Pliva patka preko Save...

Ja volim crtiće...
al jako...
onak istinski...
nisam djetinjasta...
dobro,nekad...al to je tak nebitno...
ja sam inače zrela osoba...
ugl...ovaj post pišem,jer me na to ponukao post jedne djevojke...
crtići?! ah...pa zakaj bi ih ja trebala prestat gledat samo zato kaj sam
narasla vejika...
to niš ne znači...
a najbolji su vam disney crtići...onak oni stariji: Trnoružica,Pepeljuga,
Mickey Mouse,Bambi,Kralj lavova,Ljepotica i zvijer,Mala sirena,Mulan....
i još mnogi drugi...

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us


al i ovi noviji: Madagaskar,Shrek,Čudovišta iz ormara,Potraga za Nemom
(mislim koji su iz ovog stoljeća)

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

nešto sam se raspištoljila s ovim slikama...znam...a došlo mi...
ja bih htjela bit klinka opet...
mislim,kaj nije to fora?!
niš ne radiš,sam sjediš i dišeš,tu i tamo zatvoriš oči da zaspeš...al kaj je najbolje,
radiš apsolutno NIŠTA!!! mislim,čak si ni guzicu ne brišeš...
fora...
ne naprežeš mozak bezveze da razmišljaš o nečem... (ja to ni sad ne radim,al ipak)

....................................................................................................


ovak...samo bih htjela reć-Lucija,drago mi je kaj te imam za frendicu,sorry...
drago mi je kaj je sad sve ok...
i daj čestitaj Tomcu rođendan!!!

.....................................................................................................

evo da napomenem- MIŠKO JE JAKO SEKSI!!! JA VOLIM NJENE SISE
I NISAM MISLILA NIŠTA LOŠE U PROŠLOM POSTU!!
MOJE DUBOKE ISPRIKE!!!



ovo je kraj posta...
zbogom do slijedećeg puta...
coolsmijehzujo


02.02.2007., 21:59 || Komentari (13) || Isprintaj || ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.