< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

DESIGN BY: ZOKA

|Opis bloga|

Doživljaji, misli i svakodnevica svježeg akademskog građanina i borba za ostvarenjem u onome što oduvijek htjedoh.

|Kolege!!|

mlada tičerica
g. Profesor (s velikim P, da!)
kolega u raljama srednje škole
bernard je malo duže u svemu

|Fotke!!|

Image and video hosting by TinyPicZar nije zanimljiva?

Image and video hosting by TinyPicVrlo staro

Image and video hosting by TinyPicParkić

Image and video hosting by TinyPicOvo želim

Image and video hosting by TinyPicMalo šprica!

Image and video hosting by TinyPicBelgijo, daleko si

nedjelja|30.11.2008.

|Nemam ideje za naslov!
|

Više puta su mi ljudi govorili da sve oko nas nastoji biti u ravnoteži, pa tako i događaji oko nas - loši i dobri. No, ja sam tada dokaz da to nije istina :)

Zaista su rijetki tjedni kada ima red dobrih, a red loših akcija. Obično to bude vrlo homogeno. Ili sve dobro ili sve loše. Vrlo nervozan bijah ovaj tjedan, pa bolje da nisam ništa pisao. Nije da želim dati materijala hordi prosvjetarskih kritičara za koje smo dežurni krivci za sve, pa i za mnogočije roditeljske promašaje. Nisu vrijedni mog tipkanja, pa dosta o tome!

Mnogi koje poznam me odmah čim se sretnemo pitaju - kako izlaziš s djecom na kraj? Jesu grozni? Na to im ja odgovorim - vjerovali ili ne, djecu lako sredim, ali aljkavost pojedinih kolega ne mogu dovesti u red ni da želim... Ne znam koliko sam puta ponovio ovaj tjedan da bi sve bilo odlično samo kada bi SVI radili ono što trebaju. Mora da ja previše očekujem!

Rijetki se pridržavaju okvirnih dogovora i planova i onda mi se čude kada pošizim jer ovih dana imam treću (da, treću) verziju godišnjeg plana. Namještam kak se kome prdne (s oproštenjem) kako se djeci ne bi dogodilo previše pisanih provjera po tjednu. Unatoč svim mojim ustupcima, opet su me zeznuli i ostavili bez ikakve prilike za test do kraja polugodišta! Htio sam nekome oči iščupati. Nitko ne može kao isplanirati datume, ali gle čuda, ja na početku godine točno napisao za cijelo polugodište kada što planiram. Kalendar i brojanje je nekima očito SF.

Odgovor na to sam dobio - pa daj im test, što te briga! Što me briga?? E, pa, briga me! Još da i djeca ispaštaju zbog tuđe nesposobnosti! Neće moći u mojoj butigi.

PS : Svima koji imaju namjeru ostavljati nedolične komentare koji ikoga vrijeđaju poručujem da će biti obrisani prvom prilikom.

- 16:31 - Napišite mi nešto (10) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.