+ + + + + Ime Loza

ČITAJ I PLAČI
Dobrodošli u duhoviti vodič u informacijsko društvo.

ARHIVA
< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

BESPLATNO PIPANJE
Telefonski imenik HR
Napravite svoj blog (Blog)
E-mail (Iskon)
E-mail, IM i sl. (Index)
Web statistika (NetStat)
Surfajte anonimno
Slobodne HR domene?
Whois
Cijene HR ISP-a
MojPosao
Posao.hr
Plavi oglasnik
Usporedite mobitele

BISER MJESECA
ide bankama, osiguravateljima i trgovcima! I ja smatram da su osobni podaci o građanima samo dobro utrživa roba.

ŠEĆI!
+ Rant +
Zeko zna
Mracni blog
Blog novac
Wolfwood's crowd
T-Zombix
Blogov kolac
Kutak za Irenu
Buddha u supermarketu
Dr. Lebowski
Bestseler povezuje

CIGANKA
Gatanje online privatnosti

GRICKALICE
Raznovrstan softver
Firefox
Foxmail
Open Office
Zone Alarm
AVG antivirus

ČEPLJENJE
Otkud ime Ajd' i ti?
IT, IT, IT, ajd' i ti... I evo me!
Što predstavlja tvoj logo?
Bendera - lika crtane serije Futurama. On ima sasvim zdravu dozu sarkazma da bi čovjek mogao opstati u plastičnom hrvatskom tranzicijskom društvu.
Kako si zamislio ovaj blog?
Kratki postovi, sličice, mnogo linkova, dijelim razmišljanja, očekujem komentare... Obnavljati svakih nekoliko dana. Ništa preambiciozno, ali redovito pisati u znak zahvalnosti prema posjetiteljima.
A sadržajno?
Stvarnost kroz humor.

DISKLEJMER
1. Ja vam nisam otac!
2. Istina je svuda oko vas, ali ne nužno na ovom blogu.
3. Kokoši i sljedbenici otiđite odmah! Moj mozak je elektronski, ali barem radi.
4. Ostatak disklejmera na Blog.hr-u...

12.05.2005., četvrtak

Zašto sam umjetnost zavolio više od birtije!

Pored Zagreba, u selu Ščitarjevo nalaze se ostaci rimskog grada Andautonie. Ruine su mjestimično otkopane, a prostiru se kilometar u dužinu i pola kilometra u širinu. Uistinu velik grad za rimsko doba! No, dok je nekadašnja Andautonia imala knjižnice, terme i hramove, današnje Ščitarjevo ima – dvije birtije.
Naravno, birtija je jedini pravi hrvatski biznis! Kako i ne bi bio? Vođenje birtije ne zahtjeva nikakvo obrazovanje, a ni tijekom vremena ne morate učiti o tom poslu, jer se birtije ne osuvremenjuju. K tome, možete zaposliti konobarice za sitniš i seks, te zarađivati sa strane prodajući pića bez računa.
Naša se vlada uz to pobrinula da birtiju od sada možete otvoriti vrlo hitroTM na šalteru Fine. No, to samo znači da ćete puno hitrije početi plaćati nemali porez za svoj novi biznis i ništa drugo! Nisu se, naime, ugledali na Norvežane koji su ukinuli porez na striptiz tumačeći to činjenicom da je striptiz umjetnost, te tako potaknuli razvoj te gospodarske grane. To je pak meni dalo ideju za biznis.
Ja sam drugačiji! Ja ne želim otvoriti birtiju kao svi, ja želim otvoriti striptiz bar! To bi bilo mjesto odakle bi se širila umjetnost na sve strane. Ulaznice bi bile povoljne, jer želim da se mladež kulturno uzdiže, a uz to se nadam ukidanju PDV-a na tu vrstu umjetnosti.
Drugačiji sam i po tome što je za vođenje umjetničkog bara potrebno veliko obrazovanje. Moram, naime, biti vrhunski poznavalac umjetnosti, jer mi posao ovisi o tome da znam prepoznati talentiranu umjetnicu od one koja to nije, te da znam ocijeniti kvalitetu njenog nastupa. Već sam odabrao koju bi umjetnicu želio prvu angažirati – Jessicu Albu – s predstavom «Kako bokovi pomažu u rješavanju egzistencijalnih problema?!».
Kao što vidite - to se zove evolucija! Možda kroz par desetljeća otvorim i neku book-birtiju ili pak termalnu-birtiju… mogućnosti je bezbroj. Glavno da sam poduzetnik!

× 16:12 × 10 komentara × Komentiraj × Ispiši × Na vrh × ______________ × Linkaj članak × Bookiraj Ajd' i ti ×