< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

SmileyCentral.com

...malo o meni i mojima,malo pjesmice,malo slikice,malo gluposti itd...kako me uhvati inspiracija...
tu mozete naci svasta...svasta!



ja sam neobična 17 godišnjakinja s neobičnim izljevima retardacije i takvog ponašanja, izljevima mudrosti, izljevima gluposti, neobičnim smislom za humor, ..... ostalo zaključite sami...
ma serem u biti sam dosadni dežurni filozof i totalno sam jadna i neznam zaKAJ se ljudi Z MENOM druže. . .





SmileyCentral.com
stane svinja pred utičnicu i kaže:ooink,TEBE ZAZIDALI

roflroflrofl

-najdraži vic-

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Image Hosted by ImageShack.us

Čitam:

watashiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
babl,naravno
iridine pameti
bambi umjetnica
moja mala ineš
rosyne pjesmice


Forumić...
ak se nekom da pa nek prozuji:

mkciHOOLIGANs

ludsmijeh

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Image Hosted by ImageShack.us

Čitam:

watashiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
babl,naravno
iridine pameti
bambi umjetnica
moja mala ineš
rosyne pjesmice


Forumić...
ak se nekom da pa nek prozuji:

mkciHOOLIGANs

ludsmijeh

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Image Hosted by ImageShack.us

Čitam:

watashiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
babl,naravno
iridine pameti
bambi umjetnica
moja mala ineš
rosyne pjesmice


Forumić...
ak se nekom da pa nek prozuji:

mkciHOOLIGANs

ludsmijeh

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

subota, 29.07.2006.

o jednom čudnom čovi kojeg u mom gradu svi znaju a slučajno je baš on moj tatek

neću vam reć baš sve jer ipak nije primjereno,nit mi se da pisat
reć ću vam ono naj novije
(i nekoliko starijih pojedinosti)
ima on jednog prijatelja,koji putuje u one azijske, i egipatske krajeve, i tak to.prije par mjeseci je od njega neručio da i njemu donese neku arapsku haljinu-znate,one dugačke muške halje koje se dobro ukomponiraju s maramom oko glave... e pa došo paket prekjučer.i šta moj otac radi? već 2 dana hoda u toj haljini po gradu i obavlja normalne poslove.rolleyes kaže nije vruće na plus 38 u halji s dugim rukavima. a dobro,široka je a osim toga nose ju ti arapi na plus 50 u tim svojim saharama...a još i od sunca štiti...praktično...baš praktično...
a što moji frendovi rade? pucaju od smijeha...baš ovako:roflroflrofl

inače on je prije znao nosit saronge(crnu),uglaavnom kad ide na plažu al i nekad ovako...ali to i nije tak čudno,toga tu ima...(saronge-neuki bi rekli pareo ali ko je ikad vidio pareo 2 puta matar...ima resice na kraćim krajevima,ak nije jednobojna oslikana je batik tehnikom...ima više od 100 načina vezanja saronge-ženskih,za muške neznam...može bit ko suknja,haljina,drukčija suknja,drukčija haljina...)

e da o ove godine si je u jednom dućanu dao prekeojit suknju,s neka dva proreza,kao-muška... "jubitate" boje... platio je on to sve i to ALI!-stara mu neda da nosi (moja,ne njegova...)

i tako,ak vidite kak po primorskom gradiću maršira 40godišnji čovjek duge crvene kose s luckastim smješkom u maslinastoj halji a za njim kaska sivi peso-to vam je moj tata


|Komentiraj 50 | Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.