Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

15.studenog SjEBaLi Smo DiNamO,SrUSili Smo ZaGreB gRaD IstI jE kO BeOgrAd

Sk8...Vans...2B :-)


A moj MaiL van Je
mala_sa_sjevera@net.hr...











Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Neki cool blogovi koje ja posjecujen
N@jBoLji DiZaJnOvi Na SviTu...K@B@RoVSKYpartythumbupwave
Torcida-imotskithumbup
H€L€...moa Kr@Lj!C@party
otac ulica,majka TORCIDAyes
hajduk-prvaci-07smijeh
sjever1950party
rea&dariawave
jopemah
jele&danijelasmijeh
cura iz imotskogsmijeh
"bartolovic"wave
torcida-girl_zenska je kraljica!!!thumbup
rega tj.ivan-lik je legendasmokin
tina-carica iz solinathumbup
samo jednom se ziviwink
ezgetathumbup
mia-torcidasicanjami
kjavice,mila-mala moa slatkicaparty

torcidas iz moe skolethumbup
mare moja...odnosno mafija tj,supak...kako ocetelud
kabarovskythumbup
najvjerniji-plocethumbup
metkovic 1950 crewthumbup
vanna...ludachawave
tinaaaa...blaTine....thumbup

Ja,ja i samo Ja...Hehe

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
IME:ivana
RAZRED:1
1.jezicna
VOLIN:Hajduk,Torciduthumbup,Chelsea,Imotski,
Solin...KRANJCARA,Rukavinu,Podolskog,Lamparda,
Drogbu,Mourinha,...josh neke nogometase,
utakmice,sjever,bengalke...
Torcidu,Sk8,muziku,avril,
svoje skejte i starke,skijanje,
ludiranje,pricanje,'tombolu'.,.,.,i naravno jenog malogcerek
MRZIN:Dinamo,umisljene sminkerice,
Barcelonu i sve vezano za nju...some ljudove iz
mog zivota,tocnije skole...a zivciraju me...
SLUSAN:rock,punk,techno,posebno:
AVRIL,SCOOTERA,CASCADU
GREENDAY...i takosmijeh
evo van moja slikica...lud

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Customized Soccer Jersey - ImageChef.com
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


MoA AbEsEdA:::
A-andrejcerek
B-bbb...budale bez buducnosti
C-CHELSEA...2.naj klub
Č-čokolada...komentari su suvišni
Ć-ćorluka
D-DROGBAkiss,dinamo...mrzin gamad
Đ-a mislin stvarno...
DŽ-džep..moji su uvik puni
E-engleska...jedna od meni boljih repki
F-francuska...za mi je sta su izgubili od italije na sp
G-govno...hmhm
H-HAJDUK...vjecno si ljubav nasa
I-IMOTSKI
J-juventus...
K-KRANJCAR...jubav moa
L-LAMPARD,lyon
LJ-ljubicica...ahhaha
M-MOURINHO(legenda)man utd....fuuuuuuj
N-NIKO...najlipse ime na svitu
NJ-njemacka
O-oprah show
P-POLJUD,pismo...prevelike
uspomene me vežu za tu rič
R-real madrid
S-SJEVER,smijanje...moj hobi
Š-ševa...hehe
T-TORCIDA-najvjerniji,TERRY,tombola...hehe
U-uv zrake...buahahha
V-van persie
Z-zašto?previse je takvih pitanja
Ž-život...ja svoj baš lolin
Malo slichica...enjoysmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moja najveca ljubav...srce moe malo...najadraze!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
rukicerek...nasa nova nada...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
samo ti jedini,voljeni...thumbuphrvatska
Image Hosted by ImageShack.us
prinz poldi
Moji prikatelji i prikateljice..smokinparty
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
ANDREJ:2.srednje,klasicna gimnazija,navija ze dinamonono.ma je...mos mislit...hehe,inace je kralj,stvarno je dobar,legenda samo takva...moj kranjcarcerekthumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DOMA:dovoljno je rec_TORCIDA...malo puno voli zajebavat...pogotovo u vezi chelseaja....al sve u svemu...KRALJINA...moj najbolji prijatelj
i da naravno nesmin zaboravit...IMA MATER KRALJICU,navija jos za milan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
TADIC:iako navija za barcu,predobar je...prijatelj naravno-da nebi dom sta krivo svatia!takoder...TORCIDA...voli se zajebavat....ma zakon likFree Image Hosting at www.ImageShack.us
HELE:ta zenska je KRALJICA...stvarno ne znan sta da recen jer je...thumbup!!!slusa rock,metal...and so one...moran joj kupit nesto crno za rodendan,,,hehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ZEKA:legenda...imamo toliko toga zajednickog:hajduk,chelsea,umbro patike,sprite,drzimo mob ispod jastuka dok spavamo,...ima jos toliko toga...al meni je mozak bloka totalno....nikad necu zaboravit utakmicu haj:medimurje kad je prosua kokice po meni....hahahaFree Image Hosting at www.ImageShack.us
a sad moji solinjani...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moe 3 best frendice...from solin...
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
MIRNA(1.s desne strane):naravno KRALJICA,moja "sekica"...i naravno naj prija koja me zna nasmijat kad bi i dinosaura mogla ubit...lolin tesmijeh...neznan sta bi bez nje...kraljica moa


