19.02.2005., subota

Piva

Jucer mi je frend slavio rodendan, to jest proslavljao ga :)) nasli se u medvedgradu u pol 8... brijao sam da je malo rano, ali ipak ak ides u medvedgrad treba doci malo ranije da se nabavi neki stol, naravno kasnio sam deset minuta, ali jebiga sta se tu moze :))) i bolje da sam zakasnio jer smo cekali stol pol sata, neke babe su sjele na kavu i pakiralele se jedno 20 minuta, jebote koda idu na put u ameriku, sve grickalice su fino poslagale u vrecice, sve to ljepo zamotale i poslagale u torbice :)))

i onda je ovaj frend otisao do stola i stao se nad njih i pobrale se babe u roku 2 min :))

tako da samo jedva dobili stol, ali smo se izborili, kao pravi muski :)) i onda smo navalili na pivu :)) isto kao pravi muski, prosli kroz jedno sedam rundi piva i tri odlaska na zahod i zakljucili da vrijeme za odlazak kada su nam svijetla ugaslili u prostoru di smo bili :))) ono s obzirom kolko nas je bilo bili smo im najbolje musterije... ono sedam rundi po jedanest komada po petnaest kuna, ispada kaj ja znam kolko ono nekih soma kuna u tri sata :)))

iskreno iznenaden sam kolko sam dobro podnio tu kolicinu piva, ili je mozda samo bila jako razrijedena :)) nisam dugo bas ono isao piti, pa neznam koliko je sada tu stvar u meni ili u pivu... ali nisam bas bio pijan, taman ona faza kada ti pocnu trnuti obrazi, zubi vec jesu, a obrazi onako tamaniska i kada si fino crvenkast :)))

i onda je pao dogovor da idemo do purgeraja, ali nekako na putu do purgeraja je doslo do raspada ekipe i jedni zavrsili u hard rucku, drugi u melinu, a mi cetri u prugeraju, gdje je bio neki latino groove, makar mi nije bas zvucalo kao nekaj latino, ali dobro whatever :)))

nije koda smo ostali dugo, jer je unutra bilo dva miljina ljudi i zagusljivo do bola. nakon svih onih hladnih pivi i hodanja vani po hladnoci, deranju u medvedgradu nam je unutra od svog tog dima bilo tolko tesko disati da je to prestrasno....

e da bas ima kod nas ona zabrana ko u italiji i irskoj o zabrani pusenja, pa vise nigdje di dodes van nemres normalno disati.
- 14:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Zbrda i zdola:)

Sve sto se trenutno dogada i zbiva, a imam volju o tome pisati...
i ispucavnje svih mogucih i nemogucih frustracija koje imam...

Ako mi imate nesto za reći javite se na
• Mail: afterburn@net.hr
• ICQ: 331659208
• Iskrica: afterburn