Ruby Tuesday

29.05.2006.



(~colddanfeettandA)


Znamo
da je sve
povezano s tobom

iako nema veze
jer
ja cu upravo
skociti s ovog mosta.

Nocas sam letjela
i pitam se
imas li ti
i s tim neke veze.

Sjajis
ispod povrsine,

osjetim te
u svojim letecim udovima
koji postaju krila
dok se
polako uzdizem
sa zemlje.

Gotovo snagom volje,
premda znam,
negdje iza
slike pejzaza
sjajis ti
i otpuhujes
mene
poput ostalih
malih baloncica.

Letjela sam iznad parkova,
gotovo snagom volje,
no ipak
nisam se bojala
da cu pasti

Negdje
u sredistu grada
koji se sasvim sigurno
zvao Edinborough
objasnjavala sam
kako se najteze uzdici
kad su oko tebe visoke zgrade,
moras se stopalima
odgurivati o njihove zidove.

Negdje
ispod svih povrsina
sjajis


Ja skupljam
cudne crvene latice
koje padaju s neba
mozda nekakve latice
sastavljene od slova i tonova
prekrivaju svod
A nebo
prestaje biti plavo
i postaje
tockasto.








- 15:21 - Reci (25) - Printaj - #