utorak, 26.06.2007.

još da i naslov smislim?..ne ovai put...

Evo.. nakon 100 godina ako ne i više Iva se sietila napisati novi post.. (Luka, si sad sretan? naughty)
Evo.. ne znam točno o čemu pisati.. osim o tome da su počeli pred 5 dana praznici...nut
Jupi.. jedva sam čekala da sve završi... već sam bila toliko izmorena.. koma..
Joj.. tak je vruće.. uf.. imam osjećaj da svi polako isparujemo...burninmadsmijeh
Sama sam doma, kaj je fenomenalno.. jej.. i baš sam sretna zbog toga jer sad nema nekog ko bude mi cielo vrieme urlal pod uhoeek... malo tišine dobro dođe.. hhihihi...
I svi moi prijatelji su otišli na maturalac.. a ja nisam.. ja sam sama doma.. no
I žalosno mie to.. ja idem tek druge godine.. joj, joj.. nekad sam tak sfrustrirana kai sam izgubila ti jednu godinu školovanja..namcor sam se tiešim s tim da neki gube godinu, dvie, tri na faxu... i nadam se da ja više ne budem.. i kai ima još novoga?
Hmmm.. sad se mogu konačno posvetiti mojem najdražem Anteucerek.. i Lukici..kiss i njegovoj obitelji koju obožavam.. i tak.. i zato sam sretna.. al se ne smiem prisjetiti da idem na mjesec dana oko 10.7. na more.. tak mi se neda... grrrrr... a bude to sve prošlo..
Vi koi ste ovo čitali mi budite dobro.yes. uživaite u vremenu koje imate... budite sretni zbog malih stvari koje imate.. te sitnice.. život znače.. i tako.. dosta filozofiranja.. idem se baciti u horizontalu.zujo. juj.. zgorela budem.. uf uf uf uf... hiihi....wave

- 13:46 - komentari (9) - print - još da i naslov smislim?..ne ovai put... -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.