< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

SmileyCentral.com

...malo o meni i mojima,malo pjesmice,malo slikice,malo gluposti itd...kako me uhvati inspiracija...
tu mozete naci svasta...svasta!



ja sam neobična 17 godišnjakinja s neobičnim izljevima retardacije i takvog ponašanja, izljevima mudrosti, izljevima gluposti, neobičnim smislom za humor, ..... ostalo zaključite sami...
ma serem u biti sam dosadni dežurni filozof i totalno sam jadna i neznam zaKAJ se ljudi Z MENOM druže. . .





SmileyCentral.com
stane svinja pred utičnicu i kaže:ooink,TEBE ZAZIDALI

roflroflrofl

-najdraži vic-

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Image Hosted by ImageShack.us

Čitam:

watashiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
babl,naravno
iridine pameti
bambi umjetnica
moja mala ineš
rosyne pjesmice


Forumić...
ak se nekom da pa nek prozuji:

mkciHOOLIGANs

ludsmijeh

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Image Hosted by ImageShack.us

Čitam:

watashiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
babl,naravno
iridine pameti
bambi umjetnica
moja mala ineš
rosyne pjesmice


Forumić...
ak se nekom da pa nek prozuji:

mkciHOOLIGANs

ludsmijeh

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Image Hosted by ImageShack.us

Čitam:

watashiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
babl,naravno
iridine pameti
bambi umjetnica
moja mala ineš
rosyne pjesmice


Forumić...
ak se nekom da pa nek prozuji:

mkciHOOLIGANs

ludsmijeh

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

subota, 16.02.2008.

i love jou babe sviraj na pivi...

heh...eto sta da se radi nekima je zivot sheban a neki samo misle da im je sjeban,ja cu se drzat tog da bi mi moglo bit gore i da imam sve cetr ruke i noge:) i ovu glavu kolko god luda bila...dakle nemojte dat da vam svijet dosadi i nemojte slusat jozu kad vam da dopuštenje da poludite...i nemojte slušat Mileta...on uvjek govori:ubij se... e pa ubij se Mile i tvoji savjeti (Mile je inace imaginirani frend moje lude Lidije...).da.zivot je lijep osim kad nije headbang
dakle, između ostalog u zadnje vrijeme se druzim s jednom tu ludom curom koja je gay. ne ko Ines neg fakat je.i pol grada misli da smo nas dve zajedno. to fakat ide na zivce al ajd nek gamad misli sta oce,jel tak Denise...ak neko od gamadi cita ovo nek proba prihvatit da je to istina...iako nije bitno...ionak necu cikad nac decka zbog mojih mentalnih sklopova pa nek bar misle da imam curu,da bude zanimljivije...ahe.da.zanemarite ovu zadnju recenicu. i svi vi koji ste me vidli kak plesem u Jungli izbrisite to iz pamćenja.nije da ne plesem dobro, dobila sam komplimente,al se to malkice kosi s mojom alternativnom dusom...bh...il tak nesto...mda...ajte uzhivajte

|Komentiraj 3 | Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.