Udruga Aktivni Student (AKSTU) Zadar

četvrtak, 21.06.2007.

Zašto kasne državne stipendije?


Prošlih nekoliko dana kolege su me često pitale zašto državne stipendije nisu podijeljene i dali je AKSTU saznao zašto. Budući da sam ja u udruzi AKSTU najviše zadužen za pitanje stipendija, jer je i sam primam, odlučio sam saznati zašto stipendije stalno kasne.
Već sam 9. lipnja poslao upit na mail ministra obrazovanja Dragana Primorca (ministar@mzos.hr) gdje sam napisao slijedeće:

Poštovani,
Da li postoji datum u mjesecu do kojeg studenti mogu očekivati isplaćivanje državnih stipendija? Kada postoji nesigurnost u datumu isplaćivanja stipendija, studenti se ne mogu okrenuti onome zbog čega i jesu na fakultetu, a to je učenje i postizanje boljih rezultata. Studenti su prihvatili obveze koje im je donio Bolonjski proces, a sad žele i svoja prava. Molio bih da nas izvjestite kada u lipnju možemo očekivati studentsku stipendiju, i da li u sljedećim mjesecima možemo očekivati isplaćivanje do određenog datuma, i molimo da nam javite koji je to datum. Hvala.
Studentska udruga Aktivni Student (AKSTU) Zadar


Budući da sam u već nekoliko navrata kada su stupendije kasnile slao mail na svoje ime i pitao zašto je tome tako, uvijek sam iz ministarstva dobivao odgovor. No u ovom slučaju nije bilo tako. O slanja maila do danas prošlo je desetak dana i još se nitko iz ministarstva nije javio sa kakvim smislenim odgovorom zašto stipendije kasne.
Idući tjedan u Zadar dolazi gospođa Tabak iz ministarstva i predsjedništvo udruge AKSTU će se s njom sastati. Prvo što ću je pitati biti će zašto stipendije stalno kasne i kada Ministarstvo planira ispuniti svoje obveze, kao što ih ispunjavamo i mi redovitim upisivanjem godina.
Kako je sve prošlo, brzo ćete saznati.

- 08:26 - Komentari (1) - Isprintaj - #