razradu. Naći će se tu i poneki post o knjigama, emisijama, glazbenim izvođačima i sl.

Ne očekujem ništa. Učim se. Želim napredak.

05.07.2007. u 12:21 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Učim se.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr
Jutarni.hr
Net.hr
Index.hr