< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

SmileyCentral.com

...malo o meni i mojima,malo pjesmice,malo slikice,malo gluposti itd...kako me uhvati inspiracija...
tu mozete naci svasta...svasta!



ja sam neobična 17 godišnjakinja s neobičnim izljevima retardacije i takvog ponašanja, izljevima mudrosti, izljevima gluposti, neobičnim smislom za humor, ..... ostalo zaključite sami...
ma serem u biti sam dosadni dežurni filozof i totalno sam jadna i neznam zaKAJ se ljudi Z MENOM druže. . .





SmileyCentral.com
stane svinja pred utičnicu i kaže:ooink,TEBE ZAZIDALI

roflroflrofl

-najdraži vic-

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Image Hosted by ImageShack.us

Čitam:

watashiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
babl,naravno
iridine pameti
bambi umjetnica
moja mala ineš
rosyne pjesmice


Forumić...
ak se nekom da pa nek prozuji:

mkciHOOLIGANs

ludsmijeh

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Image Hosted by ImageShack.us

Čitam:

watashiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
babl,naravno
iridine pameti
bambi umjetnica
moja mala ineš
rosyne pjesmice


Forumić...
ak se nekom da pa nek prozuji:

mkciHOOLIGANs

ludsmijeh

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Image Hosted by ImageShack.us

Čitam:

watashiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
babl,naravno
iridine pameti
bambi umjetnica
moja mala ineš
rosyne pjesmice


Forumić...
ak se nekom da pa nek prozuji:

mkciHOOLIGANs

ludsmijeh

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

nedjelja, 09.07.2006.

gra GrAA

ste čuli?

meni se to baš sviđa.

neznam zašto.
gRa Gra.
ko neka vrana.
vrane su strašne.
zapravo baš su zakon.
slatke tičice.
haha.
ha
ha ha
ha
ha
ha
SmileyCentral.com ha
ha
ha
ha
ha ha
ha
ha
ha
ha
ha
ha

sad je dosta.mislim s haha.
mislim da vrane mogu naučit pričat. ili su to gavrani? neznam. uglavnom,pričaju. ko papige.
nemojte se čudit. ni smijat.
nije smiješno.
ovako se ja branim.

od sebe.

od depresije.

zbog...kh.rolleyes.?..pripadnika drugog spola.

ajme.
asd ću kopirat:ajmeajmeajmeajmeajmeajmeajmeajmeajmeajmeajmeajmeajmeajmeajme
ajmeajmeajmeajmeajmeajmeajmeajmeajmeajmeajmeajmeajmeajmenutnoeeknamcor

tak je to.
a sviđam se i ja njemu,ali...duga priča...šta da kažem,nego,

gRa GrA



|Komentiraj 6 | Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.