> Slezena u mojim plučima - Nemoj citat i odi doma - Blog.hr

Nemoj citat i odi doma

03.07.2006., ponedjeljak

Slezena u mojim plučima

Ha ha izvadili su mi bubreg.Reko, meni ne treba imam jos jednog.Kako sam izgubio bubreg?Jelen Đem jako voli puding od vanilije i buduci da ja nemam skrinju on se jako naljutio kada mu se puding pokvario i kada je dobio tumor pa su mu morali amputirati tijelo.Pozovem ti ja jelena Đema na tulum i ja ga odma pristojno pitam da ako nema dar da ne ulazi.On ce meni kao...pa daj me pogledaj opce nemam tijelo kak da ti donesem dar.Ja njemu .Picka ti materina pa prije si imao tijelo....zasto nisi prije donesel neki poklon...Jako se naljutio i ugradio mi je svoje rogove u trbuh.Jedva sam prezivio jer sam od prije imao kamion u zelucu jer nisam htio oprati plocnik.Pa nisam ja kriv kaj nitko vise ne pere cestu.Bas me je pogodio taj prijepodnevni termin.Doleti mi suseda na kavu i veli kao bas mi se pije kava.Ja njoj....Pa gospodo kaj ce vam kava evo vam nesto snaznije i polijem ju s benzinom i kada sam s upaljacem isao upalit plinsku pec da napravim kavu ona se nekim slucajem zapalila.
Bas mi susjed prica da je i njemu izgorila ona ista susjeda koja je i meni.Brijem da to ona radi namjerno.Pozovem inspekciju da provjeri vatrodojavni sistem kad ih sve pobije tuča velicine traktorskih guma.Mislim si koja nesreca i stavim zalogaj Gospodina Tuđmana u usta.
Mislim si, pa tko sam ja da hodam popišan po svijetu kad drugi ljudi hodaju zasrani.Pa to je strahota.Bas me sad zove ĐurĐa na faks pa se idem javit.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.