Agent nula

ponedjeljak, 07.08.2006.

RAQ (2)

Blog se još nije zahuktao, ali to je normalno u početku. Dragonrage me u komentarima pita:

Koliko vas ima u ekipi...i je li se to meni samo učinilo, ili sam ja zbilja vidil u traileru onu malu sa Nove TV, Anju Alavanju? (mislim da se tak zove)

U ekipi sam ja sam :) koji sam producent, redatelj, scenarist, montažer i glavni glumac. S obzirom da se ničim od navedenog nikad nisam bavio, čak je i manji trash nego bi se očekivalo :) Ostali ljudi se pojavljuju jer sam ih ja užicao da se pojave što su neki odradili da mi učine uslugu, a neki su jedva dočekali. U ovom trenutku bi se od nekih oduševljenih ljudi već dala stvoriti ekipa za neki sljedeći film. Do ovog trenutka je u filmu sudjelovalo nekih 45 ljudi, a s obzirom da treba nasnimiti još nekoliko scena, do kraja filma će ih biti preko 50. Najveći problem je nepostojanje stalnog snimatelja, tako da je kvaliteta snimljenog prilično neujednačena (posebno kad se kamere dočepaju neki koji je nikad nisu vidjeli :) Priznajem da mi je trebalo malo vremena dok skužim koje upute kome trebam dati, jer sam u početku više bio zaokupljen onim što ja trebam napraviti dok me snimaju. Ali dobro, tako se stječe iskustvo :)

Inače, motivacija za film je dvostruka, jer osim što se dobro zabavljam dok ga snimam istovremeno će poslužiti kao duhoviti dodatak formalnom diplomskom (na ekonomiji).

Da, ono u traileru je Anja Alavanja, a u istoj sceni se pojavljuju Luka Bulić (imitator i svojevremeno voditelj 'malog-velikog svijeta' na HRTu i 'jack pota' na Novoj tv, kolumnist u Večernjem) i Ribafish (novinar playboya, poznati bloger, i svojevremeno voditelj kviza 'upitnik' na HRTu). Osim njih u filmu se pojavljuje još nekoliko manje ili više poznatih lica. Mislim da će ljude najviše zabaviti kad vide tko glumi ministra obrane :)

- 13:47 - Komentari (14) - Isprintaj - #

subota, 05.08.2006.

RAQ

Par scena iz filma: opaki terorist, vruća scena, scena od koje zastaje dah i scena od koje zastaju tramvaji.

Mali broj ljudi kojima sam proslijedio mail imalo je problema s prikazom foršpana. Jedan je rekao da ga uopće ne vidi (?) a bilo je i par problema s instalacijom flasha na računalu u firmama gdje je instalacija dodatnog softwarea onemogućena. Ne znam koji je razlog ne prikazivanja jednominutnog trailera, ukoliko još netko bude imao slične probleme, molio bih vas da mi javite.

Montaža je u tijeku, još nekoliko scena treba snimiti, i film bi trebao biti gotov u devetom mjesecu. Predviđeno trajanje nekih 20+ minuta.

RAQ (rarely asked questins, jer rijetko kad netko nešto pita :D)

1. Koliki je budžet filma?
Budžet filma je nula kuna, zanemarimo li troškove dogovaranja s ljudima na telefon, benzin za dolazak na mjesta snimanja i minidv-e na koje se snima.

2. Što bi sve moglo privući gledatelje?
Ako zanemarimo da uvijek ima ljudi koji su spremni pogledat nečiju zezanciju, tu su još nekolicina poznatih i polupoznatih ljudi koji se pojavljuju u filmu, poluatraktivne lokacije snimanja, akcijske scene iznad prosjeka za hrvatski trash film i edukativni karakter. Ovaj film je između ostalog i dodatak diplomskom radu iz ekonomije.

3. Gdje će se moći pogledati film?
Hm... zbog zezancije je u planu premijera u Zagrebu za glumce i prijatelje. Ako slučajno bude više interesa, film će već nekako doći do publike. Sad, na samom početku tu je već jedan prijedlog za prikazivanje filma u Ivanić Gradu.

4. Trailer je bezveze.
Nije.

5. Trailer je dobar.
Hvala.

6. Hoće li film biti poslan na neki festival?
Vjerojatno na RAF (reviju amaterskog filma) i možda još nešto slično. Bojim se da je rok za prijavu na trash festival u Varaždinu već prošao.

7. Gdje mogu postaviti neko pitanje?
U komentarima na blogu.

- 17:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 03.08.2006.

Postavljen prvi teaser trailer!!!

skijaške scene iz filma

HR: Došao je i taj trenutak! Uključite zvučnike i pogledajte prvi teaser trailer za film! Cijeli film trajat će 20 minuta do pola sata i trenutno se nalazi u montaži iako treba nasnimiti još neke dijelove. Inače, film skriva još mnoga iznenađenja koja se u traileru ne vide!

Link na foršpan

ENG: When you were watching upper link, you probably found out this web site exists. This is a blog about my trash movie, James Bond parody, which will probably be finished by September 2006.

- 02:12 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Najava ovog bloga

Na ovom blogu moći ćete pronaći sve vezano uz moj trash film: slike iz filma, foršpane/trailere, komentare kao i najavu javnog emitiranja.

- 01:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #