> Odluka crijeva - Nemoj citat i odi doma - Blog.hr

Nemoj citat i odi doma

03.05.2007., četvrtak

Odluka crijeva

Nije me bilo sest mjeseci. Lovio sam cubaste medvjdede po lickim kotarima.Radio sam lukove i strijele.Pobili smo sve zivotinje tak da su deve krepale.Jednogrbe deve su opasne.Sad ove nove verzije nose kalasnikove u grbama.Majku im njihovu,a gdje su vremena kad su lijepo svi planinski ljudi skupa rostiljali u sumrak zore.Ko da je bilo jucer kad me nazval frajer i veli mi.Bit ces topovsko meso ako s ne stegnes pojas oko struka.Ko da si ja budem svaki puta stezal pojas.reku zajebi i odrezem s sabljom sve od struka nanize pa mirna Bosna.
Bas mi sad susjeda Tavanka veli.Ubili su ga, ubili su ga! Pitam ja nju.... Koga su ubili ? jer mozda Kennyja..Ma kakvog kenija ,baba ti je govorila nosi carape u mrkloj noci
Padale su sjekire ,u jeee.
Uglavnom ,,,nekak sam moral poceti. A svaki pocetak je tezak.Howgh

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.