ANA(do mirne):teski fan barce,al svejedno jedna od mojih naj prija,stetocina samo takva,a psuje....boze boze,a ima lice svetice!prije je bila mirnica,a sad se probarabila...ludachaparty
MARIJA(1.s live strane):ah beckhamica...iako je ja zoven sup*k...psst...hehe,ma i ona je kraljica...ja se samo s takvima druzinrofl!!!
REGA:koji je to igrac...buduci c.ronaldo...pa vidi se ko mu je menader-ja...:))!!!lik je stvarno kraljina,svaka mu cast,prije je isa s menon u razreda...steta sta nas je odvojilopuknucu

FOR ONE PERSON:
Gledala sam pisma tvoja
čitala ih u samoći
al sva su lažna bila
pa ih palim u samoći.
Gore tvoja pisma,
gore lažne riječi,
vatra srce peče,
a vrijeme ga liječi.
U pepelu sve je sada,
tvoja pisma prekrio je
dim siv
što je lažno neka gori,
za rastanak ti si
KRIV

...SPLITSKO SAN DITE...
Proša san pola svita
Argentinu sve do Splita
Preplovija sva san mora
A ča se mora, to se mora
Preplovija sva san mora
A najlipša je splitska zora

Sad me život opet vraća
U grad pravi navijača
Di se pisma uvik čuje
A i zvona svetog Duje
Di se pisma uvik čuje
Moje misto navik tu je

Splitsko san dite
Dalmatinske krvi
I uvik živin za to
Da Hajduk bude prvi

Splitsko san dite
Dalmatinskog roda
Hajdučke san krvi
A krv nije voda
Ale, ale, ale-ale-ale!
Ale, ale, ale-ale-ale!

Mislija san na Hajduka
I dok san duđa mora tuka
Jer južnjačko je srce moje
A duša mi bile boje
Jer južnjačko je srce moje
A Dalmatinac čuva svoje ...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Imamo sifilis,imamo sidu,
Imamo triper, i mi smo bolesni
I mi smo bolesni i mi smo ludi
I mi smo blesavi jer mi smo tovari
Volimo pičku, volimo drogu
Volimo Hajduk i pivo s nogu
Za Hajduka lit ćemo krvi
Još ove godine bit ćemo prvi
Ova ekipa blesava luda
Ova ekipa ima muda
O sveti oče za sve ti fala
Hajduk ide do finala
Do finala i Japana
Zgazit ćemo i Dinama
Amsterdamske kurve plaču
Za Torcidu mukte daču
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I tada kad zvona utihnu, i tada kad snovi nestanu
Torcida stoji na sjeveru naše molitve ne prestaju
Ale, forca Hajduče, Ale, forca Hajduče
Ale, forca Hajduče, Ale, forca Hajduče
Ale, forca Hajduče, Ale, forca Hajduče

Image Hosted by ImageShack.us
*Prvi il zadnji briga me nije,
sve nas hajducko srce grije!
Kad cujem himnu tvoju,
suza niz lice krene,
jer niko te Hajduce
ne voli vise od mene!
*Hajduk je roden jedanajste,
ispod murve na placu starome.
Otad zivi kao iz nekog sna,
na ponos svojih vjernih
SPLICANA!
*Sugava rijeko,smrdljivi grade,
pobit cu pola tvoje armade!
Sugava rijeko,puna si srba,
ne brini rijeko ima jos vrba!
*Neka,neka,nek se zna,
sjebali smo dinama,
najebat ce i armada,
ova rijecka saka jada,
neka,neka nek se zna!
*ZAGREBE ZASTO PLACES,
RECI MI?
ZAR SU TI O NAMA PRICALI?
NOCAS BIT CE SAMO
MALI NEREDI.
ZAGREBE ZASTO PLACES,
RECI MI?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Miso Kovac
Ako me ostavis

Samo jednom ljubav pokuca na vrata
da te rani ceznjom i gorcinom
da te vodi k'o pticu bez jata
da te tjesi vinom

Samo jednom ljubav pokuca na vrata
da ti pruzi snove i ljepotu
da ti stavi okove od zlata
jednom u zivotu

Ref.
Ako me ostavis, kad pozelis kraj
i nebo ce plakati, izgubit' ce sjaj
ako me ostavis, ne rusi drugo sve
pusti da vjerujem da voljela si me


*A ja, ja volim samo hajduka
I znam da umrijet ću za njega ja,
Nek čuje rijeka i guba purgerska
Najjača je saka spličanska..
Image Hosted by ImageShack.us

*Svetog Duje zvona zvone
da pozdrave šampione,
šampione bijele boje,
prvaci su zemlje svoje

Image Hosted by ImageShack.us

*I purgera i riječana,
i šakama i nogama,
i bocama i letvama,
sve za našeg Hajduka

