< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

DESIGN BY: ZOKA

|Opis bloga|

Doživljaji, misli i svakodnevica svježeg akademskog građanina i borba za ostvarenjem u onome što oduvijek htjedoh.

|Kolege!!|

mlada tičerica
g. Profesor (s velikim P, da!)
kolega u raljama srednje škole
bernard je malo duže u svemu

|Fotke!!|

Image and video hosting by TinyPicZar nije zanimljiva?

Image and video hosting by TinyPicVrlo staro

Image and video hosting by TinyPicParkić

Image and video hosting by TinyPicOvo želim

Image and video hosting by TinyPicMalo šprica!

Image and video hosting by TinyPicBelgijo, daleko si

nedjelja|07.09.2008.

|Nikada dosadno.
|

Nakon vatrenog krštenja u utorak razuman čovjek bi rekao da ga ništa više ne može iznenaditi. Jasno je da je u krivo do neba i nazad. Kako to inače biva. No, ovoga puta u pozitivnog smislu vjerovali ili ne.

U drugoj školi me dočekao učiteljski raj. Nisam vjerovao da tako što na ovome svijetu još uvijek postoji. Mislih kako je to samo još jedna od iluzija iz metodičkih i pedagoških knjiga o djeci punoj volje i kulture. Ajde da i ja jednom ne budem u pravu! =) Dva dana koja tamo radim se osjećam baš onako kako bi se svaki učitelj trebao osjećati - kao uvažena osoba koja će nešto lijepo i važno nekoga naučiti.

Oni čekaju učitelja u učionici na svojim mjestima, ustaju se, u glas pozdravljaju, oprema je na otvorenom i nije zaključana lokotima u ormare (!!); svi su mirni dok ja upisujem sat. Znanstvena fantastika. Niti jednog bezobraznog koji će mi nešto neumjesno dobaciti. U cijeloj školi. Potpuno drugi mentalitet. Samo mi je žao što nemam baš sve što mi treba i nisam s njima češće jer oni mogu jako puno a i traže puno. Mojoj sreći ne bi bilo kraja da sam tamo stalno. No, kako bi se reklo - život bi nam bio predosadan kada bi sve bilo kako želimo. Još su me i na sladoled htjeli voditi poslije... Predobro.

Sutra počinje novi tjedan gdje ćemo malo drugačije započeti i dalje imati u mislima ta dva dana dok mi netko na hodniku ili u učionici dobacuje neke nebuloze.

- 08:42 - Napišite mi nešto (2) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.