četvrtak, 01.02.2007.

nakon mjesec dana...

evo mene konačno na tom blogu..
sorite kaj dugo nisam niš pisala.. nije mi se dalo.. nadam se da ne zamjerate...:)
više sad preferiram myspace...
kaj da vam velim...joj kak nemam inspiracije...
ne znam.. fali mi moj dragi koji ima još manje od mjesec dana u vojnog roka za odraditi kaj mene čini JAAAAAAAKO sretnom... i tak...
sretna sam opčenito... imam sve kaj mi treba u životu...
i nadam se da mi to nebude oduzeto... jer bi u protivnom bila jaaaaaako tužna.... :(
al nisam... :))) hhihihi...
po običaju sam smotana(ko uvijek...)..ma, znate vi mene...
da... htela bi samo reći(baš me sestrična sara sjetila na to):oni koji su na faxu-sretno na ispitima!
a ovi ostali.. i vama sretno na normalnim ispitima...
i tak.. pošto nemam više niš pametnog za reći(makar ni ovo nije bilo baš nešt pametnog),odoh ja..
pozdrav svim ljudima dobre volje...!
pusa i pozdrav od iwike!

ante?...ma, znaš... volim te...smijeh

- 19:58 - komentari (8) - print - nakon mjesec dana... -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.