< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

SmileyCentral.com

...malo o meni i mojima,malo pjesmice,malo slikice,malo gluposti itd...kako me uhvati inspiracija...
tu mozete naci svasta...svasta!



ja sam neobična 17 godišnjakinja s neobičnim izljevima retardacije i takvog ponašanja, izljevima mudrosti, izljevima gluposti, neobičnim smislom za humor, ..... ostalo zaključite sami...
ma serem u biti sam dosadni dežurni filozof i totalno sam jadna i neznam zaKAJ se ljudi Z MENOM druže. . .





SmileyCentral.com
stane svinja pred utičnicu i kaže:ooink,TEBE ZAZIDALI

roflroflrofl

-najdraži vic-

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Image Hosted by ImageShack.us

Čitam:

watashiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
babl,naravno
iridine pameti
bambi umjetnica
moja mala ineš
rosyne pjesmice


Forumić...
ak se nekom da pa nek prozuji:

mkciHOOLIGANs

ludsmijeh

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Image Hosted by ImageShack.us

Čitam:

watashiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
babl,naravno
iridine pameti
bambi umjetnica
moja mala ineš
rosyne pjesmice


Forumić...
ak se nekom da pa nek prozuji:

mkciHOOLIGANs

ludsmijeh

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Image Hosted by ImageShack.us

Čitam:

watashiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
babl,naravno
iridine pameti
bambi umjetnica
moja mala ineš
rosyne pjesmice


Forumić...
ak se nekom da pa nek prozuji:

mkciHOOLIGANs

ludsmijeh

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

četvrtak, 03.08.2006.

RH bmt!!!

(ovim postom vršim promociju nove političke kampanje)

citat:
"Iako nam donose milijune kuna svi ovi švabe, digići, janezi i ostale sorte meni su se već popeli na vrh glave. Dođem se na plažu odmorit kad tamo oni. Deru se i ciče. U gradu ista stvar. Čim im nešto nije po volji odmah se deru kao da su kod kuće. ZAUSTAVIMO TORUSTE U POHODU NA NAŠE MORE!!! Dajte svoj glas za HR bez mutavih turista."-by _King_Illidian_

Da ovo nije samo jednodnevni izljev frustracije pokazuju sljedeći _Illidian_ovi iskazi:
"Što se turista tiče, još ih uvijek ne podnosim. Al kaže moj rista da to mora biti tako, jer od njih živimo (ostave nam pun gas para preko sezone)"

Turisti stvarno stvaraju problem, ako živiš u starom gradu s uskim ulicama i biciklom se pokušavaš probit do svoje kuće a babe se iza tebe deru:kud će ova mala...,ili problemi parkinga,ili ti se pokvari frižider i sve u njemu pa moraš ić u restoran a nema mjesta zbog silnih švaba...
No najgora je ipak njihova bahatost (čast pojedincima),i kako dolaze u našu (kolko-tolko) poštenu zemlju sa stavom ja-na-godišnjem ja-bog(-i-batina). Najbolje vam mogu reći trgovci, ima turista koji uđu u suvenirnicu,zakorače 3 koraka,stoje na mjestu pune 2 minute (???) i iziđu a da nisu A rekli... no oni nisu nista prema onima koji uzmu neki artikl,dođu do blagajne,naplatim im, uzmu zapakirano i krenu prema izlazu...zatvorenih usta..."ciao"vičem...5 koraka do izlaza..."tschus"(ili kak već)...2 koraka do izlaza..."BOK"glasnije,"BAJBAJ"...izašli su...psujem...a oni ni rječ,jož neznam jel su slovenci ili francuzi...tako je to...ili neće kupit razglednice jer ne prodajemo markice...pa imaju na svakom koraku kiosk s markicama...
no ima i dobrih turista,ne cjenkaju se,žele učit hrvatski,nasmiješeni,pozdravljaju,tihi na cesti,tolerantni...

Zato -a i zbog vlastitog preživljavanja- podižem ovaj pokret na veću razinu: NAUČIMO TURISTE PAMETI
nećemo ih protjerati,nećemo ih prebiti,poslat ćemo ih u školu lijepog ponašanja,da više ne budu mutavi. RH BEZ MUTAVIH TURISTA!!!
RH BEZ MUTAVIH TURISTA!!!
RH bmt
RH bmt
!!!



svoje komentare,prijedloge,i glasove ostavite u komentarima
reformativna zajednica Krk-Vinkovci

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.