Afrine mudrolije

subota, 14.01.2017.

Muško - ženska prijateljstva

Postoje li prava muško - ženska prijateljstva??? Rekla bih da postoje ukoliko se nikad neće javiti seksualna privlačnost s bilo koje ili obje strane ili ukoliko je razlika u godinama ogromna. Npr. da on ima ulogu djeda u tvom životu.

Većina mojih frendova mi je ok i ne bih nikad ništa s njima osim običnog prijateljstva. No, ne mogu tvrditi da je tak i kod njih.

Imala sam ovaj slučaj s jednim dečkom. Bili smo na dva dejta i nakon toga sam mu napisala da mi je drag i to sve i da bih rado mu bila samo obična frendica. I onda smo se dogovorili da ćemo na još dvije prijateljske kave te smo išli. Skužila sam ja odmah kaj bi on. On je htio da mi budemo ff. A ne možeš to biti s nekim tko te ionako fizički ne privlači, kao prvi i osnovni uvjet. Drag mi je bio, simpa i to sve... Ali me fizički ne privlači. J*biga. I tu je prestala naša komunikacija. Jednom mi se još javio, no opet je dobio odjebanac. No, on mi ni nije na početku bio frend... Tak da...

Nikog ne tjeram da se druži sa mnom kao frend ukoliko on očekuje nešto više. Zasad mi dugogodišnji frendovi nisu iskazali želju za nečim više. Hvala Bogu da nisu jer ni ne znam sama kaj bih napravila u toj situaciji. -.-

A kaj se tiče frendova koji se jebu... Pa to ni nisu pravi frendovi, više poznanici. Jedna osoba nije dovoljno dobra za drugu, o tome se tu radi. A kakvih sve kriterija ima... Frajeri su postali gore sponze nego cure. On očekuje curu s završenim fakultetom i stanom, a on svoj stan ni nema. Očekuje vrh ljepoticu da mu bude službena cura, a on sam vrh ljepotan nije.

A sasvim je sigurno da se ljudi u ozbiljnijim vezama i braku j*bu više i češće nego ljudi u neozbiljnijim vezama. Ok, kod mladih je problem da i nemaju gdje.

Nekako sam skeptična kad onaj tko određuje status veze kaže u takvim slučajevima: "Vidjet ćemo kamo to sve vodi." Kao da se nada da će naći neku bolju/nekog boljeg, a mahom prođu i godine i ljudi ne nađu nešto bolje.

Ili ona spika... Oboje slobodni, bez djece i prijašnjeg braka... Eventualno nekih veza.. Niste ff jer ti to ne želiš kao tip odnosa, postoji obostrana privlačnost, no druga strana ne želi službenu vezu. I kad ti kaže: "Kad ćeš biti u vezi, javi mi se." Koji k*rac krasni će ti se ta osoba javiti i reći ti da je nakon xyz vremena u vezi??? Čemu??? Nema smisla. Radije traži nekoga kome ćeš biti dovoljno dobar za službenu vezu.

Tak s ff manje - više završavaju rastavljene žene s djetetom/djecom. Ajde, još rastavljena žena s jednim djetetom si može naći nekog za ozbiljno, prosječna Hrvatica s dvoje najčešće ne. A ljudi koji imaju troje ili više djece se ionako u pravilu ni ne rastaju. Kaj se tiče rastavljenih muškaraca, oni si češće i prije nakon rastave nalaze ozbiljnije veze. Ako to žele, naravno. Kod žena je drugačija situacija iz razloga jer klinci u velikom postotku ostaju s njima živjeti. A i masa njih ni nema rješeno stambeno pitanje. Slobodnim i rastavljenim frajerima se ne bavi s njima. Žao mi je tih žena, ali to je istina. Pa eto, danas sam napisala komentar na jednom blogu o tome i komentar i taj post su izbrisani. Radi se o rastavljenoj ženi s dvoje djece koja piše taj blog. Možda sam predirektna, ali u suštini većina zna da je to istina. I ne ismijavam ih, znam da se to i meni može desiti. Ako si te žene i nađu nekog za ozbiljno, nađu si tek kad im klinci narastu. Poznanikova mama se udala za Australca tek su joj klinci postali odrasli muškarci. Mama jednog frajera s kojim sam bila na jednom dejtu nikad si nije našla lika za ozbiljno. A njezin bivši muž je i zajedničku kuću prokockao. I pogodite. Još k tome si je našao ženu za ozbiljno.


Kaj vi mislite o tome svemu???


Pozdrav,
Afro

14.01.2017. u 07:30 • 21 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< siječanj, 2017 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2019 (1)
Listopad 2019 (1)
Rujan 2019 (2)
Lipanj 2018 (1)
Veljača 2018 (1)
Prosinac 2017 (1)
Studeni 2017 (2)
Listopad 2017 (2)
Kolovoz 2017 (1)
Ožujak 2017 (1)
Siječanj 2017 (3)
Prosinac 2016 (2)
Listopad 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Afro Dita ( forum.hr )

Afro Dita ( Croportal Novi )

Afro Dita ( Žene - CP )

Afro Dita ( forum.roda.hr )



Hit Web Stats

Linkovi