< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

DESIGN BY: ZOKA

|Opis bloga|

Doživljaji, misli i svakodnevica svježeg akademskog građanina i borba za ostvarenjem u onome što oduvijek htjedoh.

|Kolege!!|

mlada tičerica
g. Profesor (s velikim P, da!)
kolega u raljama srednje škole
bernard je malo duže u svemu

|Fotke!!|

Image and video hosting by TinyPicZar nije zanimljiva?

Image and video hosting by TinyPicVrlo staro

Image and video hosting by TinyPicParkić

Image and video hosting by TinyPicOvo želim

Image and video hosting by TinyPicMalo šprica!

Image and video hosting by TinyPicBelgijo, daleko si

četvrtak|02.10.2008.

|Kao feniks
|

Danas sam potaknut na razmišljanje. Nikada, niti u jednom poslu kojeg sam radio nisam imao ovako različite dane.

Jučer potonem do kraja, dođem do ruba. Emocije prođu u roku pola sata na putu prema doma. Mojem carstvu gdje ružne riječi i događaje križam i skupljam energiju za dalje. Prestao sam brojati koliko puta potonuh (i to sa stilom), a uvijek sam se smatrao čvrstom osobom kojeg ne diraju mnoge riječi. Ciljane riječi čovjeka dotuku u njegovoj srži. I to bez puno buke.

Danas ostadoh zatečen i zadivljen istovremeno. Stanjem ispred sebe, a još više svojom reakcijom. Nikada ne vidjeh dvoje djece da ovako plaču. Psihoza do kraja, a ja ne vjerujem što vidim. I to velike djece. Nepravda je jako gadna tetka. Mrzim kada se netko obrušava na djecu samo s indicijama, a bez dokaza krivnje.

Gledali su u mene što ću učiniti i reći na ovo sve valjda očekivajući ravnodušnost koja ih okružuje. Skoro cijeli sat sam im govorio o nepravdi i kako na nju reagirati. To je konstanta suvremenog svijeta i mogu samo očekivati još nje što budu stariji. I smirio sam ih. Riješio problem. Povezao se s njima. Rekli su mi - bravo učitelju. Postigao sam vjerojatno nešto što njihov razrednik nije nikada, a tek sam mjesec dana s njima.

Na papire su mi anonimno napisali što misle o mom predavanju i meni, što bi promijenili i slično tome. Nekima sam lijep, inteligentan, cool, najbolji na školi, neki žele još više. Meni njihovo mišljenje puno znači. A samo mjesec dana je prošlo.

I ne, ne dvoumim se oko otkaza u drugoj školi. Pored ovoga mi ništa drugo ni ne treba.

- 16:20 - Napišite mi nešto (3) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.