> Hi - Tech Hate - Nemoj citat i odi doma - Blog.hr

Nemoj citat i odi doma

05.08.2006., subota

Hi - Tech Hate

Bas me zanimalo kak bi to bilo kad bi mi post procitalo 200 ljudi.Pa sam se posvetio dragoj nam nasoj komercijali.Dake......(u meduvremenu sam se podrignuo) Otvorio sam jedno 20 blogova i na svakom stavio komentar. Naravno skoro sve blogove sam popljuvao jer su fakat jadni.Jos jdamput govorim da je i moj totalna glupost ali ocekivam da ce ipak netko bit bolji od mene.Ali kolko vidim to se ne dogada...Naravno sve koje sam popljuvao su se uvrijedili i ostavili mi neke glupe prijetece komentare koji su me pogodili tak da danas opce nisam isel u ducan....Sve bi dao da mogu jest kruh...

Odlucio sam NIKAD VISE ne otvaram nepoznate blogove jer ja kao phicki bolesnik fakat nemogu gledat sva ta sranja i jako se nazivciram i pocnem pisat po sobi.
"I sad s tim motorom mi rezemo drva a ostal sretna sjecanja na nasa kola prva"
Rade da mi postove citaju dva umobolnika nego kreteni........

Jucer mi je pala na pamet takva dobra tema za pricu da sam se pocel smijat nasred sobe...
Al neda mi se sad to pisat.Budem sutra.....A do tad pijte gusti sok,tko gusti sok ne pije nema zelju da se brije veli pjesma.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.