Udruga Aktivni Student (AKSTU) Zadar

petak, 25.05.2007.

Studentske demonstracije uspješno završene!!!!

Evo dragi prijatelji prosvjed je završio! Malo mi se od vikanja i sunca vrti u glavi, ali nadam se da ću uspjet napisat par rečenica o današnjim demonstracijama. Što se tiče ljudi, bilo ih je otprilike kao i prošli put, meni se učinilo oko tri stotine. Premda je to značajna masa, ja sam se nadao da će barem biti duplo toliko. Ali shvaćam da su ispiti i tako. Na prosvjedu je govorilo sedmero ljudi. Ja sam vodio program i održao pozdravni govor (AKSTU), a iza mene su govorili: Miroslav Kern (Z.V.U.K), Mario Žbulj (Zbor), Tihana Lazović (Z.V.U.K), Davor Fadić (Z.V.U.K), Ines Peručić (AKSTU) i Željko Primorac (AKSTU). Neću prepričavati što smo govorili, ali uglavnom svi smo se bazirali na problemima koji tište studente i zadarsku mladež. Tražili smo iste subvencije za prehranu koje imaju naše kolege u drugim hrvatskim sveučilištima, studentsku ambulantu, naglasili smo probleme sa knjižnicama, bolju hranu, klub za studente i mlade ovoga grada. Prosvjed je započeo u 12:35 sati, a završio oko 13:40. Tijekom Primorčeva govora, kolega Margan iz Zbora donio je pladanj sa hranom iz DHM-a koji smo planirali dati gradonačelniku Kolegi, ali su studentski predstavnici stigli samo do porte gdje su hranu ostavili. Za to su vrijeme studenti i mladi ovoga grada nestrpljivo čekali što će se dogoditi glasno skandirajući i pjevajući pred zgradom gradske uprave. Mediji su nas masovno popratili i očekujemo mnoštvo članaka i izvještaja sa prosvjeda.
Svima vama se od srca zahvaljujem što se nazočili ovome skupu i pokazali da se aktivni studenti u pravom smislu riječi. Vi ste na čast ovome sveučilištu, gradu i cijeloj našoj zemlji! Stvarno se nadam da će ove demonstracije pokrenuti one koji odlučuju o našem standardu i da će raditi na njegovom drastičnom poboljšanju. Hvala aktivistima AKSTU-a, Z.V.U.K-a i Zbora na satima i satima provedenim u organizaciji ovoga svega. Sada nakon što je prosvjed završen možete se vratit učenju i postizanju još boljih rezultata na svojim odjelima. Još jednom hvala!!!
P.S. Fotke su staviti naknadno.
B.R.

- 14:25 - Komentari (7) - Isprintaj - #