nedjelja, 12.11.2006.

Malo zahvalnosti..

Bok.. evo, jučer sam bila vani.. definitivno nie bil obični izlazak kak svaku subotu..
S nama je bila i Anja.. baš lepo.. Katarina, ona i ja smo tolko razgovarale o svemu..
Tak mie trebal razgovor s nekim ko me kuži.. tak sam sretna kai ih imam.. s mojom katicom sam se intenzivno počela družiti u 3.r. osnovne.. u pravom smislu rieči intenzivno.. ono, u školi smo cielo vrieme visele skupa, pa dok smo išle skupa iz škole smo se znale razg. Na mojem uglu po 1-2 sata.. to je već bilo normalno.. onda smo došle doma.. pa smo se morale u toku dana još bar 2-3 put čuti… neki su bili kraći, a neki duuuuuuuuuuuuuugi razgovori.. valjda se pitate kai smo se imale tak puno spominati.. ah, vjerujte mi, bilo je tema.. o, da.. bilo je.. i tak su prolazile godine, dok nismo upoznale anjušku.. tolatno smo se skužile.. i baš mie drago to.. i ovai.. znate kai? Ako se s nekim kužite, i znate da je određena osoba uviek uz vas.. kak god se dugo ne vidjeli, nakon nekog vremena, kad se opet sretnete, sve će biti isto.. nastavit ćete priču tamo di ste stali i još uviek ćete shvaćati te osobe.. koje su vam bliske..
Možete vi imati puno poznanika, ali ako nemate bar jednu jedinu osobu kojoi se možete UVIEK povieriti, s kojom se razumiete, s kojom imate ista razmišljanja, na istoi ste valnoi duljini, onda nemate ništa.. poznanstva nisu prijateljstva.. to nikako nie isto..
i zato čuvaite te osobe koje imate.. budite sviesni koje su vam oni blago.. i daite im do znanja da ste sretni što su dio vašeg života..
to bi bilo to za danas.. mahpozdraf moim prijateljicama i kissvelika pusa anteu kojega volim..cerek
pa-pa wave

- 18:30 - komentari (1) - print - Malo zahvalnosti.. -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.