< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

SmileyCentral.com

...malo o meni i mojima,malo pjesmice,malo slikice,malo gluposti itd...kako me uhvati inspiracija...
tu mozete naci svasta...svasta!



ja sam neobična 17 godišnjakinja s neobičnim izljevima retardacije i takvog ponašanja, izljevima mudrosti, izljevima gluposti, neobičnim smislom za humor, ..... ostalo zaključite sami...
ma serem u biti sam dosadni dežurni filozof i totalno sam jadna i neznam zaKAJ se ljudi Z MENOM druže. . .





SmileyCentral.com
stane svinja pred utičnicu i kaže:ooink,TEBE ZAZIDALI

roflroflrofl

-najdraži vic-

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Image Hosted by ImageShack.us

Čitam:

watashiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
babl,naravno
iridine pameti
bambi umjetnica
moja mala ineš
rosyne pjesmice


Forumić...
ak se nekom da pa nek prozuji:

mkciHOOLIGANs

ludsmijeh

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Image Hosted by ImageShack.us

Čitam:

watashiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
babl,naravno
iridine pameti
bambi umjetnica
moja mala ineš
rosyne pjesmice


Forumić...
ak se nekom da pa nek prozuji:

mkciHOOLIGANs

ludsmijeh

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Image Hosted by ImageShack.us

Čitam:

watashiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
babl,naravno
iridine pameti
bambi umjetnica
moja mala ineš
rosyne pjesmice


Forumić...
ak se nekom da pa nek prozuji:

mkciHOOLIGANs

ludsmijeh

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

petak, 25.01.2008.

JO_MAN

SVECANO NAJAVLJUJEM
brat je skupio lovu i bu vrlo skoro kupil new komp i prikljucak i JUPIII

Pa, šta je bilo ovih dana..tmjeseci,hehe...
naučili smo (iz tuđeg ili vlastitog iskustva)da 18-godišnjaci nisu uvijek odovorni, da je moguće zaljubit se i u ružne ljude, da čudne stvari čine ljude sretnima, da svatko može napisat knjigu i da je moguće previše razmišljati. da, i da se ljudi mijenjaju, i dlaku i ćud,ili ipak samo glume...i da pijane osobe govore istinu,ali se ne možete pouzdati u to jer pijane isto tako imaju više hrabrosti za izreć velike laži...i da je moguće preživjet mjesec dana bez mamice, i da je vrlo lako dobit komad, i da 2 osobe koje žele istu stvar ne kuže da žele isto i nemru se sporazumit al se tu nemre pomoć jer vald Bog tako oče...tu namjerno piše Č.da.
i još sam naučila da je imovina ukupna vrijednost poduzetnikovih resursa i da nema biznisa do šoubiznisa. i ljudi,ak mislite da ste zaljubljeni a 5 min poslije da vam se samo učinilo,onda ste ludi. a ljubav je ludost,dakle...i ako ikad kupite 8 milijardi čunga lungi nemojte ih označavat crvenim markerom i nadajte se de na postoji 8 milijuna kineskih lopova. i znate š'ta...sve ima smisla.SVE.samo,smisao je nekad baš u tome da nema smisla...(jednom će neko skužit da su ovo velike misli,aha,za 30 godina će me citirat u čitankama 8. razreda...)
i još puno toga, ali o tome drugi put...pozdravljam vas lipi moji i nemojte worrrry neg BE HAPPY

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.