19.02.2005., subota

jos nesto

novi post se tice E! naravno, kako se nebi ticao, sve se tice nje, i sve je vazno da se tice nje....

tocno onako kako ona zeli, neznam zasto ali sam tek sada shvatio koliko je ona zapravo kroz ovu nasu vezu postala sebicna... na pocetku nije bilo tako, ali tocno ono kaj mi je ona rekla, razmazio sam ju i postala je ultra sebicna, vazno je da njoj odgovara, da se nazalizmo kada ono to zeli, da se bavio onime cime ona zeli...

ja sam vjerovao u sve sto mi je rekla, ali u principu sam shvatio da su to sve bile samo prazne rijeci, da ona nije spremana na nikakvu promjenu svojeg ponasanja.... i vec smo se svadali oko toga i da rekla je da ne cijenim njen napor... ma daj kakav napor, znam da je fakat uzasno naprono raditi samo ono sto zelis ili ono kaj ti pase onda svaka cast.... neznam nekako sam mislio da je jedna od stvari u vezi da moras raditi ono sto je najbolje za vas, a ne za sebe... it's maybe just me...

i onda nakon svih tih prica kako smo mi bili prekinuli u prvom redu, zato jer se ja nisam htio promijeniti i kaj ja znam, mi izvali "ja sam takva" kaj kurac onda meni mozes srat.

neznam mozda sam ja jebeno cudan, ali nekako mi se cini da nemogu bas biti zadovljan sa njenim stavom, da to kaj se mi vidimo dva sata svaka tri dana, koje ona spava i zali mi se i iscprljena je i da bi ja time trebao biti zadovoljan, a isto vremeno da se svaku subotu ima snage za izlazak do 3 ujutro naravno bez mene... i ja bi trebao biti jebeno zadovoljan takvim odnosom jel tak? jer njoj to tako pase, a ja moram biti zadovoljan svime kaj njoj pase kaj ne, jer je ona tolko dobra zenska, da ja to stvarno cudno kako ja nisam zadovljan samo time da sam u njenoj prisutnosti. shvatio sam koliko se ona zapravo promijenila nagore u ovih godinu i pol...

nadas se nadas se i onda odjebes, jer vise nemozes trpiti to...

svi su mi govorili da odjebem to, a ja sam bio pametan jako nadasve vec kako znam biti, pa ih nisam slusao ili sam mozda bio zasljepljen, ali i've seen the light :))

a najzalosnije je da sam ja odjebao nekaj kaj je moglo biti ljepo, zato jer u tih dva od tri tjedna koliko sam se druzio sa lucy, ona se osjetila ugrozenom, i na tih dva tjedna je bio onaj kratki bilc osobe u koju sam se ja u početku zaljubio, one osobe kakva je bila prije godinu dana... i jer sam se ponadao da ce to sada tako biti.

nemogu reci kada bi se ponovno pojavila, da nebi opet isto napravio, mislim opet se vratio na sve to ljepo kaj je bilo u nasoj vezi, na sve to kaj sam se nadao da ce biti, zapravo vjerovatno bi opet pao...

- 15:51 - Komentari (10) - Isprintaj - #

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Zbrda i zdola:)

Sve sto se trenutno dogada i zbiva, a imam volju o tome pisati...
i ispucavnje svih mogucih i nemogucih frustracija koje imam...

Ako mi imate nesto za reći javite se na
• Mail: afterburn@net.hr
• ICQ: 331659208
• Iskrica: afterburn