Image Hosted by ImageShack.us

*Na staroj plinari zastava vijori
i ona govori bijeli su najbolji.
Nema više plinare ni staroga placa
sada smo na Poljudu di se dimna baca

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*Na jadranskom plavom žalu,
u hrvatskom Splitu gradu
Uz Torcidu svi će stati,
za Hajduka zapjevati
Oj Hajduče ja te volim,
za tebe se bogu molim
Da ti zora sretno svane
zgazit ćemo zagrebčane
o-o-o-o-o-o ne može se ni na more


A SaD MoJ NaJdRaZi
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

A sAd PoPiS MoJiH NaJ IgRaCa:
NIKO KRANJCAR,drogba,lampard,rukavina,podolski,van persie,
fabregas,svensson,walcott,gonzales,gerrard,terry,
shevchenko,ballack,torres,beckham,cech,srna,prso,
pletikosa,balic,klasnic,zivkovic,gabric,pandza,peraic,pinheiro,
flavio,emmanuel,adebayor,trezeguet,....
I KlUboVa:
HAJDUK
CHELSEA
IMOTSKI TERMIN
Solin
Portsmouth
Arsenal
Bayern Munchen
Atletico Madrid
Liverpool(iako..)
Real Madrid
Werder Bremen

Lyon
Juventus...

nedjelja, 27.05.2007.

°~SRETAN RODENDAN~°

Jucer je bia domi rodendanparty....ustvari 29.mu je al ga je jucer slavia...isli su *domo,andrej,hele i naravno jasmijeh*
isli smo s buson u 4.5,1.smo otisli do mc'donaldsa pa smo malo setuckali po gradu tj,novoj "krasnoj" rivi....i tako dosli do torcidinog standa tu je domo kupia 2 privjeska-na grb od hajduka,a s druge strane jean..i naravno jedan je bia za mene..hehenjami!!!nismo znali di cemo,andrej je tia da idemo na marjan,a na kraju smo oslutali do fan shopa koi je bia zatvorenpuknucu!!!e da nisan van rekla da je andrej po ciloj rivi mora nosit helinu CRVENU torbu...a ja i ona smo ga pokusavale slikat....i tako lutajuci padne andreju ideja da idemo u solin i svi se mi slozimo s tin...cekamo mi jedinicu,udemo i dodemo na igr kod crkve oko 7 manje 10!!!a utakmica u za sat vrimena...naravno nismo isli na bus u 7,nego zahvaljujuci meni u 7 ipo sta je tribalo znacit da smo doma oko 9!!!domo i andrej popizdili...ja se samo cerin,a hele mrtva-ladna....ja jos zvala mirnu,tekilu i maju....pa se zajebevale na igr,ovi oce ic-neznaju di je stanica,a mi ih izludili kad bus dolazi...i eto u 7 i 20 oni mene nekako dignu,al morali su me gurat sve do stanice kod ape...i NISMO ZAKASNILI NA BUS!!!!!thumbup
a u busu,ja andreju posaljen poruku ej! a on isprid mene...lud
jedina pametna mi je bila da izademo stanicu prije brda i idemo pjeske sta smo i napravili... tu smo opet andreju uvalili torbicu,a kad bi je on bacia mi bi sile na zid sve dok je on ne uzme..i tako dosli oko 8 na stanicu od trice,andrej oce ic pjeske domo nece...i nakon 10 min ja kazen aj amo pjeske i ja i hele krenemo a oni ostanu...i na po puta vidimo mi prolazi trica,a andrej i domo u njoj,masu nanwave!!!headbangburninmadmadpuknucuburninmadheadbangmadpuknucuburninmadheadbangmad!!!!!!!!o jesus!!
al nema veze...meni se nije dalo ic gledat ut,jer san znala da ce dinamo dobit...pa smo otisle na igr,a posli dole u duilovo!!!vidile smo dulu pa smo malo s njin pricale,a hele se zaljubila u njegov ipod od 4 gb!!!!nabrojila mu je tonu toga sta joj mora stavit na cd odnosno dvd i to 2!!!e hele helewink!!!i tako mi dosli doma...0:0...legla ja i gledan utakmicu....bezveze...kad ono jedanaesterac....i to za BELUPO!!!!!!! ja pocela skakat njaminaughtyparty...i naravno loncaric to nije obrania iako se bacia na dobru stranu!!!
od 85' ja vec razmisljan o penalima...i mislin se ko bi tu moga izvuc deblji kraj jer neznan kako slaven stoji s tin...mislin ovaj penal na ut. nije nista reka!!!kad ono 89'ja mislin slobodni i ravno na sifinu glavu,a balun priko golmana u mrizueek!!!!!!!!neeeeeeeeeeee!!headbangheadbang!!!!!!!!!pa mislin stvarno...jel moralo bit tako???a bas su mi se gledali jedanaesterci..hehe!!nisan mogla gledat to slavlje....te za mene glupe purgere dok se vesele...al milijun puta je bilo teze gledat kako se vesele golovima koje su zabili hajduku!!!!!!!!!!!!!!!mad
reka bi rezic:bit ce bolje,bit ce bolje!!!



| komentari (178) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.